fbpx

יוצא לנו לא מעט פעמים לקיים שיחה עם לקוחות על ניהול מוצרים בחנות שברשותם. הם מגיעים אלינו מותשים ועם תחושת החמצה מאחר והם משקיעים הרבה מאוד מאמצים להעלות מוצרים לחנות ולשווק אותם אך מספר הרכישות נמוך למדי. אותם בעלי חנויות מגיעים אלינו עם בקשה אחת: נהלו לנו את המוצרים בחנות כנדרש. מה ההבדל בינו לבנינו? כמה משמעותי העבודה שלנו? למה כדאי לפנות אלינו? כל זאת ועוד במאמר זה.

ניהול מוצרים באתר

חנויות און ליין נדרשות לכמות גדולה של גולשים בכדי למכור מוצרים. כדי להשיג את כל אותם גולשים, בעלי החנות יכולים לבחור מבין מספר אפשרויות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. קידום אורגני – קידום העסק אורגנית במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.
    2. קידום ממומן – קידום העסק בתשלום למנועי החיפוש ורשתות החברתיות.
    3. שיתופי פעולה – התקשרות עם גופי מפנים כדוגמת ZAP או YAD2.

    שלושת האפשרויות הללו מורכבות ועולות לא מעט כסף. לכן, כאשר אנו מעלים מוצרים לאתר, חשוב שהם יראו מושלמים ויכילו את כל פרטי המידע שהגולש מחפש בכדי שיוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ולרכוש דווקא מאצלכם!

    בואו נרחיב טיפה בנושא:

    מוצרים בחנות מכירות און ליין יכללו 10 פרמטרים חיוניים:

    1. שם המוצר.
    2. תמונות המוצר.
    3. תיאור קצר למוצר.
    4. תיאור ארוך למוצר.
    5. מק"ט למוצר.
    6. קטגוריות המוצר.
    7. תגיות המוצר.
    8. עלות רכישת המוצר.
    9. עלות שילוח המוצר.
    10. מלאי של המוצר.

    פרמטרים אלו חייבים לעבור עריכה מקצועית בכל מוצר ומוצר. כך, השם חייב להיות מדויק ולהלום את המוצר. התמונות צריכות להיות איכותיות ומגוונות של המוצר, התיאורים צריכים להיות נכונים ומדויקים אודות המוצר, השיוך לקטגוריות ותגיות מסייע לאיתור ומציאת המוצר וזה חשוב לא פחות מפרטי המוצר וכמובן לבסוף יש לנו את העלויות לרכישה ושילוח המוצר שחייבות להיות שקופות ומתאימות לטווח המחירים בשוק.

    מה ההבדל בין ניהול מוצרים עצמאי או על ידי חברה:

    כאשר בעל חנות שאינו מבין את האינטרנט כנדרש עורך מוצר, הוא ישכפל את המוצר הקודם, יערוך את המינימום האפשרי ויפרסם את המוצר לציבור. כלומר, המוצר לא יכלול מילות מפתח, לא יכלול תיאורים הכרחיים, לא יכלול את אותן המילים שמשכנעות את הקונים לרכוש – ממילא הם לא ימצאו את המוצר וגם לא ירכשו אותו.

    כאשר אנו עורכת מוצרים באתרי מכירות עבור לקוחותינו, אנו בונים כל מוצר לחוד עם כלל הפרמטרים הנדרשים מבלי לעגל פינות. כך, הגולשים הנכונים ביותר מוצאים את המוצר שלכם במנועי החיפוש, כך הגולשים שלכם משתכנעים שאכן הם מצאו ספק אמין ומקצועי שממנו הם יכולים לרכוש – ממילא הם לא ימשיכו הלאה וירכשו בו במקום את המוצר.

    למה כדאי לשכור שירותי ניהול מוצרים באתר?

    מלבד היתרון שהצגנו מעלה בעריכה מקצועית ומדויקת עבור הרשת. היתרון המובהק של שירותי ניהול מוצרים לחנויות ברשת הנו העובדה שאתם חוסכים זמן יקר לעסוק בדברים אחרים שחשובים אף יותר. מה שלוקח לכם שעת עבודה, לנו לוקח 20 דק' ולכן, ערך הזמן שלכם בעיסוק זה שווה פחות ולכן שווה לכם להעבירו למיקור חוץ.

    בזמן הרב שנחסך לכם בניהול של האתר, ביכולתכם למקסם את השירות ללקוחות על ידי תפעול מהיר ומידי של כל רכישה ורכישה לצד שמירה על קשר עם הרוכשים ואימות שביעות רצונם. בצורה זו, אתם הופכים לקוח חד פעמי מרוצה ללקוח חוזר שוב ושוב ושוב דווקא אליכם כי שירות כזה מקבלים רק אצלכם.

    כמה עולים שירותי ניהול מוצרים לאתר מכירות באינטרנט?

    עלויות ניהול מוצרים באינטרנט נקבעות בהתאם לאופי האתר ולתדירות השינויים בו. ישנם מערכות שקל לתפעל והן זולות יותר ואחרות שמורכבות ודורשות זמן רב יותר והן יקרות יותר. בנוסף, חייבים להתייחס לתדירות שינוי המוצרים בחנות:

    • שינויי מחירים
    • שינויי מלאים
    • שינויי מוצרים

    ככל שתדירות השינוי גבוהה יותר, כך המחירים עולים לרוב.

    טווח מחירים ממוצע לחנות און ליין:

    • בין 1,500 ש"ח לבין 2,000 ש"ח לחודש.
    לסיכום,

    יש לכם חנות און ליין? אין לכם זמן או ידע מתאים לנהל את המוצרים בחנות? השאירו את העבודה למקצוענים שידעו גם להביא לידי מכירות רבות יותר! פנו אלינו, אנו נתאים לכם חבילה ייחודית בהתאמה אישית לצרכים שלכם ושל החנות שלכם – התייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן