fbpx

לקוחות רבים בוחרים לקחת גם קידום אתרים כחלק משירותי הניהול שאנו מציעים, מדובר בבחירה שמייקרת את הניהול השוטף אך הערך שלה בטווח הארוך גדול לאין שיעור מההשקעה המיידית. מאחר וחלק מהפונים אלינו לא מבינים את הקשר שבין ניהול אתרים וקידום אתרים, אנו כותבים מאמר זה לנוחיותם ונוחיותכם.

ניהול וקידום אתרים

כדי להבין את החיבור בין ניהול אתרים וקידום אתרים, יש לחזור מעט אחורה ולהעניק מעט רקע (בעיקר אודות תחום הקידום):

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ישנם שיטות רבות ומגוונות לקדם אתרי אינטרנט במנועי החיפוש. שיטות אלו נחלקות ואו משלבות 2 סטים פעולות שונות:

    1. ON-SITE – קידום אורגני המבוסס על פעילות באתר עצמו.
      דוגמאות:
      • אופטימיזציה לתמונות באתר.
      • שיפור הכותרות והתיאורים באתר.
      • התקנת תעודת SSL לאתר.
      • ועוד..
    2. OFF-SITE – קידום אורגני המבוסס על פעילות מחוץ לאתר.
      דוגמאות:
      • בניית קישורים נכנסים לאתר.
      • רכישת כתבות תדמית ברשת.
      • שיתופי פעולה עם אתרים אחרים.
      • ועוד..

    מקדם אתרים מקצועי ישלב את שני השיטות הללו יחד לכדי עצמה גדולה והצלחה ברורה בטווח הארוך

    לאחר שיש לנו מעט הבנה על קידום אתרים, ניתן לחזור ולהסביר אודות הקשר של ניהול אתר וקידום אתר:

    הקשר שבין ניהול אתר לתוצאות קידום האתר בגוגל

    האמרה החשובה ביותר בקידום אתרים הנה:

    הענק תמורה גבוהה יותר מהמתחרים!

    מנועי החיפוש בודקים אילו אתרים מעניקים לגולשים את התמורה הגדולה ביותר (חוויית שימוש, רלוונטיות המידע, מהירות התגובה). הדרך של מנועי החיפוש להבדיל בין האתרים השונים היא על ידי מדידת התגובות וההתנהגות של הגולשים מרגע שהם נכנסו לאתר ואפילו לאחר שהם עזבו את האתר (האם חיפשו בשנית מאחר ולא מצאו מענה לחיפוש?!)..

    לפיכך, גם במידה ונפעיל אסטרטגיה מעולה מחוץ לאתר, במידה ומנועי החיפוש יקבלו אינדיקציות שמדובר במקור אמין ואיכותי התנועה לא תאחר לבוא. כך, במידה והתגובה באתר עצמו תהיה גרועה, מנועי החיפוש יבינו שיש כאן הטעיה ומניפולציה ולכן האתר לא יחזיק במיקומים גבוהים לאורך זמן.

    מה שמביא אותנו לניהול אתר מקצועי:

    ניהול אתר על ידי איש מקצוע המנוסה גם בקידום אתרים מבטיח לנו שיהיה קשר בין הפעילות מחוץ לאתר והפעילות בתוך האתר. ניהול אתר על ידי איש מקצוע מנוסה, מבטיח לנו שיש ביכולתו לשפר את הנראות, את התוכן ואת חוויית השימוש הכוללת בצורה משמעותית בכדי לעקוף את השירות שמעניקים המתחרים.

    במילים אחרות: מנהל אתרים שמתפקד גם כמקדם אתרים יעניק לכם את החבילה המלאה. מצד אחד פעילות ON-SITE מעולה מאחר וזוהי התמחותו. מצד שני, ההתאמה לפעילות שתיעשה במקביל OFF-SITE תהיה חסרת תחרות וזה כמובן מבטיח ביצועים שקשה להתחרות בהן.

    לסיכום,

    במידה ואתם לא מוצאים זמן לנהל את האתר עצמאית, במידה ואתם לא מצליחים להתמודד עם הניהול השוטף של האתר, חשוב שתפנו לקבל סיוע מחברת ניהול אתרים (אנו ממליצים על עצמנו כמובן..) אך זכרו לדרוש חבילת ניהול הכוללת את הנדרש ברמת הקידום האורגני במנועי החיפוש עם דגש על גוגל. רוצים להתייעץ איתנו ללא עלות וללא התחייבות? פנו אלינו ואנו מבטיחים לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בנושא!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן