fbpx

אתם מחזיקים בחנות פיזית? אתם תותחים בשיווק בפייסבוק? יש לכם תכניות להתרחבות וצמיחה? הזמן שלכם שווה כסף רב! אתם לא צריכים להתעסק בכלל הדברים הטכניים שבניהול השוטף של אתר האיקומרס שלכם. במקום זאת, עליכם לשכור מנהל איקומרס במיקור חוץ (אותנו) ולהתמקד במה שאתם באמת טובים בו. במאמר זה, אנו נספר על השירות שאנו מעניקים ואיך אנו יכולים להביא לכם לתועלת רבה!

מנהלי איקומרס במיקור חוץ

הסיבה העיקרית של כלל הלקוחות שלנו לשכירת השירותים שלנו הנו מחסור בזמן פנוי לניהול מקצועי של האתר. ניהול אתרי איקומרס דורש לא מעט זמן מידי יום ולעתים אף עובד במשרה מלאה וזאת בכדי לשמור על האתר עדכני ורלוונטי. אנו מעניקים שירותים אלו במיקור חוץ ומשחררים את בעל העסק להתמקד בעשיה וברווחים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז מה אנחנו מציעים?

    1. ניהול טכני ותחזוקה של האתר.
    2. ניהול תוכן ומוצרים בכל האתר.
    3. ניהול השיווק והמכירות באתר.
    4. ניהול שירות לקוחות באתר.
    5. ועוד..

    לאילו מערכות אנו מעניקים שירותים:

    • מערכת אתר וורדפרס (ווקומרס).
    • מערכת אתר מג'נטו (1+2).
    • ועוד..

    למה שווה לעבוד איתנו?

    כאשר אתם מנהלים את החנות המקוונת שלכם בכוחות עצמכם, נדרש הרבה מאוד זמן עבודה והתוצאות עדיין אינם אופטימליות. לעומת זאת, כאשר איש מקצוע מנהל אתר, זמן הפעולה הנדרש מצטמצם משמעותית מתוקף הניסיון של מנהל האתר והתוצאות טובות יותר הן בראי המוצר באתר והן ביכולת של מנועי החיפוש לקרוא את האתר ולהציג אתכם בתוצאות החיפוש.

    יתרה מזאת, עלויות החזקת עובד ואו עבודה עצמאית על האתר גבוהה משמעותית מהעלויות שאנו גובים מהלקוחות שלנו כך שבחירה בייצוא האחריות לגורם חיצוני אינה קשה כפי שניתן לחשוב.

    איך ניתן לסמוך עלינו בניהול השוטף?

    במסגרת תפקידנו בניהול אתרים של לקוחות במיקור חוץ אנו בעצם משמשים כידם הארוכה. עלינו להחליף את הלקוח בכלל ההיבטים של ניהול האתר באופן יומיומי. לכן, הלקוח חייב לשאול את עצמו האם הוא סומך עלינו שנעשה את העבודה כהלכה וכפי שהוא עצמו היה עושה זאת..

    ובכן, אסור לכם לסמוך עלינו סתם כך. כדאי מאוד שתבואו אלינו לפגישה על קפה טוב (עלינו!) ותכירו את הנפשות הפועלות מאחורי החברה שלנו. לאחר שתפגשו אותנו ותשמעו על שיטות העבודה שלנו, תוכלו לסמוך עלינו ולדעת שאתם בידיים הכי טובות ושנייצג את האינטרסים שלכם כנדרש.

    לסיכום,

    אנחנו מנהלים עשרות אתרים בהצלחה רבה למעלה מעשור. אם אתם רואים שהזמן קצר והמלאכה מרובה ואינכם יכולים לעמוד בניהול, פנו אלינו ונתאים עבורכם חבילת ניהול מותאמת אישית. לחלופין המשיכו לקרוא עוד אודות ניהול אתרים מעמוד הבית באתר.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי Magento

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר ממוצע אך משתלם

    טווח עלויות לשירות:

    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כחלק משירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן