fbpx

יש לכם אתר אינטרנט? זה נפלא. מדובר באמצעי שיווקי שיכול לאפשר לכם להציג את הפעילות שלכם לקהל המתעניינים ואף להביא לשיפור התדמית והפעילות הכוללת בתחום בו אתם עוסקים. אך, לא מספיק להחזיק באתר, יש לשמור עליו עדכני ורלוונטי וזאת נעשה בעזרת תוכן מסוגים שונים כאשר מדיה דיגיטלית הנו אחד הבולטים שבהם.

מדיה דיגיטלית לאתר אינטרנט – סקירה

במאמר זה נסביר אודות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מה זה מדיה דיגיטלית?
    2. איך מנהלים מדיה דיגיטלית?
    3. איך מקדמים מדיה דיגיטלית?

    בואו נצא לדרך,

    מה זה מדיה דיגיטלית?

    המונח "מדיה דיגיטלית" שמור לכל מדיה (תמונה) אשר נשמר כרשומה מספרית באופן דיגיטלי. כך לדוגמה, תמונה רשומה במערכת המחשב או האתר כרשומה מספרית ואילו קובץ וידאו אינו אינו נשמר כרשומה מספרית. היתרון שבמדיה דיגיטלית הנה כמובן האפשרות לאחסון קומפקטי ובכך שניתן להפעיל/לצפות בה מכל מקום ללא עזרים ייחודיים במחשב או בדפדפן.

    אמצעי מדיה כדוגמת PDF או FLASH או VIDEO דורשים מאיתנו תכנה ייעודית ואו כלי קידוד ייעודיים כדי לצפות בהם ואילו תמונה תפתח ותוצג באופן אוטומטי בכל מחשב, מכשיר סלולרי, תיבת דוא"ל ואו דפדפן אינטרנט מבלי שנדרש לעשות כל פעולה נוספת.

    מנועי החיפוש יודעים לקרוא מדיה דיגיטלית בצורה די טובה ולכן יש להן ערך רב והן נחשבות כחלק מן האתר אינטרנט שלנו.

    איך מנהלים מדיה דיגיטלית?

    ניהול מדיה דיגיטלית מורכבת מכמה שלבים:

    1. העלאה של מדיה דיגיטלית לכונן נייח או נייד.
    2. עריכה של מדיה דיגיטלית בעורך תוכן/גרפיקה.
    3. כיווץ משקל מדיה דיגיטלית בכלי כיווץ ואופטימיזציה.
    4. העלאה של מדיה דיגיטלית למערכת האתר.
    5. הגדרת מאפייני טעינה של מדיה דיגיטלית באתר.

    סינית? אנחנו יודעים! נסביר מעט:

    צילמתם תמונה מהכנס בו השתתפתם? לקוח פרגן לכם בחוות דעת חיובית בוואטסאפ? קיבלתם תעודה המעידה על מקצועיותכם? בכלל המקרים אתם מחזיקים ביד בקובץ דיגיטלי המכונה תמונה. קובץ זה לעתים כולל רקע לא מתאים, גודל לא מתאים ואו ערכים נוספים שנרצה להסתיר ולכן נבצע עריכה קצרה כדי לשפר את הנראות של התמונה. לאחר מכן, אנו נכווץ את משקל התמונה כך שהקובץ לא יכביד על השרת של האתר ויעלה מספיק מהר בצד הגולשים. רק לאחר שעברנו סדרת פעולות אלו שנעלה את המדיה הדיגיטלית בפועל לאתר ונגדיר את מאפייני הטעינה שלהם.

    כלומר, במידה ואנו רוצים שגולשים אכן יצפו וייהנו מהמדיה הדיגיטלית שהעלינו לאתר, עלינו להנגיש את המדיה ככל שניתן למשתמש.

    איך מקדמים מדיה דיגיטלית?

    מנועי החיפוש רואים ערך רב במדיה דיגיטלית. לכן, עלינו להיעזר במדיה הדיגיטלית בכדי לקדם את האתר שלנו ואו את הפעילות שאנו מבצעים, לכן נקפיד על מספר פעולות לכל מדיה דיגיטלית חדשה באתר:

    1. שיוך המדיה הדיגיטלית לקטגוריה ואו תגית מתאימה.
    2. שיוך המדיה הדיגיטלית לעמוד ואו מאמר מתאים.
    3. הוספת ערך שם וערך "תוכן חלופי" (ALT) למדיה הדיגיטלית.

    בעזרת פעולות אלו אנו מספרים למנוע החיפוש מה מופיע במדיה הדיגיטלית. אנו יכולים להגיד למנוע החיפוש היכן להציג את התמונה בחיפוש תמונות ואו שלנו יש ערך שאין למתחרים שלנו. לדוגמה, במידה ואנו מציגים מוצר מסוים, ביכולתנו להוסיף הרבה תמונות של המוצר ובפער גדול מהמתחרים וכך מנוע החיפוש יתעדף אותנו על פני יתר האתרים..

    לסיכום,

    רוצים להעלות מדיה דיגיטלית לאתר אינטרנט? מהלך ההוראות מעלה מורכב/מבלבל/מעייף אתכם? בדיוק בגלל זה חברתנו נולדה. אנו כאן לבצע את התהליך כולו עבורכם ובאופן שוטף כך שאתם תתמקדו בעשיה ואנו נעשה עבורכם את כל היתר. קראו עוד אודות ניהול אתרים ואו פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן