fbpx

אתם יודעים שנדרש לכם עזרה בתפעול ובתחזוקה של האתר אינטרנט שלכם אבל אתם לא בטוחים מהו בדיוק השירות הרצוי? ובכן, אתם לא לבד. רבים לא יודעים מה עליהם לדרוש, ניהול אתרים ואו תחזוקת אתרים? לכן, אנו כאן לעשות לכם מעט סדר!

ניהול אתרים או תחזוקת אתרים – מה רצוי?

נעשה קצת סדר במושגים ולאחר מכן ננסה להבין יחד מה נדרש לכם:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תחזוקת אתרים:

    כאשר מדברים על תחזוקת אתרים, מתייחסים לערכים הטכניים בלבד של האתר. כלומר, אחסון, אבטחה, הצפנה, תחזוקה שוטפת של הקוד לצד התקנה של עדכוני קוד מידי תקופה בהתאם לחידושים בשוק.

    לכן, תחזוקת אתר הנו שירות שניתן לרוב על ידי מפתחי האתר ואו על ידי חברות אחסון ופיתוח של אתרי אינטרנט. מדובר בשירות יחסית בסיסי שכל מטרתו להעניק לבעל האתר את הידיעה שיש מי שמשגיח ומתחזק עבורו את האתר כדי שהאתר ימשיך לעבוד כנדרש.

    ניהול אתרים

    כאשר מדברים על ניהול אתרים, מתייחסים לערכים התוכניים והמבניים של האתר. כלומר, עריכת תכנים באתר, עדכון מלאים ומחירים של מוצרים באתר, שינוי היררכיות וסידור האתר לצד ניהול שוטף של פניות/עדכונים ושלל דרישות נוספות דרך פאנל הניהול של האתר.

    שירותי ניהול אתרים יינתנו לרוב על ידי חברות ייעודיות לכך. חברות המתמחות בעריכת תכנים, כתיבת תכנים וכמובן אנשי מקצוע שזוהי התמחותם הבלעדית.

    מה רצוי לנו?

    ככלל, כל אתר אינטרנט מחויב בשירותי תחזוקת אתרים. זאת כדי להבטיח המשך פעילות לאורך זמן ושמירה על תקינות התכנה. אך, אם בעבר שירות זה הספיק. כיום, בעידן בו התחרות ברשת גדלה והולכת, כבר יש צורך בשירותים מתקדמים יותר שיבטיחו לא רק את תקינות האתר אלא גם ואף חשוב מכך את תקינות התוכן והרלוונטיות של התוכן למשתמשים הרבים שמבקרים באתר.

    במילים אחרות, במידה ואתם נדרשים לאתר האינטרנט כדי להשיג לקוחות חדשים ואו כחלק מהותי מהעסק, הרי שכבר לא די בתחזוקת אתר ויש צורך בשירותי ניהול אתרים שיסייעו לכם להשיג את המקסימום מהאתר כנדרש. לעומת זאת, אם האתר משמש למידע בלבד ואינו חלק משמעותי בעסק, הרי שניתן להסתפק בשירותי תחזוקת אתר בלבד.

    רוצים להתייעץ איתנו ולהבין מה הכי נכון עבורכם? פנו אלינו ואנו מתחייבים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן