fbpx

מבין עשרות סוגי מערכות ניהול תוכן (CMS) בקוד פתוח, ישנם אתרים שנבנו על בסיס פלטפורמות מבוססות ווינדוס (לרוב, מבוסס PHP ולינוקס). מערכות אלו, אינם מובילות שוק מאחר ועלויות הפיתוח בהן גבוהה במיוחד. אבל, אלו שכן בנו אתרים על פלטפורמות אלו לרוב שביעי רצון מהביצועים.

ניהול אתרי מכירות מבוססי ASP

מבין חברות הפיתוח בישראל, ישנם חברות (בעיקר הוותיקות) שמציעות מערכות ניהול לחנויות על בסיס ASP, הנפוצות שבהם:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • אופן קארט (Open Cart).
    • נופקומרס (NopCommerce).
    • סמארט סטור (Smart Store).

    על אף שיש למערכות אלו יתרונות מסוימים, יש להן לא מעט בעיות תחזוקה ואבטחה שאין במערכות מבוססות PHP.

    במאמר זה, לא ננסה להבין את המערכות הללו ואו את הכדאיות בשימוש בהם. במקום זאת, ננסה להציג את אופן הניהול שלהם.

    איך מנהלים חנות אינטרנטית ב-ASP?

    על אף השוני המהותי בין מגוון סוגי המערכות, הניהול באתרי מכירות דומה מאוד במאפיינים רבים:

    • ניהול מוצרים בחנות.
    • ניהול הזמנות בחנות.
    • ניהול מלאים בחנות.
    • ניהול קטגוריות בחנות.
    • ניהול תגיות בחנות.
    • ניהול תכנים בחנות.
    • ועוד..

    תהליך העלאה של מוצרים חדשים אינו ייחודי באף אחת מהמערכות הללו והן אף דומות בהרבה מובנים למערכות ניהול מבוססות PHP.

    לאחר שהבהרנו זאת, ניגש לתכלס:

    ניהול אתר אינטרנט דורש השקעה רבה בניהול השוטף. יש צורך להגדיר יעדים, לסדר מדפים ולהקצות משאבים לטובת שיווק (אורגני או ממומן).

    להלן הדגשים החשובים לניהול אתרי ASP:

    נתחיל מהחדשות הטובות, גוגל חולה על אתרי ASP! איכשהו, יש לבעלי אתרים מבוססי ווינדוס עדיפות על פני אתרים מבוססי לינוקס. למה זה ככה? אין לנו תשובות לכך. אבל, עם עובדות קשה להתווכח.

    נעבור לחדשות הפחות טובות, כדי לנהל אתר מכירות שיביא תוצאות, תידרשו לעבוד קשה מאוד ביצירת מוצרים לאחר מחקר מילות מפתח ושיוך המוצר לקטגוריות נכונות ולתגיות נגישות (במקרים רבים, התגיות פשוט לא מוצגות ואו לא בשימוש והאתר אינו מנצל את אחד מנקודות החוזקה שלו כנדרש).

    ולהוראות ההפעלה:

    1. צרו היררכיה של קטגוריות מוצרים ושקפו זאת בתפריט ובפירורי לחם כנדרש.
    2. היעזרו בכלי ניווט וסינון בצידי עמודי הארכיון מוצרים ובכותרת האתר.
    3. הגדירו תגיות לכל מוצר ומוצר בחנות וודאו שהן נגישות מעמוד מרכז /tags/.
    4. השתמשו בכלי השליטה בנראות התוצאה בחיפוש גוגל.
    5. הקימו קמפיין קניות ואו קמפיין רימרקטינג דינמי למוצרים באתר.

    במידה ואתם מסתבכים בכך ואו לא מוצאים את הזמן להשקיע את הנדרש כדי להצליח, זה הזמן לפנות לחברת ניהול אתרים ולבקש סיוע בניהול השוטף של האתר.

    כדאי לוודא שחברת ניהול האתרים אכן ניהלה בעבר את אחת מהמערכות המוצגות מעלה מאחר ואין טוב מבעל ניסיון. (אם שאלתם, אנחנו עסקנו בכמעט כל מערכות ניהול התוכן..).

    בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן