מנהל אינסטגרם

מנהל אינסטגרם: איך בוחרים מנהל מדיה חברתית לניהול אינסטגרם עסקי?

אם לפני שנתיים היו אומרים לבעלי עסקים רבים שהם יידרשו לשירותיו של מנהל אינסטגרם עסקי? הם היו צוחקים בקול. וכי, איך רשת חברתית של ילדים שבו יש רק תמונות מעובדות וחסרות משמעות. אך, העולם מתקדם ומהר וכיום עסקים רבים משקיעים את מרבית תקציבי הפרסום שלהם דווקא באינסטגרם, כי זה עובד!

במאמר זה נדגים את חשיבות מנהל אינסטגרם מקצועי לעסק שלכם ואיך בוחרים אותו..


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


מיהו מנהל אינסטגרם עסקי?

באינסטגרם, יש את כל מה שכבר הכרנו ברשתות חברתיות אחרות אך על סטרואידים. הכל קורה מהר וטרנדים מתחילים ומסתיימים בתוך ימים ספורים. כדי לחיות ולמנף את הכח שבאינסטגרם עסקי, יש צורך בזמינות גבוהה במיוחד ובהיכרות עם האלגוריתם שעל בסיסו נקבע מי ייחשף לאילו פוסטים וסטוריז וכמובן גם טאצ’ אישי ממומחה שמבין את קהלי היעד של העסק.

מנהל אינסטגרם עסקי הנו מומחה (צעיר) שחי את רשת האינסטגרם ויודע לעמוד בשילוש הקדוש של:

  1. תמונות מעוצבות בקפידה (עיצוב).
  2. כתיבה מושקעת ומשכנעת (קופי).
  3. תיוג נושאים ומשתמשים (שיתוף).

יש קורסים מעטים שמכשירים מנהלי אינסטגרם לעסקים. אך מנהלי אינסטגרם עסקיים מובילים יהיו לרוב צעירים ללא כל הכשרה מקצועית לכך אבל עם ניסיון של שנתיים לפחות (ארוך שנים) בניהול מוצלח של עמודים עסקיים אחרים.

תפקידו של מנהל אינסטגרם עסקי הנו בעיקר להיות זמין לקלוט תמונות ספונטניות מצד הלקוח כדי לעבד אותם, לעצב אותם, להעלות את הפוסטים עם מיתוג, תזמון, תיוג ועוד שלל פעולות נוספות שמטרתן להשיג שני יעדים עיקריים:

  1. הגדלת החשיפה של הפוסט אצל קהלי היעד.
  2. הגדלת המעורבות של הפוסט בידי קהלי היעד.

כאשר, עם יישום ייעדים אלו בטווח זמן קצר, האלגוריתם של אינסטגרם מזהה את הפוסטים כרלוונטיים לחשיפה נרחבת אף יותר ולהגעה לקהלי יעד נרחבים יותר ויותר!

איך בוחרים מנהל מדיה חברתית לאינסטגרם?

בחירת מנהל אינסטגרם עסקי אינה משימה קלה, אתם בעצם מפקידים את האחריות לנראות שלכם בידיים זרות ומנהל זה יתפקד בקצב גבוהה כך שטעויות יכולות לקרות גם למנהלים הטובים ביותר. אך, יש בהחלט אפשרות לצמצם את הסיכונים על ידי בחירה נכונה של מנהל אינסטגרם יציב ומקצועי.

להלן כמה דרכים לזהות מנהל מדיה חברתית המתמחה באינסטגרם עסקי:

  • חפשו מנהל אינסטגרם עם גב של חברת בע”מ.
  • חפשו מנהל אינסטגרם עם גב של מעצב גרפי.
  • חפשו מנהל אינסטגרם עם וותק מניח את הדעת.
  • חפשו מנהל אינסטגרם שיש לכם חיבור עמו.
  • חפשו מנהל אינסטגרם שזמין עבורכם תמיד.

כאשר יש למנהל אינסטגרם את היציבות הנדרשת ואת התמיכה הנדרשת מצד צוות מקצועי שמעניק לו מענה הן ברמת עיצוב, בירוקרטיה ושירותים משלימים, הרי שיש לו יכולת להפיק תוצאות טובות יותר ובצורה נוחה וזמינה בהרבה.

אך מעבר ליכולותיו של מנהל המדיה החברתית, חשוב מאוד שיהיה לכם חיבור אישי ואמון בו. כלומר, שיהיה לכם כיף לתקשר עמו ושיהיה לכם תקשורת ישירה וזמינות גבוהה כך שתוכלו להתייעץ עמו, לבקש הסברים על החלטותיו וכמובן בסוף גם להרגיש טוב עם העבודה המשותפת וביטחון בשירות המקצועי שאתם מקבלים.

איך נראה קשר מקצועי עם מנהל אינסטגרם עסקי?

כאשר אתם בוחרים לעבוד עם מנהל מדיה חברתית המתמחה באינסטגרם, עליכם לייצר עבורו מדיה מהפעילות השוטפת שלכם. כל תמונה ואו סרטון בינוני שצילמתם יכול להפוך בקלות למדיה חברתית מעולה שתזכה אתכם בעוד חשיפה, עוד מעורבות ועוד עוקבים בעמוד האינסטגרם העסקי.

העבודה השוטפת די פשוטה:

  1. אתם מצלמים תמונה/וידאו.
  2. אתם שולחים למנהל האינסטגרם בוואטסאפ.
  3. זהו. עבודתכם הסתיימה.

זה קל, מהיר ובעיקר חוסך זמן יקר ומייצר תוצאות מעולות!

לסיכום,

אם אתם לא עומדים בקצב, אם אינכם יודעים לעבוד עם אינסטגרם, אם אתם פשוט לא אוהבים להתעסק עם אינסטגרם, ניהול אינסטגרם עסקי הנו שירות שנכון עבורכם. ביכולתכם לפנות לכל מנהל מדיה חברתית (פרילנסר או חברה) שיעשה זאת עבורכם. או, שאתם יכולים להשאיר פרטים ואנו ניקח עליכם חסות ונדאג להשיג לכם את התוצאות עליהם חלמתם!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *