fbpx

יש לכם אתר מכירות פעיל עם מספר רב של מוצרים? המוצרים שאתם מציעים הנם מוצרים קבועים למדי? יש סיכוי סביר שאתם נרדמים בשמירה ומאבדים מספר רב של לקוחות למתחרים אגרסיביים יותר. במאמר זה אנו ננסה להסביר איך מנהלים מוצרים בחנויות אינטרנטיות פעילות.

ניהול מוצרים בחנויות אינטרנטיות

במאמר זה לא נדון באופן בו מזינים מוצרים חדשים לאתרי אינטרנט. גם לא נספר לכם אודות מהלכי קידום אתרים אורגני או ממומן. אז על מה אנו נרחיב במאמר זה? ובכן, על עצם המניפולציות והיכולות הניהוליות שיש בידינו כדי למכור יותר מוצרים קיימים ללקוחות מזדמנים וקבועים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הכלים שעומדים לרשותנו בניהול חנות אינטרנטית בדגש על המוצרים עצמם:

    • משחק עם מחיר המוצרים.
    • משחק עם שילובי מוצרים.
    • משחק עם קופונים והנחות.
    • משחק עם דיוור ושיתופי פעולה.
    • משחק עם אופטימיזציה ונראות.

    אנו נעבור כעת על כל הכלים הללו ונסביר איך הם באים לידי ביטוי באתר קיים ומתפקד,

    שינוי מחירי מוצרים בחנויות אינטרנטיות:

    באינטרנט יש כלל חשוב שיש להכיר, רק 2 פרמטרים משפיעים באמת על המכירות און ליין:

    1. תמונות המוצר: תמונות איכותיות ומושכות – מוכרים יותר!
    2. מחיר המוצר: מחיר זול מהמתחרים – מוכרים יותר!

    אנו יכולים וחייבים להתאים את מחירי המוצרים למתחרים שלנו ולמלאי העודף שבידינו. כלומר, אם אתם רוצים למכור יותר, עליכם להציע מחירים אטרקטיביים ובמקרים מסוימים אף לא להרוויח כסף כדי להתניע מכירות און ליין.

    יצירת שילובי מוצרים בחנויות אינטרנטיות:

    אחד הכלים הזולים והאפקטיביים ביותר שיש בידינו הנו היכולת לבצע שילובים בין מוצרים שונים שנרכשים יחדיו ואו משלימים זה את זה.

    אנו יכולים להציע חבילות לחתן כלה, לחיילים, למשפחות ואו לכל קטגוריה אחרת שתסייע לגולשים לרכוש יותר ממה שהם התכוונו (ולהציע במסגרת החבילה מוצרים שלא נמכרים כלל לבדם). חבילות אלו יכולות להעניק לכם תוספת משמעותית בחשיפה ובמכירות מבלי שתדרשו לעשות פעולות אמיתיות מלבד השילוב הוירטואלי בחנות.

    הצעת קופונים והנחות בחנויות אינטרנטיות:

    כדי לעודד מכירות, ניתן להציע קופונים ללקוחות חוזרים ואו ללקוחות שלא השלימו רכישה. ניתן להציע משלוח חינם לרוכשים מעל סכום מסוים, אפשר להציע סוגים שונים של משלוחים בשיתוף מסגרות שילוח חדשניות ומהירות.

    לא משנה אילו סוגי הנחות והטבות אתם מציעים, הגולשים ייעזרו בהצדקה זו כדי לבצע את הרכישה של המוצר שאתם מציעים ולכן אי שימוש בכלים אלו הנו פספוס רציני.

    שימוש בניוזלטר ובשת"פ בחנויות אינטרנטיות:

    אחד הכלים החזקים ביותר הנו קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוחות הקיימים. שליחת דיוור עם הצעות מדויקות לפלחים שונים של הרוכשים באתר מאפשר להגדיל מכירות בעד 30% וזאת משום שאנו מזכירים ללקוחות שאנו קיימים, שירותיים ובעיקר זולים ואמינים.

    אך מעבר לקהלים שיש לנו, כדאי לעשות שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל ועם קבוצות פייסבוק ואתרים אחרים (שמציעים מוצרים שונים ומשלימים) כך שאנו מוכרים והרבה כל הזמן וכל השנה.

    אופטימיזציה לניראות חנויות אינטרנטיות:

    למרות מה שנכתב מעלה, שהמחיר והתמונה חשובים מאוד. כדאי להשקיע זמן בסידור המוצרים לפי קטגוריות ותגיות נכונות. כדאי לשפר את הניווט והסינון בעמודי הארכיון ולהציע גם מוצרים נלווים ואו משלימים בעמודי המוצרים עצמם ובסל הקניות.

    אופטימיזציה יכולה להקל על הגולשים ליישם את מטרת ביקורם ואנו יוצאים נשכרים מכך כאשר הם מבצעים רכישה בהצלחה!

    לסיכום,

    זהו רק קצה הקרחון של מה שניתן ורצוי לעשות באתרי מכירות. שילוב של כלים אלו עם מאמצי שיווק נכונים יבטיחו מכירות גדלות והולכות והצלחה מסחררת ברשת.

    רוצים להתייעץ בנושאים אלו ואו לקבל סיוע בניהול האתר? אנו חברת ניהול אתרים והכתובת לפניות מאין אלו. התקשרו אלינו ובקשו מידע נוסף אודות שירותינו. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן