מחיר קידום אורגני לאתרי אינטרנט

עלות קידום אורגני: כמה עולה והאם יש קידום אתרים אורגני במחיר שפוי?

קידום אורגני ידוע בעולם כשיטת השיווק הזולה ביותר. כן, על אף שלא מדובר בשירות זול, כאשר בוחנים את התוצאות של שיטת שיווק זו ביחס לאחרים בטווח הארוך, רואים שהעלות להצלחה (פניה/שיחה/רכישה) נמוכה משמעותית מכל שיטת שיווק אחרת. החיסרון הנו כמובן שיש צורך בלא מעט סבלנות עד לתוצאות הרצויות.

כאשר מקבלים החלטה על קידום אורגני, עולה שאלת המשך חשובה במיוחד, כמה זה עולה לנו? מה העלות של קידום אורגני מקצועי? במאמר זה אנו ננסה להסביר מה הם המשתנים שמייקרים ואו מוזילים את מחירי הקידום האורגני ואיך עליכם לבחון זאת ביחס לעסק שלכם.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


טבלת מחירים לקידום אורגני

*טבלת מחיר קידום אורגני לאתרים מותאמת לעלות קידום אתרים מקצועית אך ממוצעת. כלומר, מחירים אלו נכונים לחברות קידום אתרים ולמקדמי אתרים עצמאיים אשר עושים חייל בעיסוקם. יש לעדכן מחירים למעלה ואו למטה בהתאם לרמת המקצועיות של מקדם האתרים, זאת ניתן לראות בטבלה השניה.

  • מרכיבי חבילת קידום אורגני
  • אופטימיזציה ראשונית
  • הטמעת כלי מדידה
  • הוספת SEO לעמודים
  • הוספת SEO לפוסטים
  • הוספת SEO למדיה
  • עדכון היררכיית אתר
  • הוספת קישורים פנימיים
  • הזנת מאמרים מידי חודש
  • כתיבת מאמרים
  • מספר ביטויים לקידום
  • בניית קישורים
  • רכש מדיה באתרים
  • בניית קהלים לשיווק
  • ניהול קמפיין רימרקטינג
  • ניהול קמפיין PPC
  • ניהול קמפיין מתחרים
  • עלות
  • חבילת קידום אורגני מתקדמת
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כלול
  • כלול
  • עד 20 מאמרים
  • עד 8 מאמרים
  • 50+ ביטויי מפתח
  • ללא הגבלה
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כלול
  • 4,000-6,000 ש”ח
  • חבילת קידום אורגני ממוצע
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כלול
  • כלול
  • עד 10 מאמרים
  • עד 4 מאמרים
  • 20-40 ביטויי מפתח
  • עד 10 קישורים בחודש
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כלול
  • 2,000-3,000 ש”ח
  • חבילת קידום אורגני בסיסי
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כלול
  • כלול
  • עד 5 מאמרים
  • עד 2 מאמרים
  • 10-20 ביטויי מפתח
  • עד 5 קישורים בחודש
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כולל
  • כלול
  • 1,000-2,000 ש”ח

עדכון מחירי קידום אורגני בהתאם למקדם האתרים:

המחירים המוצגים בטבלה מעלה ישתנו בהתאמה לאיש המקצוע שמנהל עבורכם את הקידום האורגני, ובהתאם לרמת התחרותיות של הענף בו אתם פעילים, להלן טבלה המציגה זאת:

סוג המקדםמקדם עם 5+ שנות ניסיוןמקדם עם 3+ שנות ניסיוןמקדם מתחיל
תחרותיות הענף30%+10%+20%-
רמת התוכן10%+ללא שינוי10%-
בניית קישורים20%+10%+ללא שינוי
תקציבים גבוהים30%+15%+ללא שינוי

כך לדוגמה, חבילה ממוצעת של קידום אורגני לאתר אינטרנט עם מקדם בעל למעלה מ-3 שנות ניסיון תעלה בין 2,700 ל-4,050 ש”ח ומדובר בעליה של 35% לערך בעלות השירות.  ולעומת זאת, אם תיקחו מקדם אתרים מתחיל תוכלו לחסוך כ-30% מעלות השירות. אך, כמובן שיש משמעות למידת המקצועיות והניסיון של מקדם האתרים ולכן יש להתייעץ קודם לכן עם מגוון אנשי מקצוע כדי לבחון מה מידת המקצועיות הנדרשת לכם בהתאם לענף ולתקציבים שברצונכם להשקיע.

כפי שניתן לראות מקדם אתרים מקצועי עם למעלה מ-5 שנות ניסיון ועם יכולת קידום מוכחת יכול לדרוש גם כמעט כפול מהסכומים הממוצעים בשוק. זאת מאחר ויש למקדמי אתרים מבוססים גם תשתיות שלמות לתמוך בפעילות הקידום שלהם. תשתיות אלו מורכבות מכותבי תוכן מעולים, מרשתות בלוגים ואתרים תומכים שתוכננו ונבנו כדי לתמוך בתהליכי הקידום האורגני וכמובן גם יש להם ידע להתמודד עם שינויים עמוקים ומהירים בעדכוני אלגוריתם של מנועי החיפוש ושל גוגל בפרט.

האם יש כזה דבר קידום אורגני במחיר שפוי?

המחירים שהוצגו זה עתה בטבלה יכולים להרתיע רבים. מדובר בעלויות גבוהות למדי בטח עבור עסקים קטנים ובינוניים שעושים מאמצים לסגור את החודש. ובכן, יש בהחלט אפשרויות קידום אורגנים במחירים שפויים בהרבה וזאת במידה ומצליחים לרגע לצאת מהמוסכמות ולנסות שיטות עבודה חלופיות. כלומר, לבחון שיטות קידום שעובדות טוב יותר ואינם דורשים תקציבים נלווים נוספים.

כך לדוגמה, שירותי ניהול אתרים עולים כמחיר של חבילת קידום אורגני בסיסית אך כוללים בתוכם שירותים בהיקפים דומים לאלו של חבילות קידום אורגני ממוצעים ואף מתקדמים. איך זה יכול להיות? ובכן, מנהלי אתרים אינם רואים רק את השיווק מחוץ לאתר אלא הם משקיעים את מירב זמנם דווקא במה שקורה בתוך האתר עצמו ובתהליכים שעוברים המשתמשים. במילים אחרות, מנהלי אתרים ישחקו הרבה פחות עם בניית קישורים והרבה יותר עם רכש מדיה מקצועי, מנהלי אתרים ישקיעו הרבה פחות בביטויים מסוימים והרבה יותר בנישה רווחית בענף בו אתם פועלים, כל המיקוד שונה ולכן גם התוצאות שונות וזה ערך גבוהה בעלות שפויה בהרבה.

לסיכום,

אנו ממליצים לכם לקרוא מעט אודות קידום אתרים 2.0 ואו אודות המרכיבים בשירותי ניהול אתרים כדי לבחון האם שירותים אלו מהווים מענה נכון ומתאים לעסק שלכם. במידה ותרצו להתייעץ עמנו, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים ונציג מטעם החברה ישמח לעמוד לרשותכם ולהעריך אילו פתרונות נכונות עבורכם וכמה זה גם צפוי לעלות. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *