fbpx

העולם הפוליטי קשה ומורכב מכל זירה אחרת. פעילים פוליטיים, עוזרים פרלמנטריים, דוברים, פוליטיקאים, כולם עובדים קשה מאוד וללא הפסקה בכדי להוביל אג'נדה או שינוי לטובת הציבור הרחב. עבודה אינטנסיבית זו אינה משאירה זמן רב לתפעול ולניהול השוטף של האתר שבסוף מציג את היעדים וההצלחות לציבור הרחב. שירות ניהול אתרים עבור ארגונים פוליטיים ומפלגות עונה על הצורך להישאר מעודכנים מבלי להשקיע זמן רב בכך.

ניהול אתרים פוליטיים ומפלגתיים

אין ספק שהעוסקים בפוליטיקה הם מהעסוקים ביותר בימים אלו. כאשר עוסקים עם ועבור הציבור, העומס לעולם לא נגמר. בכל יום נערמים עוד ועוד בקשות ויוזמות שיש לקדם ואו לדחות על הסף וגם כאשר יש צוות רחב של עוזרים ומתנדבים, תמיד יש מקום לעוד סיוע ויש מחסור תמידי בזמן. לכן, אתרי אינטרנט של פוליטיקאים וארגונים פוליטיים מתעדכנים בתכיפות נמוכה ולא מציגים נאמנה את הפעילות המאומצת שנעשית בפועל בשטח.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במידה ואתם מזדהים עם האמור מעלה, הרי ששירות ניהול אתרים פוליטיים ומפלגתיים נועד עבורכם. אנו משמשים כעובדים במיקור חוץ עבורכם כך שתיראו מצוין על אף שאין לכם זמן להציג את כל ההצלחות שלכם בשטח. איך זה עובד? כמה זה חשוב? המשיכו לקרוא:

    איך מנהלים אתרים פוליטיים. מפלגתיים?

    ייעודם של אתרים פוליטיים או מפלגתיים להתהדר בהצלחות ובפעילות הציבורית הרחבה למען הציבור. לכן, אתרים פוליטיים ומפלגתיים זוכים לעיצוב המבליט את העשייה וכדי לשמור על האתר רלוונטי יש לדאוג שעמוד הבית ישתנה כל הזמן בהתאם לעשיה האחרונה. כלומר, תדירות עדכון התכנים גבוהה למדי (כפעמיים בשבוע). כמובן שהתמורה גבוהה במיוחד מאחר והקהל הרחב זוכה לראות ולהבין את פועלכם למענו והקהל יזכור זאת ביום הבחירות.

    ניהול אתר פוליטי מבוסס על כמה שלבים:

    1. המפלגה/הפוליטיקאי מבצעים פעולה למען הציבור.
    2. המפלגה/הפוליטיקאי או אדם  מטעמו מיידעים אותנו על הפעילות.
    3. אנו נדרש מידע משלים או תמונות מחמיאות.
    4. המידע יערך ויפורסם באתר באופן מידי.
    5. המידע מוכן לשיתוף ליח"צ ולתקשורת.

    הרעיון בניהול אתרים פוליטיים ומפלגתיים להנציח כל אירוע וכל עשיה לטווח הארוך ולהוביל לידי הכרה בטווח הקצר.

    כמה עולים שירותי ניהול לאתר?

    שירותי ניהול אתרים בכלל ושירותי ניהול אתרים פוליטיים בפרט מתומחרים לפי שעות העבודה שנדרשות ממנהל האתר. ככל שמדובר בגוף גדול יותר ופעיל יותר, עלות השירות יהיה גבוהה יותר. כלומר, עלות השירות מותאמת אישית לכל פוליטיקאי, גוף פוליטי ואו מפלגה.

     

    אך, יש להציג דגש חשוב מאוד!

    • פעילות בתקופת בחירות לרשויות מקומיות ואו כלליות מותנית בתשלום יחסי מראש!
      (זאת בעקבות הפקת לקחי עבר – מפלגה שלא שילמה את חובותיה)
    לסיכום,

    רוצים שהעשייה שלכם תבלוט ותהיה נגישה לקהל הרחב? מעוניינים שהתקשורת תקבל הצצה (בשליטה) על הפעילות השוטפת שלכם? פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית ולתחילת עבודה משותפת. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן