ניהול אתר תדמית / ניהול אתר מכירות

מה ההבדל בין ניהול אתר תדמית ובין ניהול אתר מכירות?

לעתים קרובות אנו מציעים את שירותנו בניהול אתרי מכירות (Ecommerce) על פלטפורמות פתוחות כדוגמת ווקומרס ואו מג’נטו ועל פלטפורמות סגורות כדוגמת אי-שופ וקונימבו ומקבלי ההצעה נדהמים מהמחיר. הם פונים אלינו בהתעניינות לסיבה לכך שהעלות של השירות גבוהה מידי לטעמם. ובכן, במאמר זה נסביר בקצרה אודות השירות ואופן תימחורו.

ההבדלים בין ניהול אתר תדמית ומכירות:

כאשר אנו מנהלים אתר תדמית, עלינו לבצע את הפעולות הבאות:

  • אחסון / אבטחה של האתר
  • עדכון / תחזוקה של האתר
  • עריכת תוכן / פיתוחים באתר.
  • ניהול תכנים ומידע באתר.
  • ניהול השיווק לאתר.

כאשר אנו מנהלים אתר מכירות, עלינו לבצע את הפעולות הבאות:

  • אחסון / אבטחה של האתר
  • עדכון / תחזוקה של האתר
  • עריכת תוכן / פיתוחים באתר.
  • ניהול תכנים ומידע באתר.
  • ניהול מוצרים / מחירים / מלאים באתר.
  • ניהול מבצעים / קידומי מחירות באתר.
  • ניהול השיווק והאופטימיזציה לאתר.
  • ניהול המכירות / הפניות באתר.

מעבר להבדלים הקטגוריים בשני מתכונות הניהול, עלינו להתייחס גם לתדירות הטיפול והניהול של תוכן האתר. באתר תדמית, אנו נדרשים לעדכן תכנים ואמצעי שיווק אחת לשבוע ולעתים אף אחת לשבועיים בלבד. לעומת זאת, בניהול אתרי מכירות, עלינו לנהל את המוצרים והמחירים לצד אמצעי השיווק על בסיס כמעט יומי. כאשר עדכון תכנים מהיר בהרבה מעדכון מוצרים במערכות כבדות ומסורבלות הנדרשות להתמודד עם מספר רב של מוצרים ועסקאות ברשת.

כפועל יוצא מכך, עלויות שירותי ניהול אתרי מכירות יהיו גבוהות יותר מאלו של שירותי ניהול אתרי תדמית.

איך יודעים עם שירותי ניהול אתרים בכלל נדרשים לנו?

זו כבר שאלה אינדיבידואלית לכל עוסק ועצמאי. ישנם עסקים אשר יש להם עובד שיכול לבצע את העבודה ואו שבעל העסק בעצמו מחזיק בידע הטכני ובזמן הפנוי הנדרש לעמוד במשימה. אך ישנם עסקים רבים בהם אין גורם מקצועי שיכול לבצע את פעולות הניהול כנדרש ואו אין בידם את הפנאי הנדרש כדי להשיג תוצאות אופטימליות ובמקרים אלו חשוב לשכור איש מקצוע – מנהל אתרים שיעשה את העבודה עבורכם.

אנו ב-WEmanage מעניקים שירותי ניהול אתרים למעלה מעשור. משמעות פרק הזמן הארוך בו אנו עוסקים במקצוע הנו בכך שיש לנו פתרון לכל בעיה וביכולתנו לחזות לא מעט בעיות מראש ולדאוג להם כדי שהלקוחות לא יחשפו אליהם מלכתחילה. כאשר אנו מתמחרים את השירותים שלנו, אנו עושים זאת בצורה שתאפשר לנו לגדול ולהתפתח אך בו זמנית להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר ואת הערך הגבוהה ביותר לכספם המושקע מידי חודש בחברתנו.

המלצתנו לכם אם כך היא לפנות אלינו ולבקש הצעת מחיר מותאמת אישית לסוג העסק שלכם, לטיב האתר שלכם וכמובן לעמידה בכל הדרישות שתעלו בפני מנהלי המחלקות הרלוונטיות.

בהצלחה.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *