fbpx

אמנם זו שאלה שהולכת ונעלמת בשנים האחרונות אך עדיין מידי פעם שואלים אותנו: "מה ההבדל בין ניהול אתר עצמאית ובין ניהול אתר מקצועי בידי וובמאסטר?" במאמר זה אנו ננסה להסביר מעט על עבודתו של מנהל אתרים מקצועי ולהסביר איך מקצועיותו באה לידי ביטוי ומובילה להצלחה רבה.

ניהול אתר עצמאית VS ניהול אתר מקצועי

רוב בעלי האתרים מנהלים (או לא מנהלים!) את האתר שלהם עצמאית. כלומר, הם מעדכנים את תוכן האתר אחת למספר שנים ואו מבקשים מאיש טכני לבצע זאת עבורם. אך לא ניתן לקרוא לפעולות בסיסיות אלו לצד מעט פעולות אחרות בשם "ניהול אתר". כאשר רוצים להבין את ההבדל בין ניהול אתר באופן עצמאי לבין ניהול אתר על ידי איש מקצוע, יש להסתכל על התמונה המצורפת כעת:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מכלול העבודה של מנהל אתרים מקצועי
    מכלול העבודה של מנהל אתרים מקצועי

    תמונה זו בעצם מסכמת את כל הפעילות של מנהל אתרים מקצועית ומאפשרת ללקוח הממוצע להבין כמה דברים עליו לעשות כחלק מניהול האתר, וכמה הוא עושה בפועל!..

    אבל בואו נרחיב מעט בנושא זה,

    איך מנהל אתרים מקצועי בא לידי ביטוי?

    מנהל אתרים מקצועי (וובמאסטר) הנו איש מקצוע בעל חוש טכני מפותח ועיסוקו העיקרי ולעתים היחידי הנו ניהול אתרים. ככזה, הוא משתפשף ומשתפר כל הזמן בעבודתו וביכולתו לתפוס את מרחב הפעולות שבאחריות מנהל האתר ולבצע אותן על הצד הטוב ביותר.

    לעומת זאת, בעל עסק המחזיק אתר אינטרנט ומפנה מספר דקות מידי שבוע ואו חודש לצורך תחזוקה שוטפת/ניהול תוכן האתר אינו צפוי להשיג תוצאות משמעותיות מאחר ואין לו את הכישורים ואו הידע לבצע את הפעולות כנדרש וכתוצאה מכך קשה עד בלתי אפשרי עבורו להשיג תוצאות של ממש.

    היתרון במנהל אתר מקצועי:

    מנהל אתרים מקצועי יאפשר לכם לישון טוב בלילה מתוך ידיעה שהאתר שלכם בידיים טובות ומנוהל כנדרש. מעבר לכך, בעת העברת האחריות למנהל אתרים מקצועי, ניתן לראות תוצאות בתוך פרק זמן קצר למדי מאחר והאתר מתחיל לתפקד ולחזור לחיים ולא רק מנועי החיפוש רואים זאת אלא גם הגולשים שצפויים להפוך ללקוחות שלכם.

    לסיכום,

    הזמן שלכם שווה כסף. מה שלוקח לכם מספר שעות לבצע, למנהל אתרים מקצועי לוקח כמה דקות בודדות וזאת כמיומנות שנרכשת על ידו לאורך זמן. עדיף לשלם לאיש מקצוע שיבצע את העבודה במהירות וביעילות על פני בזבוז זמן יקר ערך בעשיה בה אינכם שולטים. פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא כל התחייבות בנושא זה! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן