ניהול אתר בתקופות שיא - חגי קניות אונליין

איך להיערך לחגי הקניות באינטרנט? מדריך ניהול אפקטיבי לאתר!

אנחנו מנהלים לא מעט אתרי מכירות. לכן, עלינו להיערך לחגי נובמבר בלא מעט זירות. השנה (2018) חגי הקניות נופלים במועדים הבאים:

  1. שופינג IL – בתאריך 07/11
  2. יום הרווקים הסיני – בתאריך 11/11
  3. בלאק פריידי – 23/11
  4. סייבר מאנדיי – 26/11

לא ברור איך חגי קניות אלו השתרשו כה חזק בתודעה, אך עובדתית עם ההנחות מגיעים הרוכשים ומיליוני ישראליים מבצעים רכישות אימפולסיביות בדיוק בתקופה זו של השנה. כתוצאה מכך, היקף הפעילות בחגי הקניות רק הולכים וגדלים מידי שנה ויש להיערך לכך מבעוד מועד.

ניהול אתר לקראת חגי קניות

חודש נובמבר ממש כאן ועלינו להגיע מוכנים לנצל היטב את תקופת החסד שעומדת לרשותנו דווקא בחורף. מאחר ובישראל, נובמבר הנו תקופת מעבר, ניתן למכור במסגרת חגי הקניות עודפים ממוצרי החורף של השנה הקודמת ואו עודפים של מוצרי הקיץ מהשנה הנוכחית. אך יש להיות זהירים במידה מסוימת כדי להבטיח שאנו עדיין רלוונטיים לרוכשים.

ההיערכות לחגי הקניות בחודש נובמבר כוללת מספר שלבים:

  1. החזקה של מלאי מספק – בהיעדר מספר רב של מוצרים מוזלים מפסידים את כל הכיף!
  2. הגדרה של מרווחי הכנסה – יש להוריד את מחיר המוצרים במבצע לרף הנמוך ביותר שניתן!
  3. הכנה של קמפיין פרסומי – כולם ב-“מוד רכישה” והמוצרים מוזלים, זה הזמן לתקוף בפרסום!
  4. החזקה של צוות נרחב – יש לוודא שיש די כוח אדם לטיפול בהזמנות בטווח זמן קצר מהרגיל!
  5. הענקת שי משלים – הכנת פינוקים ללקוחות כדי שהם יחזרו לרכישות חוזרות ביתר השנה!

איך נערכים בכל כך הרבה רבדים לקראת התקופה העמוסה?

יש שני דרכי פעולה עיקריים:

  1. היערכות הרבה זמן מראש – הכנה מסודרת של כל הפעילות חודש וחצי מראש.
  2. היעזרות בגורם צד שלישי – פניה לחברת ניהול אתרים שתיקח מכם חלק מהעול.

אנו כמובן ממליצים על האפשרות השנייה.. 😉

כללים נוספים שחשוב לזכור לתקופת החגים ברשת:

  • תמונות – עם רקע לבן בלבד לתצוגה מושלמת במקורות שונים.
  • הנחות – אמיתיות ומשמעותיות בצורה ניכרת ולא עבודה בעניים.
  • משלוחים – חינם! אין מקום לגבות תשלום בתקופה זו של השנה.

אמנם אנחנו ישראליים ועובדים עלינו כל הזמן עם מבצעים מזויפים והנחות שהן לא הנחות. אבל, באינטרנט הדברים שקופים הרבה יותר ומי שמציג הנחה שקרית עולים עליו במהירות רבה. בתקופה זו, לא תרצו להסתכן בכך שלא ירכשו מכם מוצרים בתקופה החמה ביותר של השנה ולכן חשבו על הלקוחות ולא רק על הצרכים של העסק.

בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *