fbpx

בעולם מערכות ניהול התוכן (קוד פתוח) לאתרים יש שלושה מערכות מובילות: דרופל, ג'ומלה ווורדפרס. בעוד וורדפרס זינקה קדימה ותפסה נתח ניכר מהאתרים ברשת, דרופל וג'ומלה נותרו מעט מאחור.

בעוד כיום כמעט כל אתרי האינטרנט נבנים בוורדפרס ואו בקוד סגור, בעבר מפתחים רבים בחרו לפתח אתרים על בסיס מערכת דרופל שאינה פחות טובה מהאחרים אך מעטים יודעים לנהל אותה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה , אנו נעסוק במערכת הדרופל והניהול השוטף שאנו מציעים עבור לקוחותינו.

    ניהול אתרי דרופל

    דרופל הנה מערכת ניהול תוכן עוצמתית במיוחד. מסיבה זו, מפתחים רבים בוחרים לפתח עמה ולא עם מערכות ניהול תוכן אחרות.

    כאשר אתר אינטרנט נדרש לרמת אבטחה גבוהה ואו ליכולות מותאמות אישית, קל יותר למפתחים לבסס את האתר על מערכת דרופל. לכן, אתרי אוניברסיטאות, גופים פיננסיים ותאגידים בנויים ברובם על דרופל ולא על ג'ומלה או וורדפרס.

    אמנם מדובר במערכת שעונה על דרישות המפתחים של האתר, אך העניינים הופכים למורכבים למדי כאשר בעלי האתר מנסים לנהל את האתר שלהם עצמאית לאחר מכן. ולכן חברות ניהול אתרים כדוגמתנו קיימים..

    איך אנחנו מנהלים אתרי דרופל?

    כאשר מצטרף אלינו לקוח חדש, אין משמעות גדולה לטיב המערכת. הצוות שלנו מיומן בכלל סוגי המערכות ויודע ללמוד אודות מערכות חדשות במידת הצורך.

    כבעלי אתרי דרופל, ככל הנראה לא תרצו לנהל את התוכן של האתר בעצמכם. אך בהחלט תרצו לבצע שינויים תכופים באתר כדי לשרת את הלקוחות שלכם טוב יותר. לכן, מרגע שלקוח מצטרף לשירותינו, אנו עושים שיחת יישור קו לקביעת יעדים כך שכל הצדדים יודעים איך צפויה להיות ההתקשרות בין הצדדים.

    ברוב המקרים, אנו נגדיר איש קשר מהצד שלכם ואיש קשר מהצד שלנו. אנשי קשר אלו ייתקשרו ביניהם איך שנוח להם (דוא"ל, טלפון, וואטסאפ או טלגרם) כאשר הממונה אצלכם יעביר משימות למנהל האתר שהוקצע לכם ודברים יתבצעו בזמן אמת מבלי שאתם תידרשו לעשות דבר באתר עצמו.

    לסיכום,

    אם יש לכם אתר אינטרנט מבוסס דרופל ואו אתם מנהלי שיווק הדורשים שינויים תכופים באתר ואינכם רוצים לחפש בכל פעם איש מקצוע ואו מתכנת לשם החלת שינויים אלו, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נתפור שירות מותאם אישית לצרכים שלכם ונשחרר אתכם מכאב ראש לא קטן כך שאתם תוכלו להתמקד העשייה חשובה בהרבה מבלי להתפשר.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן