fbpx

אנשי עסקים יודעים להריח הזדמנויות עסקיות. כניסת אמזון לישראל בהחלט נתפסת בעיני רבים מהם כהזדמנות יוצאת דופן שחייבים לחבק בשני ידיים וללא דחיה. אך, למרות שרבים חושבים שקל למכור בפלטפורמת אמזון אך לא כך הדבר.

מכירה באמזון כרוכה בלא מעט פעולות נוספות מלבד הצגת המוצרים בחנות אמזון, ללא סיוע מקצועי, רבים ימצאו עצמם מתבלבלים, טועים ולבסוף גם מפסידים כסף רב, במאמר זה אנו מציגים מספר טיפים שיאפשרו למי שרוצה לנהל חנות אמזון עצמאית להצליח!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מדריך מכירה באמזון

    מחקרים מראים שאמזון אחראית על אחוז משמעותי מאוד מסך המכירות הגלובליות און ליין. ישנם בעלי חנויות באמזון שמוכרים במיליוני דולרים מידי חודש וזאת ללא התעסקות בייצור, לוגיסטיקה, אחסון ושילוח. זה העוצמה הכה משמעותית של ענקית הקמעונאות. אם אתם רוצים נתח קטנטן מעוגת המכירות של אמזון, עליכם ללמוד ולהתנסות בניהול חנויות אמזון של אחרים ואו לשכור שירותים של איש מקצוע (לפחות לשלבים ההתחלתיים..).

    למרות שאמזון חוסכת לנו חלק מהותי מההתעסקות השוטפת בניהול החנות, עלינו לזכור שאנו מציעים את המוצרים שלנו לצד מיליוני חנויות אינטרנט נוספות מכל העולם ואין לנו עדיפות מהותית (ואולי אנו אפילו בעמדת נחיתות) אל מול בעל חנות בארצות הברית או מסין. כלומר, העלאה של מוצרים לאמזון ללא פעולות שיווק לא יביא אפילו מכירה אחת..

    איך מוכרים באמזון?

    מכירות באמזון הנם מבוססים במידה רבה על הצגה. כן, הצגה. עליכם להעניק לגולשים את ההצגה הטובה ביותר בקטגוריה. הצגה זו מבוססת על המרכיבים הבאים:

    • השקיעו במיתוג החנות שלכם – הגולשים רוצים לרכוש מגורם אמין.
    • השקיעו בצילום המוצרים – הגולשים רוצים לראות את המוצרים מכל זווית אפשרית.
    • הוסיפו ערכים נוספים – אינפוגרפיקות, וידאו, מידע אינפורמטיבי שיעזרו לגולשים לקבל החלטה.
    • השקיעו בקידום בתוך אמזון – חשוב מאוד להשקיע בקידום ממומן של המוצרים בתוך אמזון.
    • נהלו קשר עם הלקוחות – וודאו שהלקוחות מרוצים ושהם מדרגים אתכם בצורה חיובית.

    כאשר גולש ממוצע בוחן את הכדאיות של רכישת מוצר דרך אמזון. הוא בוחן מגוון פרמטרים (באופן אוטומטי!). המבט הראשוני הנו על המחיר, אך מיד לאחר מכן, הגולשים בוחנים את תמונות המוצר והמידע הנוסף כדי לקבל החלטה האם זהו המוצר שהם אכן מחפשים ובמידה והמוצר והמחיר אכן מתאימים יש סבירות לרכישה.

    אבל, רגע לפני רכישה מכם, יש לכם עוד משוכה אחת לעבור. זהו כמובן הדירוג שקיבלתם מהגולשים לתקינות המוצר, זמן השילוח, רמת השירות ועוד. רק במידה ויש לכם דירוג חיובי ממספר רב של משתמשים שגולשים ימשיכו לרכוש מכם עוד ועוד ותראו גרף מכירות עולה בהתמדה. פספוס אחד יותר מידי ואתם מחוץ למשחק!

    איך מוכרים באמזון בלי כאב ראש?

    אז הבנתם שמדובר בהזדמנות מעולה ושמדובר במשימה לא פשוטה. כעת עליכם לקבל החלטה האם לנסות לעשות זאת בכוחות עצמכם ואו לשכור שירותים מקצועיים של חברת ניהול לחנויות באמזון?

    חברת ניהול חנויות אמזון תהיה לרוב למודל ניסיון מצרפי רחב ועם יכולת לבצע את כל הנדרש כדי להפוך חנות אמזון חדשה לחנות בעלת מותג חזק, מוניטין מעולה ומכירות גבוהות בתוך זמן קצר.

    וכן, כדאי לשלם לחברת ניהול לחנות האמזון שלכם וזאת מאחר ואמזון מקודמת מאוד ברשת והגולשים בה מגיעים בתודעת רכישה ומכך שכל גולש הנו פוטנציאל רב. חישבו על כך שמדובר בקניון ענק ובו עוברים הולכי רגל רבים שרק מחפשים את הרכישה הבאה שלהם, כעת האם כדאי להשקיע את הכסף הנדרש כדי לפתח חנות אמזון עוצמתית עם מכירות לכל העולם? השיקול שלכם.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן