fbpx

עולם המקצועות החופשיים הנו מורכב ותחרותי במיוחד. יותר ויותר אנשי מקצוע מגלים שתחום עבודתם הופך למוצף ותחרותי יותר ויותר מידי יום. כתוצאה מכך, גם אנשי המקצוע המובילים ואנשי המקצוע העסוקים ביותר חייבים לתפעל אתר אינטרנט ולעדכנו תדיר כדי לשמור על הנראות ועל המיקום שלהם במקורות התנועה החדשים (דיגיטל). שירות ניהול אתרים לאנשי מקצוע נועד למלא ייעוד זה.

ניהול אתרים לאנשי מקצוע

עולמם של אנשי המקצוע העצמאים אינו קל. מדובר במלחמה יום יומית על לקוחות חדשים, על שביעות רצונם של הלקוחות הקיימים וכמובן התמודדות מול תנאים משתנים (חוקים, תקנות ומגבלות). במסגרת מלחמת הקיום של בעלי המקצועות החופשיים, ישנם ערוצי תקשורת ושיווק למובילי הענף וישנם ערוצי תקשורת ושיווק לכל היתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בין אם אתם אנשי מקצוע מובילים בתחומכם, ובין אם אתם אנשי מקצוע מתחילים או ממוצעים בתחומכם, עליכם להחזיק אתר אינטרנט מושקע ומסודר שיעמוד לרשות הלקוחות הפוטנציאליים ויגרום להם לבחור ולקבל את השירות דווקא מכם. כדי לשכנע לקוח שאליכם כדאי לו לפנות, חובה להחזיק אתר מתוחזק ומנוהל לעילה.

    מאחר והכשרתכם הנה בתחום עיסוקיכם ולא בדיגיטל, עדיף שתשקיעו את המאמצים היכן שאתם חזקים ותפנו את האחריות לאתר ולדיגיטל לאנשי המקצוע האחרים המתמקדים בתחומים אלו.

    שירותי הניהול לאנשי המקצוע:

    במסגרת שירות ניהול האתרים לאנשי מקצוע, אנו מציעים מכלול שירותים המורכבים מהפרמטרים הבאים:

    • ניהול תחזוקה ואבטחת האתר.
    • ניהול המערכת ורכיבי האתר.
    • ניהול התוכן ונראות האתר.
    • ניהול השיווק והפניות באתר.
    • ניהול התדמית והנוכחות באתר 
    • ועוד..

    כדי להדגים את השירות, להלן ארבעה דוגמאות לניהול אתרים מבוסס מקצועות:

    ניהול אתרים לעורכי דין:

    ניהול אתר של עורך דין אינו דומה ליתר המקצועות החופשיים. יש להציג את תחומי ההתמחות של עורך הדין, יש להציג את הצלחותיו של עורך הדין בבתי המשפט, יש לדאוג לתמונות איכותיות ולתכנים איכותיים בתחומי הפעילות של עורך הדין, וכמובן יש לבסס את מעמדו של העורך דין כמוביל בתחומו וככזה שהלקוחות לא יכולים לוותר על שירותיו.

    ניהול אתרים לרואי חשבון:

    ניהול אתר של רואה חשבון אפילו מורכב יותר מניהול אתר של עורך דין. זאת, משום וקשה מאוד להדגים את ביצועיו של רואה חשבון מאחר והנתונים חסויים ונוגעים ללקוחותיו ואינם ידועים לציבור. ניהול אתר של רואה חשבון יכול לכלול מחשבונים, התייחסות לעדכוני חוק, התייחסות לדרכים בהם ניתן לחסוך כסף רב על ידי תכנון הכנסות והוצאות ועוד..

    ניהול אתרים לרופאים:

    עולם הרפואה רחב ושונה מאוד מתחומים אחרים. ניהול אתר של רופא פסיכיאטר אינו דומה לניהול אתר של רופא המתמחה בכירורגיה פלסטית. אנו נדרשים להפעיל שיקול דעת ולנהל את האתרים של הרופאים בשום שכל ולהציג את היתרונות שלהם אל מול יתר הרופאים תוך מתן דגשים מקצועיים (מאמרים, ידיעות בתקשורת ועוד) בשבחו של הרופא.

    ניהול אתרים למהנדסים ואדריכלים:

    ניהול אתר של מהנדס או אדריכל ייחודי בכך שאנו נוכל לשלב איורים ושרטוטים ייחודיים שנותנים לאתר מראה מקצועי ומהוקצע. אמנם יש הבדלים ענקיים בין אדריכלים ומעצבים בגלל אופי עבודתם (אמנותי לעומת ביצועי) אך בשני המקרים ביכולתם של אנשי המקצוע להתהדר בפרויקטים בהם השתתפו ולהציג הצלחות חלקיות כהצלחות מלאות.

    לסיכום,

    כדי לנהל אתר אינטרנט של איש מקצוע, על מנהל אתרים ללמוד את המקצוע ברמת המקרו. על מנהל האתרים להבין היכן הם הנקודות חוזקה ותורפה של הלקוח ולהבין איך ניתן להציג את איש המקצוע בצורה הטובה והמרשימה ביותר. אתם אנשי מקצוע שרוצים שירותי ניהול אתר? אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית לצרכים שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן