ניהול בלוג לאתר או חברה

ניהול בלוג: למה לנהל בלוג באתר עסקי ואיך זה מועיל לנראות החברה?

בטח שמתם לב לכך שלחברות וארגונים רבים יש בלוג באתר. בחלק מהחברות אף מקדמים את המאמרים בבלוג בסכומים לא מבוטלים (ראה ערך: לאומי בלוג). אבל, למה זה נדרש? איך זה מועיל לפעילות העסקית ואו הארגונית? ובכן במאמר זה נציג את שני הסיבות לכך שגם אתם חייבים לנהל בלוג באתר!

ניהול בלוג – למה כמה ואיך?

יש רק 2 סיבות לכך שכדאי לכם לנהל בלוג באתר:

  1. ניהול בלוג למטרות קידום אורגני במנועי החיפוש.
  2. ניהול בלוג למטרות נראות וחיזוק המותג של העסק.

אמנם מדובר ב-2 סיבות בלבד, אך אלו שני סיבות חשובות במיוחד ועליהן נרחיב כעת,

ניהול בלוג באתר לצורכי קידום אורגני:

בעלי עסקים רוצים שהאתר שלהם יופיע במיקומים העליונים בתוצאות החיפוש. אבל כדי לעשות זאת עליהם לבצע פעולות קידום אורגני ופעולות אלו כוללות:

  • תוכן איכותי – תוכן שמעניין את הגולשים.
  • רלוונטיות – תוכן עדכני ורלוונטי לגולשים.
  • חוויית שימוש – נוחות ומהירות מרבית.
  • היררכיה – סדר ונוחות פעולות באתר.

מאחר וקשה להגיד על עמוד שירות שהוא מעניין ואו עדכני, עלינו לייצר ערכים משלימים לעמודים הרגילים של האתר וזאת אנו עושים על ידי ניהול אפקטיבי של בלוג. הבלוג בשונה מעמודי השירות באתר יכול להתעדכן כל הזמן ולעניין את הלקוחות ומכך שמנועי החיפוש מזהים את האתר ככזה המעניק שירות טוב לגולשיו ולכן גם עמודי השירות נהנים מכך ומתקדמים אט אט במעלה תוצאות החיפוש.

ניהול בלוג באתר לצורכי נראות ברשת:

עסקים ברשת אינם זוכים להעניק חוויית קניה או שירות מאחר והגולשים משתמשים בחוש הראיה בלבד. לכן, עלינו למקסם את הנראות שלנו ברשת ולהעביר מסרים דרך התוכן. בעוד בעמודי השירות באתר, אנו מנסים למכור מוצר ואו שירות אותו אנו מעניקים והגולשים חושדים בנו ולא מתרשמים מההבטחות שלנו, בעמודי תוכן בבלוג יש ביכולתנו להציג את הידע הרב והכוח שלנו בצורה מקיפה ועקיפה בכך שאנו הופכים לאוטוריטה בעניו של הגולש המצוי שמקבל תשובות לשאלותיו הרבות.

בעזרת בלוג פעיל ואיכותי, ניתן למשוך לאתר קהלים חדשים בתחומים חופפים ובנושאים שונים ומגוונים ועל ידי כך להצליח לפנות לקהלים חדשים שכלל אינם מלקוחותינו הטבעיים אך נדרשים אף הם לשירותנו. כך לדוגמה, אנו כותבים במאמר זה על ניהול בלוג ועל החשיבות שלו כדי להציג בפניכם את העובדה שאנו מנהלים אתרי אינטרנט עבור לקוחותינו וביכולתנו לעשות זאת גם עבורכם!

איך כותבים תוכן לבלוג באתר?

על אף החשיבות ביצירת תוכן איכותי בבלוג האתר, חשוב אף יותר לדאוג לכך שהתכנים שלנו אכן יביאו תנועה לאתר. זאת אנו עושים על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח המציג בפנינו מה הגולשים מחפשים ורק לאחר שאנו יודעים שיש ביקוש לנושא עליו ברצוננו לכתוב שניגש לכתוב תוכן בפועל.

לאחר שכתבנו את התוכן, חשוב להטמיע ערכי קידום אורגני (מילות מפתח מחופשים) בתוך המאמר ובכותרתו כדי שאכן תעלו בחיפושים הנוגעים לתוכן המאמר. דגש חשוב, וודאו שאתם מקיימים מה שאתם מבטיחים בכותרת ובתיאור שיוצג במנועי החיפוש כך שהגולשים יהיו מרוצים מהמידע שפרסתם בפניהם. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *