fbpx

אחד הדרכים הטובות והבטוחות ביותר לקידום אתר אינטרנט הנו באמצעות תוכן איכותי. אין שום הגבלה לכמות התוכן הרלוונטי שביכולתכם להעלות לאתר האינטרנט שלכם מידי יום ובכך בעצם להגיע לחשיפה גדלה והולכת לקהלים חדשים המחפשים את המוצרים שאתם מציעים. אך, כדי שתוכן איכותי יעבוד כנדרש, יש לבצע עבודת מחקר הקודמת לכתיבת התוכן!

מה זה מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח הנו תהליך בו אנו בודקים את טיב המילים בהם ישתמשו קהל לקוחותינו בחיפוש אחר המוצר ואו השירות שאנו מציעים. ישנם מחקרים הנוגעים לעצם הפעילות של העסק במרשתת וישנם מחקרים הנוגעים לתכנים נלווים שיכולים לעניין ולהביא לכדי תנועה לאתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מחקר מילות מפתח הנו דומה לפריסה של שילוט ברחובות. כלומר, כפי שאנו נוסעים על כבישים והולכים על מדרכות ויודעים להגיע למחוז חפצנו בעזרת שילוט נוח ואו ניווט ב-GPS. כך, ביכולתנו לחקור וליישם את מסקנות המחקר כך שאנו אלו שנהפוך למחוז חפצם של הלקוחות הרבים שנוסעים על גבי הרחובות הווירטואליים ברשת.

    נבהיר את העניין, באינטרנט, מילות המפתח הן הכבישים ומנועי החיפוש הן המכוניות/האוטובוסים שמובילים את הגולשים ממקום למקום. הבחירה של כלי התחבורה למקם תחנה בסמוך לפתח החנות שלכם תלויה בכך שתעניקו ערך גבוהה לגולשים. אך יותר מכך, שהערך לגולשים יהיה מותאם לכביש (מילות המפתח) עליו הגולשים נוסעים.

    איך עושים מחקר מילות מפתח?

    מחקר מילות מפתח נשמע כמו שם מושג מיוחד ומורכב אך בפועל מדובר בסדרה של פעולות פשוטות שמסייעות לנו להבין איך נראה פריסת הכבישים (מילות המפתח) וכמה נוסעים עוברים בהם (חיפושים) מידי יום. להלן ההוראות לאופן בו אנו בוחנים את המילים הרצויות לתוכן:

    1. אנו מתמצתים את קהל היעד שלנו – מה הוא רוצה, איך הוא צפוי לחפש את רצונותיו?
    2. אנו קובעים גבולות כגזרה – מגדירים אילו מילים קרובות לתחומי הפעילות שלנו ואילו לא.
    3. אנו בודקים איך מחפשים – נבדוק איך הגולשים כותבים את החיפושים שלהם ברשת.
    4. אנו משקללים נתונים – נבחן כמה גולשים מחפשים כל ביטוי וביטוי בממוצע לחודש.
    5. מסיקים מסקנות – בהתאם לתוצאות, אנו נכתוב תכנים מתאימים לגולשים שלנו.

    להלן דוגמה פשוטה:

    אנו רוצים לפנות לקהל מבקשי "ניהול אתרים":

    מה עושים כשכתבנו על הכל?

    ישנו שלב בו כתבנו על כל הנושאים שהכלים השונים מראים לנו שהגולשים מחפשים. במקרים אלו, אין אנו יכולים להמשיך לחקור את מילות המפתח באותה הצורה מאחר ולא נוכל להסיק מסקנות בעלות משמעות. במקום זאת, אנו ניעזר בכלי חלופי:

    בעזרת כלי מנהלי האתרים של גוגל, ניתן להבין איך גולשים הגיעו לאתר שלנו ולהרחיב את השירות שלנו בכך שנשלים עבורם עוד ועוד מידע בתחומי העניין שלהם. כך מעגל המידע שאנו מעניקים יילך ויעטוף אותם עד שהשירות שלנו יהיה בעל ערך גבוהה משל יתר מתחרנו.

    על כך ועוד במאמר הבא..

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן