מינוף מענק גוגל לעמותות - גרף עולה

מינוף מענק גוגל לעמותות – איך ניתן למנף את המענק לתוצאות טובות אפילו יותר?!

אתם עמותה הזכאית להשתתף בתכנית המענקים של גוגל, זה נפלא. אתם אפילו מנצלים את מרבית 10,000$ לחודש להם אתם זכאים, זה עוד יותר נפלא! כעת, עליכם לנסות ולחשוב איך ניתן למנף את מענק גוגל לעמותות אפילו יותר. איך ניתן להכפיל את השווי של הסכום לגובה של 20,000$ לחודש?!

סיקרנו אתכם, המשיכו לקרוא,


צריכים עזרה? התייעצו בחינם עם מנהלי האתרים של WEmanage!


מינוף מענק גוגל לעמותות

כתבנו בעבר על כך שעמותות רבות אינם מצליחות לנצל את המענק כנדרש. ניתן לומר בזהירות שרוב העמותות הזכאיות פשוט לא מגיעות לניצול של 70% מהסכום החודשי. אבל, אלו מהעמותות שהצליחו לנצל עד תום את המענק כבר חושבים הלאה, הם חושבים איך ניתן לבצע מינוף של המענק הקיים לטובת חשיפה גדולה אף יותר והמשך גידול בפעילות והתרומות.

כעת נסביר,

מאחר ומענק גוגל לעמותות מגיע יחד עם מבחר הגבלות אשר מאפשרות פרסום רק במנוע החיפוש ולא ביתר הרשת, מאחר ולא ניתן לעשות שימוש במענק גוגל לעמותות בכדי למכור מוצרים ואו לאסוף תרומות באופן ישיר, הרי שהערך של המענק הנו בעיקר תדמיתי.

רוב העמותות נעצרות בשלב זה ובעצם מוותרות על היכולת לצאת לקמפיין גיוס תרומות באינטרנט באופן ישיר. ולא כך צריך להיות, מענק גוגל לעמותות הנו שלב ראשון בלבד בתהליך ארוך ומורכב בהרבה ועל כך נרחיב כעת.

אופן מינוף מענק גוגל לעמותות:

לאחר שהנעתם תנועה ללא עלות לתוך אתר האינטרנט של העמותה, ביכולתכם למנף תנועה זו בשיטה הבאה:

  1. הקמת קמפיין גוגל אדס רגיל בנוסף.
  2. שיתוף מידע על משתמשים מהאתר לחשבון החדש.
  3. הקמת קמפיינים מבוססים קהלים.

כן, ביכולתכם לאסוף מידע על כל עשרות אלפי הכניסות לאתר שמקורן מגוגל גרנטס ולשלוח אותן לחשבון אחר שאינו משתתף בתכנית גוגל לעמותות.

מידע זה ישמש אותנו לשם הקמת כמה סוגי קמפיינים נוספים ואשר אסורים במסגרת המענק:

  • קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה.
  • קמפיין רימרקטינג ברשת החיפוש.
  • קמפיין רימרקטינג ברשת הוידאו.

עלות הפעלת שלושת הקמפיינים הללו נמוכה במיוחד מאחר והן מבוססות על קהלים קיימים ולא על מילות מפתח (אין מכרז מול מתחרים רבים) והן מאפשרות לנו לרדוף אחרי הנכנסים לאתר למשך חודש ואף יותר בכל אתר בו הם יבקרו (חדשות/בידור/מידע או כל אתר אחר..) ולא רק שאנו יכולים לרדוף אחריהם עם מודעות טקסט ובאנרים, אנו יכולים להפנות אותם לעמודי תרומה ואו לביצוע עסקאות מכר מקוונות באתר!!!

כן, זה עולה מעט כסף אבל ניתן בצורה זו להפיק רווחים נאים על ההשקעה.

הרחבה אודות קמפיינים מבוססי קהלים:

קמפיינים פרסומיים המבוססים על קהלים זוכים לשמות רבים "רימרקטינג", "ריטרגטינג", "שיווק מחדש" ועוד. המשמעות של קמפיינים אלו הנה פשוטה למדי:

  1. גולש נכנס לאתר
  2. עוגיות מוטמנות בדפדפן שלו למשך 30 יום.
  3. עוגיות אלו מאפשרות הצגת מודעות מותאמות.

ניתן לשפר קמפיינים אלו אף יותר על ידי חלוקת קהלי היעד באתר לסגמנטים דרך גוגל אנליטיקס ובכך להציע מודעות מתאימות לגולשים שונים בהתאם לתחומי העניין שלהם. כך, אנו מגייסים תרומות עם מסר אישי ממוקד לכל גולש ומגדילים את יחס התוצאה בהתאמה.

אבל, זה לא נוגד את חוקי גוגל לעמותות?

לא. היינו חושבים שיהיה בעיה במינוף המענק לטובת פעילויות מסחריות/גיוס תרומות, ובאמת רבים טוענים שזה אכן אסור. אבל, מבדיקות שנערכו ואומתו מול גוגל מסתבר שמדובר במיתוס בלבד. לא רק שגוגל אינה אוסרת זאת היא אף אומרת שהיא מעודדת עמותות לפתוח חשבונות פרסום נוספות בכדי לחזק את הנוכחות שלהם ברשת (ולשלם לה כסף..).

יתרה מכך, היא מבהירה שאם תפעילו 2 חשבונות, המודעות במסגרת גוגל לעמותות יופיעו תחת המודעות הממומנות על ידכם וניתן אף להציג 2 מודעות באותו מילת המפתח/מיקום ולתפוס נפח גדול יותר בעמוד – מאוד משתלם על ביטויים מאוד חשובים לעמותה.

אסמכתא רשמית מאת גוגל בנושא זה:

MYTH: Google Ad Grantees can not invest in a paid Google Ads account because the ads will compete with one another.

REALITY: We welcome Ad Grantees to invest in a paid Google Ads account. Paid accounts are a great way to extend impact and access additional features such as remarketing and video ads. Ad Grants and paid accounts will not compete with one another because Ad Grants ads appear only in positions below paid ads. Please note if a nonprofit has a Google Ads account that has payment information associated with it, the account is not eligible to be activated as a Google Ad Grants account. (קישור)

כפי שניתן לראות, ניתן ורצוי למנף את הכח שקיבלתם לטובה.

לסיכום,

גוגל לעמותות הנה מקפצה אדירה בעיקר לעמותות קטנות הנלחמות על מקומן. אם תתנו לחברת ניהול אתרים מקצועית (כמונו..) לנהל עבורכם את האתר והמענק לעמותות, אתם יכולים לקחת את העמותה בניהולכם לרמות חדשות ובתקציבים נמוכים במיוחד.

טיפ אחרון לסיום: אם אתם שוקלים נושא זה ברצינות, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע וכמובן להכין אסטרטגיה ברורה מראש. כך, תבטיחו את התוצאה הטובה ביותר. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו בחינם עם מנהלי האתרים של WEmanage!


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *