fbpx

לפי הערכות בשוק, למעלה מ-60% מבעלי העסקים מחזיקים אתר אינטרנט. מתוך עסקים אלו, רבים אף מציעים מכירות און ליין. המשמעות היא, תחרות אגרסיבית על לבם של הרוכשים והשאלה הגדולה היא, איך עושים זאת?!

ניהול חנות אינטרנטית

לפני שנתחיל לפרט את השיטות בהם ניתן להשיג דריסת רגל בזירות תחרותיות ברשת, עלינו לבצע הפרדה בין סוגי אתרי המכירות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • חנויות אינטרנטיות בקוד סגור/בקוד פתוח.
    • חנויות אינטרנטיות בפלטפורמות מסחר ברשת.

    במאמר זה, אנו נתייחס לסוג הראשון. אודות הסוג השני, תוכלו לקרוא בקישור זה.

    בואו נצא לדרך,

    איך משיגים הצלחה בחנות אינטרנטית בזירות מורכבות?

    אם אתם מציעים מוצרים מיוחדים בתחומי נישה, הקידום שלכם באינטרנט הנו כמעט מובטח מאחר ולרבים מהמתחרים שלכם אין אתר אינטרנט והזירה פתוחה לחלוטין לראשונים שיתחרו בו.

    לעומת זאת, אך אתם מציעים מוצרים מופשטים כדוגמת מוצרי חשמל, בגדים, רהיטים או כל תחום פופולרי אחר, אתם צפויים להיתקל בהתנגדויות לא מעטות בשיווק האתר וזאת מאחר ואתם משחקים בזירה תחרותית.

    יהיו רבים שיבטיחו לכם תוצאות בטוחות בתוך זמן מסוים, אך בפועל הם משקרים ואו פשוט לא מקצועיים. הנחה זו מבוססת על כך שאנו יודעים בוודאות כמה עובדות:

    • אנו לא יודעים מה המתחרים שלנו עושים!
    • אנו לא יודעים מה מנועי החיפוש מתעדפים בכל עדכון!

    כדי להצליח למכור בזירות תחרותיות, עלינו לפעול בצורה הבאה:

    השיטה למכור מוצרים און ליין

    כדי להצליח למכור און ליין, עלינו לבחור אחת מבין 2 אסטרטגיות הבאות:

    1. אסטרטגיית הכמות – להציע אלפי מוצרים ולאפשר למנועי החיפוש לתעדף חלק מהם בראש תוצאות החיפוש.
    2. אסטרטגיית האיכות – להתמקד בנישה מאוד צרה אך רווחית וכך בעצם לנצח את המתחרים היכן שבאמת חשוב לכם.

    בין אם אתם בוחרים בשיטה הראשונה או השנייה, עליכם לתכנן את המהלכים שלכם מראש ובצורה נכונה במידה ותרצו לראות תוצאות.

    בזירות מורכבות עלינו כמעט תמיד לבחור בשיטה השניה. כדאי מאוד לזהות את נקודות התורפה של השוק אליו אנו פונים ולהעניק מענה טוב יותר ומדוייק יותר מאשר המתחרים.

    כך, גם מנועי החיפוש וגם המשתמשים יודעים היטב לאן לפנות ואת מי לתעדף בסופו של דבר ומכך שניתן לצפות לתוצאות מהירות ומכירות רבות.

    בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן