fbpx

אמנם מספר המפעלים ובתי המלאכה בישראל נמצא בירידה, אך תעשיות שונות עדיין חשובות ומצליחות מאוד בישראל. כך לדוגמה, מפעלים ביטחוניים, מפעלי מזון, מפעלים תעשייתיים בתחומים מורכבים זוכים להצלחה רבה על אף עלויות התפעול הגבוהות בישראל ביחס ליתר העולם. שירות ניהול אתרים עבור מפעלים כולל שימת דגש על יתרונות המפעל ומוצריו ושידור מסר ברור ללקוחות פוטנציאליים.

ניהול אתרים למפעלים

בעולם המודרני, התחרות של מפעלים ובתי חרושת איננה עוד רק אל מול השוק המקומי אלא אל מול כלל המפעלים ברחבי העולם. זאת משום ובלחיצת כפתור ניתן לבצע הזמנות רכש ממפעלים בחו"ל ובעלויות נמוכות יותר אלא אם כן יש למפעל המקומי ערך מוסף גבוהה שמחייב את הלקוחות לפנות דווקא אליו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במסגרת שירות ניהול אתרים למפעלים ובתי מלאכה, אנו שמים דגש על מספר פרטים חשובים:

    1. קטלוג המוצרים המיוצר על ידי המפעל.
    2. הוותק של המפעל / בית מלאכה.
    3. האיכות של המפעל / בית מלאכה.
    4. זמן ההספקה/ייצור של המוצרים.
    5. מענה לפניות מתעניינים בזמן אמת.

    למה דגשים אלו כה חשובים בניהול אתרים של מפעלים? ובכן נרחיב על כך מעט,

    קטלוג המוצרים המיוצר על ידי המפעל:

    המפעל מייצר סדרה של מוצרים? חשוב מאוד שמוצרים אלו יוצגו ויודגמו בצורה הטובה ביותר דרך אתר האינטרנט של המפעל. כדי להציג מוצרי ייצור באתר אינטרנט, יש צורך בבניה של קטלוג מוצרים מסודר ומאורגן הכולל תמונות איכותיות במיוחד, תיאור מדוקדק ומפורט אודות המוצרים וערכן הייחודי ביחס לשוק וכמובן הצגה של סדרת תכונות (משקל/מידות/צבעים) ועוד..

    הוותק של המפעל / בית מלאכה:

    הידע המצרפי הנרכש עם השנים בידי מנהלי ועובדי המפעל חשובים מאוד. ככל שהמפעל בעל וותק גדול יותר, כך רוכשים פוטנציאליים עלולים לבחור דווקא במפעל זה על פני המתחרים וזאת כדי להבטיח מוצר באיכות מעולה והימנעות מנטילת סיכונים מיותרים אפילו כאשר יש מתחרים זולים יותר בשוק בו המפעל פועל.

    האיכות של המפעל / בית מלאכה:

    מעבר לוותק שמבטיח איכות בדרך כלל. חשוב להדגיש את המוטיבים השונים של האיכות במפעל:

    • אישורים ביטחוניים – לעתים נדרשים מפעלים אשר קיבלו אישורים ייחודיים ממשרד הביטחון.
    • אישורים ותקנים – יש צורך להדגיש שהמפעל מייצר מוצרים העונים על כל התקנים המחמירים ביותר..
    • תעודות כשרות – במידה ומדובר במפעל המייצר מזון, יש משקל רב לתעודת הכשרות המחמירה..
    • לקוחות קיימים – הצגה של לקוחות גדולים ומוכרים שכבר רוכשים מכם מוצרים איכותיים.
    • ועוד..

    איכות המוצר לרוב ידועה מראש. אך, כדי לסגור עסקה יש צורך בהתרשמות עמוקה יותר. התרשמות זו מבוססת על כמה שיותר עזרים חיצוניים שמאמתים את דברי מנהל השיווק של המפעל ואלו הן כמובן תעודות/אישורים/היתרים/יתרונות ייחודיים למפעל ועוד.

    בכדי לתפוס עדיפות בעיני הלקוחות הפוטנציאליים, חובה להעלות לאתר המפעל את כלל האישורים ולהציגם בצורה נוחה ונעימה לצפייה.

    זמן ההספקה / ייצור של המוצרים:

    נושא נוסף שנמצא בראש סדר העדיפויות של הלקוחות הנו יכולת הייצור וההספקה שלכם במפעל, הלקוחות מעוניינים לדעת באילו כמויות המפעל יכול לעמוד וכמה זמן יהיה עליו לחכות עד לקבלת המוצרים שהוזמנו. ככל שהיכולת של המפעל גדולה יותר, יש להבליט זאת באתר כך שהלקוחות יבינו שאתם אכן תוכלו לעמוד בדרישותיהם.

    מענה לפניות מתעניינים בזמן אמת:

    לבסוף, הכי חשוב! לחזור לפניות המתקבלות דרך האתר במהירות האפשרית עם עדיפות לזמן אמת. בעזרת מענה מיידי לפניות המתקבלות באתר, ביכולתכם לעצור את תהליך החיפוש של הלקוח שלכם ולהזמינו להתרשמות במפעל וכך לנעול עסקה בטרם הוא פונה ליתר המתחרים שלכם..

    לסיכום,

    ניהול אתר של מפעל אינו קשה מידי אך כדי להצליח להיעזר באתר כגורם שיווקי יעיל, יש צורך בניהול מקצועי ובמענה מידי לכל פניה ופניה. אנו בחברת WEmanage מתמחים בשירותי ניהול אתרים הכוללים בין היתר מענה לפניות בזמן אמת ונשמח לעמוד לרשותכם – פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן