fbpx

ברשותכם, נתחיל בסיפור קצר. הבוקר עמותה מוכרת וותיקה מאוד הצטרפה לשירותינו ואנו גאים בכך מאוד. עמותה זו כבר החזיקה באישור השתתפות בתכנית המענקים של גוגל לעמותות. עם קליטת הלקוח זיהינו שבמהלך השנה החולפת נוצלו 538$ ובחודש החולף נוצלו 52$ בלבד!

כן, העמותה זכאית לסכום עצום של 120,000$ אך ניצלה בפועל 538$ בלבד (0.44%). מדובר כמובן בבזבוז אדיר אך אנו דווקא שמחנו על כך, בצורה זו העמותה תרגיש את פעילותינו ותדע להעריך את היתרון המשמעותי שלנו בניהול מענק גוגל לעמותות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול גוגל גרנטס לעמותות

    נמשיך מהסיפור מעלה, בבדיקה שערכנו דווקא הוקמו קמפיינים בחשבון וניתן לראות שבחודש הראשון היו תוצאות נאות. אך, אז הגיע התראה על הפרה של מדיניות תכנית המענקים ומנהל הקמפיין נבהל ובעצם נטרל את הפעילות ומכך שהעמותה זכתה להשפעה מועטה בלבד.

    אנו מציגים לכם מקרה זה, מאחר וכך תוכלו להבין את המשמעות של ניהול מענק גוגל לעמותות ונציג לכם במאמר זה את חוקי התכנית ואופן ניהול המענק מידי חודש,

    חוקי גוגל גרנטס לעמותות:

    תכנית המענקים של גוגל לעמותות אינה עניין פשוט עבורה, מדובר בתכנית אשר נוצלה לרעה בתחילת דרכה ואף למטרות מסחריות על חשבונה של ענקית החיפוש. אבל, עם השנים השכילו בגוגל לבצע התאמות שונות בתכנית ולקבוע חוקים חיוניים לשמירה על הזכאות של העמותה להשתתף בתכנית. אי ציות לחוקי גוגל לעמותות תביא להקפאה ואו אף הרחקה קבועה של העמותה מהתכנית.

    בלי לבלבל את המוח יותר מידי, להלן חוקי התכנית בקצרה:

    1. יש לעקוב באדיקות אחרי עדכוני התכנית, יש שינויים כל הזמן!
    2. יש לעשות שימוש קבוע במענק בכדי לשמור על הזכאות!
    3. יש לקדם מודעות המפנות תנועה לאתר העמותה בלבד!
    4. יש להקפיד על תוכן בעל ערך גבוהה באתר היעד של הפרסום!
    5. חל איסור מוחלט לקדם עם המענק עסקים או עסקאות!
    6. חל איסור מוחלט לקדם מילות גנריות או מילים בודדות למעט שם העמותה!
    7. יש לקדם מילות מפתח עם ציון איכות של 3 לפחות!
    8. אין להגדיר מחיר לקליק העולה על 2$ למעט בתמחור אוטומטי!
    9. על קמפיינים במינימום: 2 קבוצות מודעות, 2 מודעות, 2 תוספי מודעות!
    10. יש להקפיד על יחס צפיות/הקלקות של 5% ומעלה בקביעות!

    כל הכללים הללו מתקשרים זה עם זה. כלומר, אם עושים שימוש בעמודי נחיתה עם תוכן איכותי, ציון האיכות של מילות המפתח עולה (יחס התאמה טוב יותר). אם עושים שימוש בתוספי מודעות, יחס הצפיות/הקלקות עולה בהתאמה וכך עוברים את ה-5% הנדרשים וכן הלאה..

    מה קורה באי עמידה בחוקים אלו?

    כמובן שאי עמידה בתנאים אלו במשך חודשיים ברציפות עלול לעלות לעמותה הזכאית ביוקר. לכן, במרבית המקרים, עדיף לשכור שירותי איש מקצוע עם ניסיון בתחום כדי להבטיח קבלת מענק זה גם בעתיד!

    איך מנצלים את מלוא 10,000$ בהצלחה?

    לא פשוט לנצל את מלוא סכום המענק עם החוקים והמגבלות מעלה. הרי, המענק חל רק על רשת החיפוש (חיפושים במנוע החיפוש של גוגל) ויש כמות מוגבלת של מילות מפתח הנוגעות לעמותה בצורה ישירה (ציון איכות גבוהה)..

    כלומר, כמו בסיפור מעלה, עמותות רבות מנהלות את המענק של גוגל עצמאית ואינם מגיעים לניצול משמעותי של המענק.

    ובכל זאת, בהחלט יש דרכים לנצל את המענק של גוגל במלואו וזאת על ידי תכנון אסטרטגיה מבוססת תוכן אתר אינטרנט ועל כך נרחיב כעת,

    שירותי ניהול אתרים לניצול מקסימלי:

    המתכון הסודי לניצול מלוא מענק גוגל לעמותות הנו פשוט למדי, שוכרים מנהל אתרים מקצועי אשר תפקידו לשמור על קשר עם פעילים ומנהלים בעמותה ולאסוף מידע רב אודות פעילויות העמותה ועריכת התוכן והמדיה כך שניתן לפרסמם באתר האינטרנט ובכך לייצר ערך רב כל הזמן.

    תכנים אלו מאפשרים למנהל הגוגל גרנטס לייצר עוד ועוד קמפיינים חדשים עם ציוני איכות גבוהים תוך עמידה בכלל החוקים של גוגל. איך בדיוק? ובכן ניקח דוגמא:

    עמותה העוסקת בחינוך:

    סקירת פעילות בבית ספר, תאפשר לפנות בפרסום למנהלי בתי ספר המחפשים פעילויות וזאת כי יש הקשר ישיר בין מילות המפתח במודעה ובין מילות המפתח בתוכן האתר.

    כלומר, כל עמותה יכולה להציג עצמה מזוויות שונות על ידי חיבור בין פעילויות ובין קהלי יעד שונים ומכך שניתן גם להקים קמפיין ייעודי לכל תוכן חדש שעולה לאתר.

    במידה וכל קמפיין ממוקד ואיכותי ומנצל כמה עשרות דולרים מידי חודש, לאחר הקמת כמה עשרות עד מאות קמפיינים, ניתן להגיע למיצוי מוחלט של התקציב. כן, מדובר בעבודה קשה של איש מקצוע. אבל התוצאות מצדיקות את העבודה הקשה ואנו ממליצים לכם לנסות זאת!

    לסיכום,

    אם יש לכם זכאות למענק גוגל לעמותות ואתם מנצלים אחוז קטן מידי מהתקציב מידי חודש וכואב לכם שהכסף יורד לטימיון (המענק אינו נצבר כמובן..), הרי שאתם יכולים לנסות למלא אחר החוקים והטיפים שלנו במאמר זה ואו ביכולתכם לפנות אלינו, חברת ניהול אתרים, בכדי שננהל עבורכם את תוכן האתר יחד עם הקמפיין בגוגל בסינרגיה מלאה לניצול מלא של המענק עד תום.

    אם אין לכם עדיין זכאות למענק גוגל לעמותות, אנו מזמינים גם אתכם לפנות אלינו, נשמח להשיג עבורכם זכאות זו ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן