ניהול אתרים לעורכי דין

ניהול אתרים לעורכי דין – אילו דגשים יש להכיר בניהול שוטף של אתר עו”ד?

להיות עורך דין בימינו זו לא משימה קלה. השוק מוצף עורכי דין אשר נדרשים לעמוד בהוצאות תפעוליות גבוהות ברמת המשרד וזאת תוך ציות לחוקי האתיקה בפרסום עיסוקם באמצעי המדיה השונים (אם כי ישנה הקלה משמעותית בפרסום באינטרנט). ודווקא מסיבות אלו, עורכי דין חייבים להשקיע הרבה יותר בניהול אתר האינטרנט שלהם.

מקצוע עריכת הדין דורש לא מעט מהעוסקים בו. חלק ניכר מעורכי הדין הצעירים אף מוותרים על עיסוק זה מאחר וההתחלה קשה במיוחד. אבל, זה לא חייב להיות כך. ניתן להיעזר בכוח האדיר שיש לאינטרנט כדי להפוך מאחד מיני עורכי דין רבים לעורך דין מוכר, מכובד ובעיקר מבוקש על ידי הלקוחות הרבים בתחום העיסוק של עורך הדין. במאמר זה, אנו נסביר איך ניתן לעשות זאת בעזרת שירותי ניהול אתרים לעורכי דין.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים של WEmanage!


שירותי ניהול אתר לעורכי דין

ניהול אתרים הנו שירות גג אשר מכיל תחתיו מספר שירותי משנה. במסגרתו, מנהל אתרים מקצועי מעניק שירותי אחסון לאתר האינטרנט, שירותי תחזוקה לאתר האינטרנט, שירותי ניהול תוכן לאתר האינטרנט וכמובן גם שיווק על בסיס קידום אורגני (ללא עלות) וקידום ממומן (בתשלום). בעזרת מנהל אתר מקצועי, עורך הדין יכול לקדם את עצמו ברשת בהצלחה ומתוך עמידה בכל כללי האתיקה.

עורך הדין זוכה לשקט נפשי לעסוק במה שמעניין אותו באמת ולאחר מכן לשקף עשיה זו באתר האינטרנט ולגרום בצורה זו לעוד ועוד לקוחות נוספים שנחשפים להצלחותיו לפנות ולבקש את שירותיו. ישנן שיטות מגוונות לקידום עורך דין באינטרנט אך השיטה הטובה ביותר הנה לנהל אתר אינטרנט פעיל ואטרקטיבי שנותן ערך לגולשים שמחפשים מידע הרלוונטי לתחום עיסוקו של העורך דין.

לקוחותינו מעלים לאתר האינטרנט כתבי טענות, פסקי דין, מדריכים משפטיים, סקירות במדיה וחלקם אף מנהל בלוג פעיל אודות עשייתם ביום יום. הם עושים זאת על ידי שליחת קישור לפסקי דין ואו שליחת מידע בוואטסאפ ואו בדואר אלקטרוני כך שאנו נעשה עבורם את היתר ונהפוך כל חומר גלם לבעל ערך תדמיתי ושיווקי.

מה מיוחד בניהול אתרים לעורכי דין?

אין באמת משהו שונה או מיוחד בפרקטיקה של ניהול אתרים של עורכי דין ביחס ליתר תחומי העיסוק במשק. כלומר, האתר אינטרנט לרוב דומה הן במערכת והן במבנה התוכן ליתר האתרים ברשת. אך, בשונה מניהול אתרים רגילים, יש מספר שינויים בניהול אתרי עורכי דין:

  • רקע לניהול – חשוב שמנהל האתר ידע מעט על עולם המשפט והמגבלות בחוק.
  • ייזום פעילות – עורכי דין נדרשים בסיוע בהעברת חומרים ויש ליזום פעילות.
  • שיתופי פעולה – יש לרכוש מדיה (מאמרי יח”צ) כדי לייצר תהודה אודות העו”ד.
  • קידום אורגני – קידום ממומן לעורכי דין יקר מידי, יש צורך ביצירתיות רבה.
  • עריכת תוכן – יש לערוך את התוכן שיהיה קריא לאדם הפשוט מן השורה (הלקוח).

אילו שינויים לא גדולים מידי אך חשובים במיוחד. על מנהל האתר להיות בעל רקע/ניסיון בעבודה על אתרי עורכי דין והבנה מסוימת אודות כללי האתיקה בתחום. בנוסף, על מנהל האתר ליזום פעילות ולרכוש מדיה עבור העורך דין כדי לשפר את תדמיתו ברשת וכמובן לצורכי קידום אורגני. לבסוף, הטיפ הכי חשוב הנו לתרגם את שפת עורך הדין לשפת בני אנוש שיאפשר להם להבין מה אתם מציעים, כמה אתם טובים ולבסוף למה הם חייבים לפנות דווקא אליכם ולא ליתר עורכי הדין.

לסיכום,

אם אתם עורכי דין פעילים עך אין לכם אתר אינטרנט מתוחזק שמרכז את העשייה שלכם ואינכם משווקים את עצמכם ברשת, זה הזמן לפנות אלינו ואו אל חברת ניהול אתרים אחרת כדי לעלות מדרגה ולהפוך לעסוקים אף יותר. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *