fbpx

כידוע, עלות בניית אתר על פלטפורמת מג'נטו תהיה גבוהה לרוב מעלות בניית אתר מכירות על פלטפורמות אחרות. לכן, כאשר כבר יש לנו אתר מג'נטו מתפקד, עלינו לנצלו היטב ולהשקיע את מלוא המרץ בכדי להפעילו נכון ולמכור דרכו כמה שיותר. במאמר זה אנו לא נסביר לכם איך לעשות את העבודה אלא נעניק דגשים חשובים לניהול השוטף של אתר מג'נטו.

ניהול אתר מג'נטו

יש כמה עובדות מפתח שיש להכיר טרם קריאת מאמר זה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • הלוגיקה במג'נטו שונה מכל מה שהכרנו.
    • מערכת מג'נטו איטית ביחס ליתר המערכות.
    • קשה לבצע שינויים ביכולות המערכת.

    לכן, במידה ואתם מעוניינים למכור והרבה, עליכם לתכנן את האתר כנדרש עוד בטרם פיתוחו כך שהאתר יאוחסן על שרת מתאים ויפותח עם תיוג נכון של כל שינוי בקבצי מערכת ואו עיצוב כך שגם אנשי מקצוע נוספים יוכלו לגעת בו בעתיד.

    מאחר ומג'נטו (כן, גם מג'נטו 2..) אינה חפה מבעיות, יש לנצל את המשאבים המובנים בה כנדרש:

    • ניהול תבנית במג'נטו – חשוב לא לגעת בערכי קוד של תבנית אלא במקרי קיצון בלבד.
    • ניהול תוספים במג'נטו – חשוב לדאוג שהתוספים מעודכנים ועובדים כהלכה בכל עדכון גרסה.
    • ניהול לקוחות במג'נטו – חשוב לדאוג מראש להגדרת היררכיית הרשאות בין צוות האתר.
    • ניהול מוצרים במג'נטו – חשוב להיעזר ביכולות המתקדמות בעריכת מוצרים ובקידום אורגני.
    • ניהול סליקה במג'נטו – חשוב לממשק את האתר לחברת סליקה אמינה עם ניסיון במג'נטו.
    • ניהול שילוח במג'נטו – יש להגדיר אפשרויות שילוח לפי מיקום, סוג עסקה ועוד..
    • ניהול הזמנות במג'נטו – ניתן במקרים רבים לממשק את האתר עם מערכות חשבוניות.
    • ועוד..

    אך כל אלו הן הדרישות הסטנדרטיות שלנו גם במערכות אחרות. כדי להשיג הצלחות בשיווק ומכירות בעזרת אתר מג'נטו יש להפעיל יצירתיות רבה יותר ולהביא לידי מקסום היכולות של המערכת על ידי התקנת תוספי הרחבה מסוגים שונים שיאפשרו לכם להביא את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש ולמכירות.

    איך עושים זאת?

    עומדות לרשותכם מספר אפשרויות:

    1. הצמדת עובד במשרה מלאה לניהול האתר.
    2. שכירת שירותי ניהול אתרים עם דגש על אתרי מכירות (אנחנו נשמח..)
    3. יצירת שיתופי פעולה נרחבים עם גורמים שידאגו למכירות ביחס לעמלות.

    כאשר הסוד הוא שכדי להצליח לנהל אתר מג'נטו כמו שצריך, יש צורך בניהול שוטף ועקבי של איש מקצוע פנימי או חיצוני שידאג לקשר בין כלל המעורבים באתר ולוודא שהאחד אינו מזיק לעבודתו של האחר.

    בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים
    מתאים לסוגי אתרים:
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    מתאים למערכות ניהול תוכן:
    אתרי Magento
    עלות ממוצעת לשירות:
    מחיר ממוצע אך משתלם
    טווח עלויות לשירות:
    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש
    סוג הצעת שירות:
    שירות מוצע כחלק משירותי ניהול אתרים
    מתאים לתקופת שירות:
    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן