fbpx

קורסים תחת העומס של תפעול העסק? מרגישים שאתם לא מצליחים להביא את המיטב בכל הקשור לפעילות המקוונת? אתם צריכים מנהל אתר אינטרנט מקצועי! אבל, רגע לפני שאתם מפקידים את הנוכחות המקוונת של האינטרנט בידיו של זר, כדאי מאוד שתבחנו מספר פרטים חשובים שעליהם נרחיב במאמר זה.

מנהל אתר אינטרנט מקצועי

כאשר אנו מגיעים למסקנה שהעסק שלנו חייב מנהל אתר מקצועי, עלינו לחפש מנהל מקצועי שיעמוד לרשותנו וידאג לכל שנדרש מאיתנו. אבל איך עושים זאת? איך מבדילים בין מנהל אתר מקצועי לכזה שאיננו כזה? ובכן, ישנם כמה פרמטרים שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מנהל אתר אינטרנט מקצועי חייב לעמוד בחמשת סטנדרטים הבאים:

    1. על מנהל אתר להחזיק בידע טכנולוגי מתאים.
    2. על מנהל אתר להחזיק בניסיון קודם בניהול נכסים דומים.
    3. על מנהל אתר להיות בעל תקשורת טובה עם אחרים.
    4. על מנהל אתר לעמוד בהתחייבויות ובזמנים מוסכמים.
    5. על מנהל אתר להעניק לכם ביטחון ותחושת שקט נפשי.

    חמשת הסטנדרטים הללו נראים במבט ראשון כמיותרים אך בהתקיים סטנדרטים אלו, אתם יכולים לדעת שאתם בידיים של איש מקצוע אמיתי.

    הרחבה קצרה על הסטנדרטים:

    ידע טכנולוגי מתאים:

    אנו נתקלים לא אחת במנהלי אתרים שאינם באמת בקיאים במערכות ניהול תוכן. מחסור בידע טכנולוגי מתאים מצד מנהל אתרים יכול לגרור בעיות בקידום האתר ואו באופן בו הניהול השוטף מתבצע. חשוב מאוד שמנהל האתר יחזיק בידע טכנולוגי לפתירת בעיות עם היווצרותן.

    ניסיון בניהול אתרים:

    ניסיון. ניסיון. ניסיון. חשוב מאוד שיהיה למנהל האתר שתבחרו ניסיון ממושך בניהול אתרים עבור אחרים. על מנהל אתר מקצועי להציג לכם קבלות על עבודתו בדמות המלצות מצד לקוחות קיימים שמעידים על כך שהוא מספק את הסחורה כבר שנים רבות ובמקצועיות מתאימה.

    תקשורת אנושית טובה:

    מנהל אתרים יכול להיות מקצועי אך לא אדיב ואנושי. חשוב מאוד שמנהל האתרים שתבחרו יהיה חם וידידותי ולא כזה שיתלונן בכל פעם שאתם מבקשים שינוי ואו כל עריכת תוכן נדרשת באתר. ככל שמנהל האתר נוח ואנושי יותר, כך שביעות הרצון שלכם תעלה בהתאמה.

    עמידה בהתחייבויות וזמנים:

    ניהול אתרים הנו שירות מתמשך. ככזה, עלינו לצפות להסכם מסודר הקובע אילו טיפולים באחריות המנהל ובתוך כמה זמן עליו לבצע את המשימות המוטלות עליו. מנהל אתרים מקצועי ידע להציג הסכם מסודר לשירותיו ולעמוד בהם לאורך זמן לשביעות רצון לקוחותיו.

    שקט וביטחון:

    לבסוף, כלל הפרמטרים מעלה חייבים להתחבר אצלכם כמו שצריך. חשוב מאוד שתרגישו שאתם בידיים טובות ושמנהל האתרים ישמור על הנוכחות והמיתוג שלכם ולא יעשה לכם שגיאות חמורות בפומבי. אם אתם מרגישים שאכן יש לכם את הביטחון הנדרש עם מנהל האתרים – לכו על זה!

    לסיכום,

    דרוש לכם מנהל אתר אינטרנט מקצועי? זה המומחיות שלנו! אנו מנהלים את כל סוגי האתרים בהצלחה רבה מזה שנים רבות. השאירו לנו פרטים ותנו לנו להוכיח לכם שאנו אלו שנעניק לכם את הביטחון המרבי ואת השירות הטוב ביותר. פנו אלינו וקבלו הצעה ללא התחייבות מצדכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן