fbpx

לאחרונה מתפתחת מגמה חדשה של בעלי עסקים שפונים בראש ובראשונה לגולשי המכשירים הסלולריים. זהו כיוון מחשבתי מבורך כל עוד לא שוכחים שעדיין, הלקוחות הטובים ביותר גולשים מהעבודה, במחשבים הנייחים.

ניהול אתר מותאם מכשירי סלולר

יותר ויותר משתמשים בוחרים לגלוש דרך הסלולר דבר שמביא לכך שבתחומים רבים בין 80%-70% מסך התנועה הנה מבוססת מכשירים ניידים. מאחר וכך, בעלי עסקים רבים מנסים להעניק לגולשי המכשירים הסלולריים את החוויה האופטימלית. אז, איך מנהלים אתר מותאם? על כך בדיוק במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אתר אינטרנט מותאם מובייל הנו אתר שמעוצב מלכתחילה עבור גולשי המכשירים הסלולריים תוך התחשבות במסך המצומצם למדי של הגולשים בדומה לאופן בו מעצבים אפליקציות. זה בהחלט מאפשר חוויית גלישה מעולה, אך כדי לשמר חוויה זו, יש צורך בניהול אתר המותאם לכך.

    ניהול אתר מותאם כולל:

    1. שימוש בפסקאות קצרות.
    2. שימוש בכותרות משנה רבות.
    3. שימוש בניווט פנימי בתוך התוכן.
    4. שימוש בטפסים בתוך התוכן.
    5. שימוש בעזרי המרה למגע אגודל.

    אם גם אתם מתכננים אתר מותאם מובייל, הנה הרחבה אודות כללים חשובים אלו.

    שימוש בפסקאות קצרות

    אם הקשב של גולש ממוצע נמוך למדי, הרי שהקשב והסבלנות של גולש ממכשיר סלולרי נמוך אף יותר. כלומר, כל מסר שנכתב עבור גולשים ממכשירים סלולריים חייבת להיות קצרה ותמציתית. אין מקום ל"חפירות" אלא יש לגשת הישר ולמטרה כדי להקנות את המענה הטוב ביותר עבור הגולשים בתוך שניות בודדות.

    שימוש בכותרות משנה רבות

    ניהול כמהתוכן מוכוון מובייל אומר שנטמיע יותר כותרות משנה שיאפשרו לגולש להתמצא טוב יותר בתוך תוכן הכתבה אך גם לנווט בתוך התוכן הישר להפסקה הרלוונטית ביותר עבורו. ככל שיש יותר כותרות משנה, כך הגולש צפוי לקרוא יותר תוכן ולשהות יותר זמן באתר.

    שימוש בניווט פנימי בתוך התוכן

    יש 2 סוגי ניווט בתוך תוכן:

    1. כלי הניווט המהיר – דילוג בין כותרות.
    2. קישורים פנימיים – מעבר לתכנים אחרים.

    מאחר והתפריט במובייל נמצא מעלה בפורמט סגור, רבים מאוד לא עושים בו שימוש. לכן, עלינו לאפשר לגולשים להתמצא באתר מבלי להשתמש בתפריט האתר על ידי קישור תכנים שונים (קשורים/רלוונטיים) כפי שעושים אתרי חדשות ואו על ערכים רלוונטיים בתוך התוכן.

    שימוש בטפסים בתוך התוכן

    99% מהגולשים במובייל פשוט לא יעברו לעמוד יצירת קשר באתר ואו יחפשו היכן ואיך לפנות אליכם. לכן, עליכם להיות מותאמים לצרכים של הגולשים. כלומר, יש להטמיע טפסי יצירת קשר דינמיים בכלל עמודי האתר ובדגש על "בתוך התוכן".

    ככל שנטמיע טפסים נוחים יותר בתוך גוף התוכן, כך גם נקבל הרבה יותר פניות כתובות מידי חודש מהאתר.

    שימוש בעזרי המרה למגע אגודל

    לבסוף, חשוב להקנות את כל הכלים הרצויים במרחק סביר ממיקום האגודל של המשתמש. לכן נוסיף לחצן צף לחיוג מהיר ואו לשיחה מהירה בוואטסאפ ואו שהוסיף ניווט מהיר/קישור מהיר ליצירת קשר בהצמדה לתחתית האתר.

    נעשה הכל כדי להקל על הגולש לפנות אלינו ואו לרכוש מאיתנו מוצרים.

    לסיכום,

    ניהול אתר מותאם מובייל אינו שונה במיוחד מניהול אתר רגיל. אבל, יש להקפיד מאוד על הכללים מעלה אם רוצים להצליח לראות תוצאות מעולות מגישה זו השנה את גולשי המובייל תחילה!

     

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן