fbpx

העולם המקוון מאפשר לעסקים מקומיים להציע מרכולתם לכל העולם וזהו אפיק צמיחה עצום שרבים שואפים להגיע אליו. הבעיה היא שלא פשוט להכין את התשתית למכירות גלובליות וזאת מאחר ויש לבנות אתר שידע להתייחס לגולשים בשפות שונות, במיקומים שונים, במטבעות שונות ועוד..

ניהול אתר בינלאומי

במידה ואתם רוצים להציע את המוצרים שלכם לקהלים מחוץ לישראל, עליכם להחזיק באתר בעל מערכת מתאימה ואשר תוכל להתמודד עם צרכנים שונים בשפות שונות ובערכי מטבע שונים. לשמחתכם ואו לצערכם, אין מערכות רבות שמתאימות למשימה זו כאשר האופציה המועדפת היא ללא ספק מערכת ניהול החנויות של מג'נטו שזוהי ייעודה העיקרי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מערכת מג'נטו אינה מערכת זולה לפיתוח ואו לתפעול. אך ניתן לבנות על אותה המערכת ואותה התבנית עיצוב כמה חנויות שונות ובעצם לפנות לכל מדינה ומדינה בהתאמה אישית הן של השפה והמחירים ואף לקשר את המערכת לאתרי Ebay או Amazon למכירה אוטומטית לקהלי לקוחות רחבים אף יותר.

    הבעיה היא שמערכת זו לאחר הגדרתה כנדרש דורשת תפעול מורכב ונפרד לכל חנות וחנות ולכל מוצר ומוצר. כלומר, עליכם להשקיע זמן רב בניהול השוטף בכדי שמכירות יתבצעו כהלכה. וכאן עומדות לרשותכם שני אפשרויות:

    1. החזקת עובד שכיר במשרה מלאה לטיפול באתר.
    2. הוצאת האחריות לחברת ניהול אתרים (אנחנו!).

    כמובן שאנו ממליצים להוציא את האחריות לניהול לחברה המתמחה בכך ויודעת להעניק שירות הולם מבלי לדרוש שטח משרדי, תנאים סוציאליים ועוד שלל עלויות נלוות להעסקת עובד. כמה עולה השירות? מה אנו מציעים? האם זה משתלם? על כך בדיוק נרחיב כעת:

    כמה עולה ניהול אתר שפונה למספר מדינות ושפות?

    כאשר מתלבטים בין העסקת עובד או שכירת שירותי ניהול אתרים, עלינו לבדוק מה השירות כולל וכמה זה צפוי לעלות לנו:

    מה נכלל בשירותי ניהול אתרים בינלאומיים?

    שירותי ניהול לאתרי אינטרנט בינלאומיים הנם דומים מאוד לניהול אתרים רגילים מלבד העובדה שיש להעניק שירות כפול ומשולש מאחר ואנו מתייחסים לכל שפה בנפרד. כך לדוגמה, אתר שפונה לקהל הישראלי והקהל האמריקאי בפועל ייחשב כשני אתרים מאחר וכל שינוי ידרוש עבודה כפולה ולכל שפה בנפרד.

    במסגרת שירותי ניהול האתרים שלנו אנו מעניקים בין היתר את השירותים הבאים:

    • ניהול ותחזוקת מערכת האתר.
    • ניהול ותחזוקת התבנית/רכיבי האתר.
    • ניהול התכנים/מוצרים באתר.
    • ניהול פניות המתקבלות מהאתר.
    • ניהול מלאים ומחירים למוצרים.
    • ניהול השיווק של מוצרים ברשת.
    • ועוד..

    אנו מאמינים במתן מענה 360 מעלות לאתר. כלומר, אנו עוטפים את הלקוח והאתר מכל הכיוונים בכדי להבטיח תוצאות טובות ביותר.

    כמה עולים שירותי ניהול אתרים בינלאומיים?

    עלויות שירותי ניהול אתרים בכלל ואתרים בינלאומיים בפרט נקבעים על פי הערכת השעות שיידרשו מידי חודש לצורך התפעול השוטף והמלא של האתר. כלומר, אתר שדורש מעט עדכונים ועבודה יעלה פחות מאתר שמתעדכן על בסיס יומי ואו שבועי ובכמויות גדולות.

    בתמחור עלויות ניהול לאתר יש להפריד את התחום לשני קטגוריות:

    • ניהול אתרים ממוצעים.
    • ניהול אתרים ייחודיים/גדולים במיוחד.

    • עלות ממוצעת לניהול אתר מכירות בישראל עומדת על: 1,500 ש"ח לחודש.
    • עלות ממוצעת לניהול אתר בינלאומי תעמוד על: סכום דומה אך כפול מספר השפות/מדינות הנדרשות.

    זאת מתוך התייחסות נפרדת לכל אתר ואתר.

    במידה ומדובר באתר ייחודי או גדול במיוחד, העלויות נקבעות בהתאמה אישית ולעתים אף רק לאחר תקופת הרצה של מספר חודשים וזאת כדי להבטיח שכל הצדדים מרוצים, אנו מהתמורה על העבודה והלקוח מהשירות שהוא מקבל וזאת טרם נכנסים להסכם ארוך טווח שיעשה טוב לשני הצדדים.

    לסיכום,

    מחזיקים באתר בינלאומי? מתכננים לבנות אתר בינלאומי שאינכם יודעים איך לנהל? בשביל זה אנו כאן. נשמח להעניק לכם שירות בהתאמה לצרכים שלכם ובמחירים שפויים וזולים מהחזקת עובד פנימי בחברה. מתלבטים בנושא? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם להחליט ללא עלות וללא התחייבות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן