fbpx

כמו בכל ענף, גם בקידום אתרים יש חברות המציעות שירותי קידום ולצידם פרילנסרים עצמאיים שנותנים שירותי קידום. פערי המחירים בין החברות והפרילנסים גדולים למדי ולכן תמיד נשאלת השאלה, מה עדיף – פרילנסר או חברה. במאמר זה, ננסה לענות על השאלה בצורה ישירה וכנה.

קידום אתרים עם פרילנסר או חברה?

בעסקי מוצרים, לרוב המשחק הנו בין חברות קטנות וחברות גדולות על לבם של הצרכנים. בעסקי שירותים, המשחק הנו בין פרילנסרים וחברות קטנות כגדולות. כולם ינסו לשכנע אתכם שהם האפשרות העדיפה עבור העסק שלכם אך האמת היא שהתשובה משתנה מחברה לחברה ומפרילנסר לפרילנסר. מאחר ואנו עברנו דרך והתחלנו כפרילנסרים לפני שנים רבות וכיום אנו חברה ננסה לפרוס לכם את הטיעונים בהם השתמשנו בשני התצורות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יתרונות קידום אתר עם פרילנסר:

    ה-יתרון של פרילנסר הנו היחס האישי והזמינות שהוא יעמיד לעסקים עמם הוא עובד. פרילנסרים נוטים להישען על מספר מצומצם של לקוחות ולכן הם חייבים לתת את ה-110% מידי חודש כדי להבטיח שלקוחות אלו ישארו עמו זמן רב.

    חלק מהפרילנסרים אף יעבדו בשעות הערב ובימי שישי כאשר בעלי העסקים דורשים זאת ויש הרואים גם בכך יתרון מהותי.

    חסרונות קידום אתר עם פרילנסר:

    הבעייתיות כפרילנסרים נחלקת לכמה חלקים:

    • תחושת חוסר יציבות באשר להמשך השירות.
    • מידת מקצועיות שמשתנה ממקדם למקדם.

    לא מעט עסקים חוששים לעבוד עם פרילנסרים מאחר ויש תמיד חשש שהוא יעלם/יפסיק לעבוד ואו שמידת המקצועיות שלהם אינה מספקת.

    במידה והפרילנסר מוכר ככזה המקצועי, לפעמים יש בעיה אחרת לגמרי וזה שהמקדם אתרים לוקח על עצמו יותר מידי לקוחות וכך לא עומד בקצב ואינו מעניק שירות כנדרש מהעסק שלכם.

    יתרונות קידום אתר עם חברה:

    חברה בע"מ לרוב תחזיק במספר עובדים אשר כל אחד מהם מפתח מיומנויות והתמחויות בתחומי העיסוק שלו. יתרה מכך, כאשר עובדים מול חברה מסודרת, יש כתובת ברורה לקידום האורגני. גם כאשר מקדם האתרים עוזב עבודתו, על החברה לדאוג למקדם אתרים חלופי שאינו פחות טוב מזה הקודם.

    כמובן שמקדם אתרים שעובד בחברה יהיה כזה אשר עבר מבדקים ואשר ניסיונו הוכח בפרויקטים קודמים ולכן בעלי עסקים יודעים שהם מקבלים שירות אופטימלי.

    חסרונות קידום אתר עם חברה:

    החיסרון העיקרי בעבודה עם חברת קידום אתרים על פני עבודה עם פרילנסר הנה המחסור ביחס אישי. אף אחד לא רוצה לעבור דרך מנהל פרויקטים או מזכירה כל פעם שיש להם שאלה ואו רצון להביע דעה אישית אודות השיטה בה יש לעבוד.

    חיסרון נוסף הנו המחיר. קידום אתרים בחברת קידום אתרים מקצועית תהיה יקרה יותר מאשר מקידום על ידי פרילנסר בכ-20-30% וזאת כי החברה מחזיקה משרדים, צוות תומך והוצאות נוספות על העובדים (תנאים סוציאליים, ציוד מחשבים, כלים נוספים).

    איך מקבלים החלטה בעניין זה?

    במידת האפשר, רצוי לחפש שירותי קידום אתרים במסגרת חברה מסודרת ואחראית אשר תעמיד לרשותכם מקדם אתרים מקצועי ואמין. אבל, שהקשר עמו יהיה ישיר וללא מתווכים כדוגמת מזכירות, מנהלים, תקציבאים ועוד..

    חשוב שמצד אחד תיהנו מביטחון ושקט נפשי אך מצד שני גם תיהנו מקשר ישיר וחברי עם מקדם האתרים כך שתבטיחו שהוא משקיע את כל משאביו בכדי לקדם אתכם במנועי החיפוש.

    בדיוק מסיבה זו, בחברתנו, הלקוח מדבר ישירות עם מנהל האתר/מקדם האתר שלו. הלקוח ואיש המקצוע מפתחים חברות ומשיגים יחד תוצאות טובות בהרבה מאשר דרך גורמים מתווכים.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן