fbpx

לא מעט עסקים הבינו בשנים האחרונות את החשיבות בהחזקת נוכחות ברשתות החברתיות. ישנם עסקים שעושים שימוש תדמיתי ברשתות החברתיות וישנם עסקים העושים שימוש שיווקי ברשתות החברתיות. בשני המקרים, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של מנהל מדיה חברתית שיזניק אתכם קדימה!

מנהל עמודי פייסבוק ואינסטגרם

אם בעבר עסקים נהנו מהרבה מאוד הפניות מצד לקוחות קיימים (פה לאוזן), כיום השיח הצטמצם משמעותית בגילאים הצעירים ורבים נוטים לסמוך על ד"ר גוגל או פרופ' פייסבוק. המשמעות היא שכל עסק חייב להחזיק נוכחות פעילה בכל החזיתות כדי להישאר בתודעה ולזכות בלקוחות חדשים להמשך צמיחה ושגשוג בעסקים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לכן, מרבית העסקים מחזיקים 2 עמודים עסקיים לפחות:

    1. עמוד עסקי בפייסבוק.
    2. עמוד עסקי באינסטגרם.

    עמודים אלו הן הבסיס לכל פעילות מיתוג או שיווק של העסק במרחב החברתי.

    אבל, העובדה שיש לעסקים עמודים עסקיים פעילים אינה מבטיחה דבר. אולי אף עלולה להזיק לתדמית העסקית וזאת במידה והעמודים העסקיים אינם מנוהלים נכונה.

    כדי להבטיח שהרשתות החברתיות משרתות את העסק שלכם, מומלץ להצטייד במנהל מדיה חברתית מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה הקשה ויבטיח תוצאות טובות לאורך זמן.

    בחירת מנהל עמוד פייסבוק או אינסטגרם:

    במידה ואתם מבינים שאין לכם זמן פנוי ואו ניסיון מספק לניהול עצמאי של הפעילות ברשתות החברתיות, הרי שבפניכם שני אפשרויות עיקריות:

    1. פניה למנהל מדיה חברתית פרילנסר.
    2. פניה למנהל מדיה חברתית כחלק מחברה.

    בשני האפשרויות, יש לבדוק מי הוא האדם דמותו תעבדו ואילו יכולות עומדות לרשותו כדי להבטיח לכם תוצאות טובות.

    לכן, מומלץ לבדוק את הנושאים הבאים:

    • איזה היקף זמן מנהל מדיה חברתית משקיע בכם?
    • איזה ידע מקצועי מנהל מדיה חברתית מציע לכם?
    • מה מידת הזמינות של מנהל מדיה חברתית עבורכם?

    למנהלי מדיה חברתית העוסקים כפרילנסרים יש יתרון בכך שהם בדרך כלל משקיעים יותר זמן וזאת כי היא במצב הישרדותי. מן הצד השני, פרילנסרים לעתים פחות יציבים וחברות גדולות עלולות לחשוש מכך לוותר על שירותיהם.

    למנהלי מדיה חברתית העוסקים כשכירים בחברה יש יתרון בכך שהם זוכים לתמיכה של מעצבים גרפיים, אנשי קריאייטיב ומיקוד גבוהה בעשייתם ללא טרדות בנושאים ביורוקרטיים. מן הצד השני, שכירים לא בהכרח יילחמו כפי שיעשו פרילנסרים.

    עליכם לבחון מה הן סדרי העדיפויות שלכם בעת בחירת נותני השירות עמם תרצו להתקשר לצורכי ניהול המדיה החברתית שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם.

    איך בעצם ניהול פייסבוק ואינסטגרם מזהיר אתכם קדימה?

    במרבית המקרים, כאשר מדובר בחברה מקצועית, התהליך כולו מבוסס על אפיון ועיצוב של שפה עיצובית אחידה לצורכי מיתוג והעברת מסרי החברה. בצורה זו, ניתן להעביר מסרים באופן עקבי לעוקבי העמודים העסקיים במגוון הרשתות החברתיות בצורה מהירה וגם בתת מודע של הלקוחות.

    אצלנו לדוגמה מעצבים קו שלם של עיצוב כך שהמותג של הלקוח יתבלט על פני יתר המתחרים בשוק. זאת על ידי בחירה חכמה של צבעים, מסכות, הטמעת לוגו על גבי תמונות ומדיה ברשתות החברתיות ועוד..

    כך גם, במקרים הדורשים זאת, השיח מחולק לקהלים שונים ואנו יוצרים מודעות נפרדות לקהלים השונים כדי להבטיח שאנו מדברים בשפה נכונה עם קהלי היעד של העסק שלנו ומצליחים להזניק את נראות העסק קדימה בצורה מהותית.

    לסיכום,

    אם אתם שוקלים לשכור מנהל לפייסבוק העסקי שלכם ואו מנהל לאינסטגרם העסקי שלכם, אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ואנו נשמח להעניק לכם מידע נוסף וכמובן גם להמליץ לכם על שירותינו 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן