fbpx

לכולם יש אתרי מכירות! הקורונה דחפה את מרבית בעלי החנויות לפתיחת אתר מכירות וזאת כדי לאפשר להם להמשיך להתקיים. על הדרך, התחרות על לבם של הגולשים באינטרנט הופך אט אט לקשוח במיוחד וזאת בזירה בה ללקוחות אין כל סנטימנט למותג זה או אחר – הכל עניין של תמונה ומחיר.

כדי לבנות קשר רציף עם הלקוחות, כדי להבטיח צמיחה עקבית במכירות און ליין, יש לפתח יכולות תקשורת שיאפשרו לשמר כל לקוח ולקוח ולדאוג לכך שכולם יחזרו לרכוש שוב ושוב ושוב – על ידי מועדון לקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מועדון לקוחות באתר מכירות

    פיתוח מועדון לקוחות באתר מכירות מבוסס מערכת ניהול התוכן של וורדפרס אינו סיפור פשוט אך מצד שני גם לא מורכב מידי.

    מועדון לקוחות משלב לרוב מספר חלקים:

    1. תשתית לקיבוץ משתמשים תחת כותרת מועדון.
    2. תשתית להענקת נקודות השוות כסף בעבור פעולות.
    3. תשתית תזכור, מתן הטבות ושמירה על קשר עם הלקוחות.

    שלושת התשתיות הללו צריכות לעבוד יחד בצורה טובה בכדי שהמועדון ישיג את מטרותיו.

    כאשר מועדון הלקוחות מוכן לשימוש, נוכל לנהל את מועדון הלקוחות בצורה מקוונת ולהבטיח גדילה מתמדת במספר הלקוחות החוזרים מידי יום, שבוע וחודש לאתר וביצוע רכישות.

    איך מנהלים מועדון לקוחות באתר?

    מועדון לקוחות לא שווה דבר בהיעדר ניהול מקצועי ומתמשך. מועדון לקוחות טוב מייצר ערך משמעותי אמיתי ללקוחות ולא דווקא לבעלי האתר (גם, אבל בצורה עקיפה!).

    ערך לגולשים הנו תמורה בתצורות שונות על כל פעולה ופעולה שהם עושים באתר או מחוצה לה,

    • הלקוח נרשם – מגיע לו פרס!
    • הלקוח הגיש ביקורת – מגיע לו פרס!
    • הלקוח ביצע רכישה – מגיע לו פרס!
    • הלקוח חוגג יומולדת – מגיע לו מתנה!
    • הלקוח לא ביקר באתר – מגיע לו הטבה!

    הלקוח שלנו רוצה לקבל מאיתנו הטבות, הנחות ופרסים רבים ככל האפשר. אבל הוא גם מצפה שפינוקים אלו יהיו אמיתיים ובעלי משמעות רק להם. כלומר, לעתים עדיף להציג מחירים גבוהים באתר ולשמור את כל ההנחות דווקא ללקוחות הנאמנים במועדון הלקוחות.

    לא צריך לחכות לבלאק פריידי או שופינג il בכדי לקיים ימי חג עם הלקוחות של האתר. ניתן ליזום שלל אירועים פרטיים שיעודדו את הגולשים לבקר באתר ולהתפנק במחירים טובים, כך לדוגמה:

    • האתר חוגג יומולדת – 20% הנחה!
    • הגעת קולקציה חדשה – כל היתר ב-50% הנחה!
    • בעל האתר השתגע – 48 שעות של 30% הנחה!

    תמציאו מה שתמציאו אבל תפנקו תפנקו ותפנקו את הלקוחות שלכם בהטבות כך שישתלם להם להצטרך ולעקוב אחר מועדון הלקוחות שלכם!

    האם חברת ניהול אתרים עושה זאת?

    אם אין לכם זמן ואו אנרגיה לטפל במועדון לקוחות עצמאית באתר, אתם כנראה צריכים סיוע מקצועי של חברת ניהול אתרים. יוצמד אליכם מנהל אתרים מקצועי שיעשה הכל עבורכם. הוא ינהל את האתר כולו ומועדון לקוחות כחלק מהפעילות השוטפת וכך בלי כאב ראש, בלי השקעה של זמן מיותר, עדיין ניתן להשיג תוצאות נהדרות 😉

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    1 thoughts on “ניהול מועדון לקוחות באתר מכירות – איך מנהלים מועדון לקוחות בחנות אינטרנטית (וורדפרס)?

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן