fbpx

בזמן שלכל עסק יש אתר, יש לא מעט חברות וגופים ללא מטרות רווח המציעים מערכות ניהול תוכן לאתרים. אחת החברות הוותיקות והגדולות ביותר בישראל הנה חברת טואול אשר מעניקה חבילות שירות בעלויות שונות ובהתאמה אישית לכל עסק.

אודות מערכת ניהול התוכן של טואול

יש למערכת ניהול התוכן של טואול כמה יתרונות רבים, כאשר אלו הן המרכזיים ביניהם:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • וותק רב בשוק הישראלי עם קהל לקוחות גדול במיוחד.
    • מגוון חבילות שירות החל מ-0 שקלים לחודש.
    • נוחות שימוש אופטימלית למשתמש הלא מנוסה.

    המערכת עברה לא מעט גלגולים עד להגיעה למצב הנוכחי שלה. כיום, יש למערכת יכולות ניהול מתקדמות אשר מאפשרות לכל מנהל אתר לעשות ככל אשר על לבו וללא צורך במגע בקוד האתר.

    רבים מלקוחות החברה מתחילים את דרכם עם אתר אינטרנט בסיסי מתוך מאגר העיצובים הפתוחים של החברה אך עם התרחבות הפעילות עוברים למסלולי פרימיום הכוללים עיצוב מותאם אישית ויכולות שיווק מתקדמות שנותנות לאתר יתר כוח ועצמה.

    שירותי ניהול אתר למערכת טואול:

    על אף שמדובר במערכת פשוטה למדי לניהול, רבים מבעלי האתרים בטואול שוכחים לתפעל את האתר בשוטף והתכנים באתר שלכם נותרים לא עדכניים ולכן גם לא רלוונטיים עבור הגולשים וחבל.

    במידה ויש לכם אתר תדמית או חנות המבוססת על מערכת טואול, ביכולתכם לנהל לו"ז קבוע לביצוע שינויים באתר כך שלא תשכחו לעדכן בה את התכנים ואו להציג את המוצרים החדשים שלכם.

    אך, אם אין לכם את הסבלנות הנדרשת לעבודה מול המערכת של 2all ואו פשוט אין לכם זמן פנוי לשם כך, אנו מזמינים אתכם ללמוד עוד על שירותי ניהול אתרי טואול שאנו מציעים:

    1. ניהול תוכן עמודים במערכת טואול.
    2. ניהול תוכן מוצרים במערכת טואול.
    3. ניהול מערכת וההיררכיה במערכת טואול.
    4. ניהול כלי השיווק במערכת טואול.
    5. ניהול הקשר עבור הלקוח עם חברת טואול.

    אתם, הלקוחות ממנים את חברת ניהול האתרים (להלן WEmanage) לייצג אתכם מול החברה, וסיימנו. מרגע זה, מנהל אתרים מקצועי ילווה אתכם וינהל עבורכם את האתר בכללותו ובהתאם לכל דרישה שתפנו אלינו.

    איך עובדים עם מנהל אתר במיקור חוץ?

    עם תחילת עבודה מול חברת ניהול אתרים, אתם תקבלו איש קשר אישי וישיר שאחראי על האתר שלכם. איש קשר זה הנו מנהל האתר שלכם ותפקידו לעמוד לרשותכם בכל שעות הפעילות.

    בכל פעם שיש לכם דרישה לבצע שינוי באתר, בכל פעם שיש לכם מוצרים חדשים להעלאה לאתר, אתם פשוט פונים למנהל האתר שלכם באחד מהדרכים הבאות:

    • פניה דרך מערכת הפניות.
    • פניה בדואר אלקטרוני.
    • פניה באמצעות הטלפון.
    • פניה בוואטסאפ/טלגרם.
    • תיאום פגישה אישית במשרד.

    וזהו, העבודה נעשית ומועברת אליכם לאישור.

    לאחר היווצרות קשר אישי ורציף בין הלקוח לבין מנהל האתר האישי, השירות הולך ותופס צורה והתוצאות רק הולכות ומשתבחות כל הזמן עד לרמה אופטימלית וכניסה לשגרת עבודה מלאה וללא פשרות.

    רוצים לללמוד עוד? פנו אלינו ונכיר לכם את המנהל אתר שלכם!

    בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן