fbpx

הקמת חנות באמזון הנה לרוב רעיון לא רע. הרי, אין עלויות פיתוח וניתן להתחיל למכור תוך מספר ימים (לאחר אימות פרטים נדרש) לכל העולם ולזכות בהזדמנות להרחיב את הפעילות העסקית בקנה מידה גלובלי. אך יש הבדל בין הקמת חנות באמזון לבין ניהול חנות באמזון ועל כך ועוד במאמר זה.

ניהול חנות באמזון

כאשר מקימים חנות באמזון, מוסיפים מוצרים ומפרסמים מחירים, יש נטייה לחשוב שהנה כעת נתחיל למכור מוצרים ובאופן אוטומטית לכל העולם.. ובכן זה באמת קורה לעתים נדירות שאתר אמזון פשוט מתחיל למכור בלי הסבר משמעותי לכך אך ברוב המקרים עלינו להתניע את החנות ולבצע פעולות ניהוליות רבות כדי לקדם מכירות באמזון.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כלומר, בהיעדר ניסיון קודם בניהול אתרים ואו חנויות אמזון בפרט, קשה עד בלתי אפשרי לנצל את הפלטפורמה בצורה נכונה ולשם לעתים קרובות עדיף לפנות לחברת ניהול אתרים כדוגמתנו שתעשה זאת בשבילכם.

    במאמר זה אנו ננסה לענות על מספר שאלות:

    1. מה זה בעצם ניהול חנות אמזון?
    2. איך מקדמים מכירות באמזון?
    3. איך בוחרים חברה לניהול חנות אמזון?

    שנתחיל?

    ניהול חנויות באמזון:

    תהליך הקמת חנות באמזון הנה פשוטה למדי. רישום קצר, אימות פרטים, העלאת מוצרים ראשוניים ואתם באוויר! אבל, מה קורה מיד לאחר מכן? איך גורמים לחנות שלנו להתחיל למכור? מה עושים ביום יום כדי לנהל את האתר? ובכן, כאן העניינים מעט מסתבכים..

    כמו שיש תחרות בין אתרי אינטרנט אחרים ברשת, כך גם יש תחרות בין חנויות אמזון על לבם של הצופים. כאשר, אמזון מעדיפה להציג לגולשים בראש התוצאות את החנויות הוותיקות שהוכיחו את עצמם באמצעות דירוג גבוה מצד הרוכשים וזאת כדי להבטיח שביעות רצון גבוהה ככל האפשר מצד הלקוחות של החברה.

    מאחר והתחרות באמזון הנה מול מאות אלפי חנויות בכל העולם, ללא ניהול של אתר אמזון, כנראה שפשוט לא תמכרו. אבל, יש מה לעשות בעניין – בעזרת ניהול מקצועי מצד חברה לניהול חנויות אמזון ניתן לבצע את ההתנעה הראשונית שתכניס אתכם למשחק! ועל כך כעת:

    קידום מכירות באמזון

    כדי להתחיל למכור באמזון יש צורך בפעולות אקטיביות. קידום באמזון דורש לא מעט יצירתיות וחשיבה חיובית (כי אף אחד לא מבטיח לכם שזה יצליח..) אך, כגודל ההשקעה כך גודל ההזדמנות להצלחה גדולה ומשמעותית.

    מאמצי קידום מכירות באמזון יכולים להתפרס על פני מספר ערוצים:

    • קידום אורגני בתוך אמזון.
    • קידום ממומן בתוך אמזון.
    • קידום אורגני מחוץ לאמזון.
    • קידום ממומן מחוץ לאמזון.

    נסביר,

    ניתן לקדם חנות אמזון בעזרת שימוש נכון במילות מפתח נכונות (על בסיס מחקר מילות מפתח) כך שהגולשים ימצאו את מוצרי החנות בחיפושים באמזון. אך ניתן גם להשקיע מעט כסף בקידום ממומן בתוך הפלטפורמה עצמה כך שהמוצרים של החנות יופיעו מעל התוצאות הראשונות של החיפוש ללא כל קשר לתעדוף האורגני של אמזון.

    במקביל, ניתן ורצוי לקדם את המוצרים באמזון בצורה טבעית ברחבי הרשת (מחוץ לאמזון) דרך יצירת שיתופי פעולה, קידום אורגני וממומן ברשת הפייסבוק ואף הקמת אתר אינטרנט תומך שידחוף תנועת חיפושים בגוגל הישר לעמודי המוצר שלכם בתוך חנות באמזון.

    ההמלצה הנה ברוב הפעמים לשלב את כלל הפעילויות הללו יחד כדי להתניע את המכירות של החנות ותחילת קבלת דירוג חיובי ואיתותים לאמזון שאתם ראויים להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות של החנות העולמית עד למכירה אקטיבית ומתמשכת והצלחה גדולה.

    איך בוחרים חברה לניהול חנות אמזון?

    בחירת חברת ניהול לאתרי אמזון חייבת להישען על רגליים מוצקות. חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ניסיון ארוך שנים בניהול חנויות אינטרנטיות באמזון ומחוצה לה ואשר תדע להעניק את המעטפת המלאה.

    אך עם זאת, אסור להתפתות לחתום מול חברה המתחייבת לעמוד ביעדים שאינם בהכרח בשליטתה. כך לדוגמה:

    • שמירה על דירוג חיובי.
    • התחייבות לתוצאות.
    • אחריות על תקינות IBAN.

    חברות ניהול אתרים יכולות לקחת מכם חלק ניכר מהאחריות ולהשקיע זמן יקר ובמקצועיות רבה. אך, ישנם משתנים שאינם בשליטתה המלאה ולכן הבטחה על שמירה על דירוג חיובי ואו לתוצאות מהירות לרוב מעידות על חוסר מקצועיות ואו ניסיון.

    בנוסף, במוצרי אמזון יש צורך במזהה ייחודי IBAN אשר חייב להיות תקני אחרת אמזון לא תאפשר העלאת המוצרים לחנות. לכן, חשוב לוודא שיש לכם את המזהים הייחודיים ולא לצפות לכך מחברת הניהול שתערים קשיים ותעצור את התהליך כולו.

    בבחירת חברה לניהול חנות אמזון, נרצה לפגוש באנשי מקצוע טובים לבעלי ניסיון אך חשוב מכך בעלי יושרה והגינות להגיד לכם את האמת אודות סיכויי ההצלחה ולהבטיח השקעה של זמן ומקצועיות אך מתוך תיאום ציפיות לכך שלא תמיד מצליחים להשיג תוצאות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן