fbpx

אז כולם מציעים לכם שירותי ניהול לאמזון? אתם לא יודעים מיהו מנהל חנויות מקצועי ומי סתם מתנסה עליכם? מאמר זה נועד עבורכם. במאמר, אנו ננסה לעזור לכם לבחור מנהל חנויות שמתמחה באמזון שבאמת יודע את עבודתו ויכול לספק לכם את המענה לצרכים שלכם.

מנהל חנויות אמזון

כחברה לניהול אתרים, אנו מנהלים לא מעט אתרי אינטרנט מידי יום ולאורך כל השנה. לכן, אנו יודעים שמעבר למה שנראה לעין, יש עוד שלל פעילויות נוספות שעל מנהל אתר אינטרנט או מנהל חנות אמזון לבצע מידי יום כדי להבטיח שיפור משמעותי בתוצאות מרבעון לרבעון. כך לדוגמה, מנהל אתרים חייב לעבור מידי יום על הנתונים הסטטיסטיים כדי ללמוד אותן ולהבין היכן אנו מאבדים מכירות ואיך ניתן למנוע מצב בעייתי זה? כך לדוגמה, מנהל אתרים מקצועי יעבור על נתוני כל קמפיין וקמפיין כדי לזהות אלו פעולות שיווק אינם מייצרות ערך מניח את הדעת ובעצם גורמות לאבדן הכנסה…

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מנהל חנויות אמזון אינו מנהל אתרים קלאסי. מאחר ואין הכשרה מקצועית לעיסוק בתחום זה ובוודאי שאין כל התחייבות לכך שמנהל חנויות אמזון אכן יצליח ליצור תקדים משמעותי וגידול בהכנסות. אך מצד שני, מנהל חנות אמזון מתפקד במובנים רבים כמו מנהל אתרים ברשת בכך שהוא אמון על ידי הלקוח לבצע עבורו שלל פעולות אורגניות וממומנות לשיווק המוצרים באמזון וכמובן לבצע שינויים טקסטואליים ווויזואליים במוצרי החנות כדי לשפר את יחסי ההמרה בחנות..

    מה הכשרתו של מנהל חנויות אמזון?

    כפי שהבהרנו מעלה. אין הכשרה מקצועית (מוכרת) לניהול חנויות באמזון. ישנם קורסים מגוונים לניהול וקידום מוצרים באמזון אך מניסיוננו אלו קורסים דלילים בתוכן ואינם מעניקים את הידע הנדרש למנהל חנויות מקצועי. כלומר, לא די במעבר קורס מזורז על ידי "נער פלא" או "גורו מכירות" כדי להיחשב כמנהל חנויות אמזון מקצועי.

    הדרך היחידה להיחשב כמנהל חנויות אמזון מקצועי הנו דרך ניסוי ותהיה. ישנו משפט שאומר:

    אין חכם כבעל ניסיון (בחנויות אמזון)

    מאחר ופלטפורמות דיגיטליות כדוגמת אמזון משתנות כל הזמן:

    • שיטות העלאה של מוצרים לאמזון.
    • תנאי השימוש בפלטפורמת אמזון.
    • אופן קידום מוצרים באמזון ומחוצה לה.
    • גובה החשיפה של מוצרים שונים באמזון.
    • כלי לוגיסטיקה ושילוח של אמזון.
    • מדינות/שפות בהן ניתן למכור באמזון.
    • ועוד..

    כלל המאפיינים הללו משתנים בתדירות גבוהה. אי שימוש נכון בכלים שאמזון מעמידה לרשות בעלי החנויות ואו אי ציות לכללי השימוש של אמזון שמשתנים כל הזמן יביאו לכישלון וודאי של היזמה שלכם ולהפסדים ניכרים.

    במילים אחרות, לא די בהיכרות תיאורטית ואו שטחית של המערכת להעלאה של מוצרים לאמזון, יש להכיר ולהפנים את הלוגיקה של אמזון כדי לשרוד, להצליח להתבסס ולבסוך למכור והרבה! כמובן שהדרך להבנה והפנמה של כללי המשחק עובר דרך ניסיון הכולל כישלונות וקשיים שחווינו בעבר.

    איך בוחרים מנהל חנות אמזון לעסק שלכם?

    ניסיון, ניסיון, ניסיון, אין דרך אחרת להצליח באמזון מלבד ניצול ניסיונם של אחרים. כאשר אתם משווים הצעות מחיר של מספר מנהלי חנויות אמזון, חשוב להתמקד בניסיון של המנהל המיועד ובהמלצות שקיבלתם לגביו ולא רק למחיר שבו הוא מציע את שירותיו.

    מספר רב של פעמים שאנו מקבלים פניות מבעלי חנויות באמזון שאומרים לנו שאין אבל אין מכירות וזאת על אף שיש להם מנהל מקצועי שמתפעל עבורם את החנות. ואנו תמיד שואלים אותם, איך בחרתם את מנהל החנות שלכם? האם בדקתם איזה ניסיון קודם יש לו? האם קיבלתם עליו המלצות מבעלי חנויות באמזון שכן הצליחו?

    במרבית המקרים אנו מקבלים על שאלות אלו תשובות שליליות. במקרים אחרים, התשובות חיוביות אך יש פער בציפיות של בעל העסק ובין יכולותיו של מנהל החנות להשיגם בתקציבי השיווק למוצרים באמזון שהוקצאו לו על ידי בעל העסק (כן, כדי למכור באמזון, יש להשקיע בשיווק בתוך הפלטפורמה ומחוצה לה..)

    לסיכום,

    אם יש לכם חנות באמזון אך אין מכירות או שאתם רוצים להקים חנות באמזון ומבקשים ליהנות מניסיוננו או מניסיונם של אחרים, ביכולתכם להתמקד בטיפים שהצגנו מעלה ואו כמובן לפנות אלינו כדי שנפנה אתכם לגורם המקצועי ביותר ובהתאמה אישית לצרכים שלכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן