fbpx

רבים מהמתעניינים בשירותי ניהול אתרים שוארבים מהמתעניינים בשירותי ניהול אתרים שואלים אותנו בין היתר על קידום אורגני לאתר. כאשר אנו עונים להם שניהול אתרים מקצועי כולל בתוכו גם קידום אורגני בגוגל, הם שואלים אותנו האם אנו יכולים להתחייב לתוצאות? ועל כך בדיוק ננסה לענות במאמר זה.

קידום אורגני עם תוצאות מובטחות

חברות קידום אתרים נוטות להבטיח תוצאות מהעבודה שלהן. זאת בעיקר מאחר ואם הם לא יעשו זאת, לקוחות לא יצטרפו לשירותי הקידום שלהם. אבל, בפועל, בלא מעט מקרים דברים לא הולכים כמתוכנן והקידום האורגני לא עומד בציפיות והאתר דורך במקום.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להימנע ממצבים אלו, בחברות קידום אתרים מבקשים מלקוחותיהם להתחייב לשנה מראש כך שהם יוכלו להבטיח תוצאה כלשהי (גם אם לא משמעותי..) לאחר תקופה מספקת.

    השאלה שחייבת להישאל אם כן, האם בכלל כדאי להשקיע בקידום אורגני בכל מצב? התשובה הנה כמובן שלא. בכדי שישתלם לקדם אתר אינטרנט בצורה אורגנית יש צורך בכמה תנאי בסיס נוחים,

    מתי קידום אורגני עובד כמו שצריך?

    ישנם תחומים בהם קידום אורגני סטנדרטי פשוט לא עובד. אם ניקח לדוגמא את ענף הביטוח, התחרות מול חברות הענק עם תקציבים מטורפים הופך את כללי המשחק ללא רלוונטיים. לכן, אם אנו רוצים לקדם אתר אינטרנט כדאי מאוד שנעמוד בכללים הבאים:

    • אתר אינטרנט אופטימלי ומוכן לקידום אורגני.
    • היכרות עם השחקנים ומגבלות הקידום האורגני.
    • הפנמת גבולות הגזרה וסיכויי ההצלחה בקידום האורגני.
    • השקעה מספקת במקדם אתרים מקצועי.

    קידום אורגני דורש שעות רבות של עבודה. אך אנו צריכים גם לבחור את המלחמות שלנו. אין טעם להילחם על ביטויים אשר נשלטים על ידי שחקנים בעלי כיסים עמוקים וצי מקדמי אתרים כעובדי חברה. במקום זאת, עלינו לבחור את הנישה שלנו, נישה בה השחקנים האחרים פחות מנוסים וחזקים ולהתחרות על נישה זו מול מספר שחקנים הגיוני ובעלי אמצעים דומים שלכם.

    אם לא תעמדו בכללים המוצגים מעלה, הקידום האורגני פשוט לא יעבוד וכספכם ירד לטמיון. וחבל..

    וחזרה אלינו,

    האם אנחנו מתחייבים לתוצאות מניהול האתר?

    כן ולא. אנו לא מתחייבים לתוצאה כלשהי בכל הקשור לקידום אורגני מאחר ואנו די הגונים ולא רוצים להתחייב למשהו בו אנו לא שולטים במאת האחוזים. מצד שני, אנו נגיד בפה מלא שאנו מתחייבים לשירות המקצועי והזמין ביותר.

    כמו כן, ניידע את המתעניין בכך שמניהול מאות אתרי אינטרנט של לקוחות אנו יודעים שניהול אתרים מקצועי מביא לתוצאות מדהימות לאורך זמן. כלומר, כאשר אתר אינטרנט מנוהל בקפידה ולאורך זמן, האתר עונה על דרישות מנועי החיפוש בצורה טובה בהרבה ולכן האתר מתקדם במעלה תוצאות החיפוש גם מבלי שנבצע מניפולציות חוקיות למחצה.

    לקוחות שלנו מספרים לעתים על שילוש מספר הפניות מהאתר גם בתחומים המורכבים ביותר וזאת בעיקר בגלל שבחרנו על מה להתמקד ואיך לפתח את האתר כדי שיהיה טוב משל המתחרים. ולמרות האמור, כמו בכל תחום, יש עליות ומורדות וייתכנו לקוחות אשר לא צמחו בקצב האופטימלי וגם זה מציאות תקנית בזירה בה השליטה שלנו מוגבלת למדי (עדכוני אלגוריתם, מתחרים חדשים, מקדמים מתחרים ועוד..).

    לסיכום,

    אין כזה דבר קידום אורגני לאתר עם תוצאות מובטחות. ניתן לומר שיש סבירות של 80%-90% הצלחה בעמידה ביעדים כמדד להצלחה אך כל הצלחה גוררת הפסד אצל מתחרה אחר ולכן וודאי שאין כזה דבר 100% הצלחה. אם מישהו מבטיח לכם תוצאות מובטחות מראש, ראו זאת כאזהרה והתרחקו ממנו ככל שניתן. בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן