fbpx

מה הן תוצאות החיפוש כאשר מחפשים את השם המותג ואו שם העסק שלכם? האם עשרת התוצאות הראשונות במנוע החיפוש הן חיוביות או שליליות? כדי לברר את התשובה, עצרו את הקריאה וגשו למנוע החיפוש לבדוק בעצמכם. אם אין די תוצאות בעמוד הראשון ואו ישנם תוצאות שליליות, הרי שאתם בבעיה ואתם חייבים לנהל את הנוכחות שלכם ברשת.

ניהול נוכחות ברשת

לנוכחות שלנו ברשת יש משקל רב ביכולתנו להתרחב בעתיד ואפילו להשיג לקוחות חדשים. זאת מאחר וכ-80% מהלקוחות שלנו יבצעו חיפוש אודותינו בטרם הם יתקשרו עמנו וירכשו את שירותינו. מסיבה זו עלינו להשקיע בנראות שלנו ברשת ולשלוט באופן שבו אנו נראה ברחבי הרשת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להבין את המשמעות של הנוכחות שלנו ברשת, עלינו להדגים את המשמעות ביחס לעולם האמיתי:

    אתר אינטרנט דומה במאפייניו לחנות בכביש ראשי במרכז העיר. אך, חנות זו אינה לבד בשדרת החנויות ועליה להציב שלטי הכוונה, שלט מעל הכניסה לחנות ולעודד עוברים ושבים להיכנס. אבל, במידה ומול החנות יש שלט מלגלג ואו בעל ערך שלילי על החנות כדוגמת אדם המספר שבחנות זו מוכרים ביוקר ואו מוצרים פגומים, הרי שאף אחד לא ירצה להיכנס לחנות ולרכוש מכם מוצרים.

    לאחר שמבינים את המשמעות של הנוכחות ברשת, ניתן להדגיש את הצורך בניהול של הנוכחות:

    איך מנהלים את הנראות שלנו באינטרנט?

    כדי לנהל את הנוכחות שלנו ברשת, עלינו להבין איך עושים זאת אך חשוב מכך איך מתחזקים זאת, לכו יש לחלק חלק זה לשניים:

    1. בניית נוכחות ברשת.
    2. תחזוקת נוכחות ברשת.

    בשלב ראשון, במרבית המקרים עלינו לבנות את הנוכחות שאינה קיימת וזאת על ידי פתיחת עמודים עסקיים, הקמת ערוצים ברשתות חברתיות שונות, רישום מיקומים על גבי המפות ועוד שלל פעולות נוספות. הקמה של נוכחות ברשת דורשת לרוב תקופה של כחודש להשלמת המשימה.

    בשלב שני, עלינו לתחזק את כלל העמודים והנכסים הדיגיטליים שיצרנו ולדאוג שהן יהיו עדכניים ורלוונטיים לכלל הגולשים. עלינו לוודא שנכסים חדשים שאינם בשליטתנו נדחקים אחורה ומשאירים את התוצאות פתוחות אך ורק לנכסים בהם אנו שולטים ויכולים לנהל בקפידה. כדי לנהל נוכחות ברשת, יש צורך באיש מקצוע שעוקב מקרוב אחר הנכסים ומגיב לכל פניה ולכל תלונה בזמן אמת בכדי לנטרל כל אזכור שלילי מתמשך לשם העסק ואו המותג.

    לסיכום,

    אנו מעניקים שירותי ניהול אתרים הכוללים גם שירותים לתחזוקת התדמית והנוכחות ברשת של המותגים. במידה ואתם מרגישים שאינכם מוצגים נכונה במנועי החיפוש ואו שנוכחתם לדעת שיש אודותיכם תוצאות שליליות שפוגעות בכם או בעסק, פנו אלינו ונשמח לראות איך לסייע לכם להיראות בצורה הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן