fbpx

כידוע, יש סוגים שונים של אתרי מכירות, הרוב המוחלט הנם מבוססי קוד פתוח, כלומר הקוד בבעלות בעלי האתר (מערכות כדוגמת וורדפרס, מג'נטו ועוד..) היתר מבוססי קוד סגור ובעצם מתופעלים במנגנון של החכרה (מערכות כדוגמת קונימבו, אישופ, טואול ועוד). בעוד אנו היינו ממליצים לבסס חנות על בסיס מערכות קוד פתוח. בלא מעט מקרים פונים אלינו לקוחות בדרישה לניהול החנות שלהם על מערכת קוד סגור. לכן, במאמר זה אנו נתייחס לאפשרויות הניהול שאנו מעניקים לבעלי אתרים מסוגים אלו.

ניהול אתרים בקוד סגור

נפתח ונבהיר נקודה קצרה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איך יודעים האם האתר בקוד פתוח או סגור? 
    אם אתם משלמים מידי חודש עבור השימוש במערכת האתר – מדובר בקוד סגור.

    במידה ויש לכם אתר מבוסס קוד סגור ואתם רוצים להיעזר בשירותי ניהול אתרים, מאמר זה נכתב עבורכם.

    במאמר זה נעסוק בשאלות הבאות:

    1. האם ניתן לקבל שירותי ניהול לאתרים בקוד סגור?
    2. מה היקף השירות שניתן לקבל באתר בקוד סגור?
    3. האם יש הבדל במחירים בניהול אתר בקוד סגור?

    נענה על שאלות אלו כעת:

    האם אנו מעניקים שירות לבעלי אתרים בקוד סגור?

    כן. בהחלט.

    כחברת ניהול אתרים, אנו יודעים ועוסקים בניהול של שלל מערכות ניהול תוכן. מאחר ואנו מעניקים שירותי ניהול מזה שנים רבות, יש לנו ניסיון בעבודה על כלל סוגי המערכות וזה כולל גם קוד סגור. אבל חשוב לדעת, כאשר אנו מנהלים אתר בקוד סגור, כל ההתנהלות נראית שונה וזאת מאחר ואנו לא נדרשים להעניק שירותי אחסון, תחזוקה ואבטחה.

    איזה סוגי שירותים אנו מעניקים לבעלי אתרים בקוד סגור?

    שירותי ניהול אתרים בקוד סגור כוללים את מלוא הרכיבים הנכללים בשירותי ניהול בקוד פתוח למעט אפשרויות אשר חסומות בפנינו במסגרת המערכת. כלומר, במידה והמערכת קוד פתוח מכילה אפשרויות היברידיות ואו גישה לקוד החיצוני של האתר, ביכולתנו לבצע שינויים במבנה של האתר כראות עינינו. אך במידה ואין לנו גישות מסוגים אלו, עבודתנו מצטמצמת לניהול תוכן, ניהול שיווק וכמובן ניהול מוצרים בחנות.

    מה ההבדל במחירים בין המערכות השונות?

    עלויות ניהול אתר בקוד סגור דומות למדי לעלויות ניהול אתר בקוד פתוח. במחשבה ראשונה היינו מצפים למחיר נוח יותר מאחר ונחסכו שעות עבודה על תחזוקה שוטפת ופיתוחים אפשריים בקוד פתוח. אך, בפועל, לרוב נדרשים שעות עבודה נוספות בתקשורת עם החברה שמחכירה ללקוח את האתר ולכן עלויות השירות דומות.

    לסיכום,

    ניתן לנהל כל אתר אינטרנט. המחיר, רמת השירות ומידת שביעות הרצון של הלקוח מהשירות יושפעו במידה רבה גם על ידי בעלי המערכת ורמת שיתוף הפעולה מצדם. מניסיוננו, התקשורת עם חברות אלו טובה למדי ומכך שלא צפויות הפתעות רבות במהלך השירות המוענק על ידינו ואו על ידי חברות ניהול אתרים אחרות. לכן, במידה ויש לכם אתר בקוד סגור ואתם מחפשים שירותי ניהול אתרים, ביכולתכם להתקדם בתהליך בלב שקט. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן