fbpx

עולם הרפואה המודרני רחב מאי פעם. מלבד הרופאים וגופים שעוסקים ברפואה קונבנציונלית, ישנם מספר רב של עוסקים בתחום. כך לדוגמה, יש את עולם הרפואה האלטרנטיבית, עולם הרפואה המשלימה וכמובן גם את העולמות התומכים כדוגמת גופים המחזיקים בנדל"ן לשימוש רפואי (מרכזי רפואה פרטיים, חדרי ניתוח להשכרה) לצד גורמי ייעוץ ותיווך לתיירות רפואית ועוד..

ניהול אתרים לרופאים וגופי בריאות

כאשר עוסקים בעולם הרפואה, יש משמעות רבה מאוד לכל מילה כתובה באתר. על בעלי אתרים רפואיים/בריאותיים להשקיע מאמצים רבים יותר בכדי להציג מידע אמיתי, עדכני ובעיקר נכון עבור כל גולש וגולש. זו כמובן משימה קשה במיוחד במידה והאתר אינו זוכה לניהול מקצועי ואינו מתעדכן תדיר עם כל חידוש טכנולוגי ואו אישור תרופה חדשה לשימוש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ומדובר בשוק דינמי בו יש שחקנים חדשים, חוקים חדשים, תרופות חדשות לצד טיפולים חדשים, ניהול אתרי אינטרנט עבור רופאים וגופים המעניקים שירותים בריאותיים מורכב במיוחד. יתרה מכך, מאחר וחלק מהרופאים עסוק במיוחד, על מנהל האתר להיות יצירתי ולהציע הצעות לתוכן ואו ייעול מערכת האתר בכדי שהאתר ישמור על מקומו במרחב המקוון.

    במאמר זה אנו נסקור את הנקודות הבאות:

    • מה הם הדגשים בניהול אתר אינטרנט רפואי?
    • מה העלות של שירותי ניהול אתר אינטרנט רפואי?

    נסביר כעת,

    מה הם הדגשים בניהול אתר אינטרנט רפואי?

    כאשר מנהלים אתר עבור אדם/גורם המעניק שירותי רפואה/בריאות, עלינו בראש ובראשונה להבין לאיזה קטגוריה האתר משתייך:

    • רופאים/מנתחים/יועצים.
    • עוסקים ברפואה אלטרנטיבית/רפואה משלימה.
    • גופים פרטיים המעניקים שירותים לאנשי רפואה.
    • גופים המעניקים שירותים ציבוריים:
      • קופות חולים.
      • בתי חולים.
      • בתי מרקחת.
    • ועוד..

    לאחר שזיהינו את הקטגוריה של האתר, עלינו לנהל את תוכן האתר בהתאמה כך שכל המשפכים יובילו לפניה של לקוח שאכן מתעניין בשירותים שהרופא/הגוף הרפואי מציע.

    הדגשים החשובים ביותר בניהול אתר אינטרנט של גורמים רפואיים:

    1. זהירות – יש חובה לאמת כל נתון טרם עליית התוכן לאתר.
    2. התמקדות – יש להתמקד בליבת העשייה ולא בכל היתר.
    3. רלוונטיות – יש צורך לשתף במידע רלוונטי בלבד לגולש.
    4. עדכניות – יש לעדכן את המידע הרפואי בתדירות גבוהה.
    5. זמינות – יש לחזור לפניות דרך האתר בפרק זמן סביר.

    בעולם כה רחב של מידע אשר משתנה בתדירות רבה. עדיף להעלות לאתר תכנים מאומתים ואשר נוגעים לליבת הפעילות של הרופא ואו הגוף הרפואי. כמו כן, חשוב שמידע זה יהיה מתומצת ורלוונטי לצרכיו של הגולש חסר ההשכלה הרפואית ולבסוף כדאי מאוד שהתוכן יעודכן אחת למספר חודשים כך שהלקוחות ידעו שאתם אכן מציעים את הפתרונות הטובים ביותר גם באתר.

    מה העלות של שירותי ניהול אתר אינטרנט רפואי?

    שירותי ניהול אתר לרופאים וגופים רפואיים משתנים בהתאם לסוג השירות שנדרשים בכל אתר ואתר. ישנם אתרי תדמית לרופאים אשר מחייבים מגע זהיר אך מינימלי מידי חודש ולעומת זאת ישנם אתרים של גופים רפואיים אשר דורשים מגע רב וקבוע בשינויים ובעדכונים באתר.

    טווח סביר לשירותי ניהול אתרים מסוגים אלו:

    • ניהול אתר תדמית לרופא – 500-1,000 ש"ח לחודש.
    • ניהול אתר תדמית לגוף רפואי – 1,500-3,000 ש"ח לחודש.

    בהערכת עלויות אלו יש לכלול בין היתר את עלויות האחסון, עלויות התחזוקה, עלויות הפיתוח במידת הנדרש וכן הלאה. כלומר, אין מדובר בניהול תוכן בלבד אלא בניהול כולל שמאפשר לרופא ואו למנהלי הגוף הרפואי להתמקד בעשייתם החשובה.

    לסיכום,

    במידה ואתם ואו הגוף בו אתם עובדים עוסק ברפואה, במידה והאתר שלכם אינו זוכה לעדכונים תכופים, הרי ששירות זה נועד עבורכם. אנו עוסקים בשירותי ניהול אתרים מזה כעשור ומכך שבידינו הידע והמקצועיות הנדרשת להעניק לכם שירות מותאם אישית לשביעות רצונכם. פנו אלינו לקבלת מידע נוסף. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן