fbpx

באתרי אינטרנט יש בין עשרות למאות עמודים. לכל עמוד יש קשר כלשהו לתוכן אחר ויש משמעות לאופן בו אנו משייכים תוכן מסוים לתוכן אחר וזאת מאחר ואנו רוצים להעניק חוויית גלישה טובה ככל האפשר למבקרים באתר. במאמר זה אנו מסבירים אודות האופן שכדאי לנהל בו את ההיררכיה והסדר באתר.

ניהול סדר אתר

לפני שניתן יהיה להציג את אופן בניית ההיררכיה באתר, יש למפות את סוגי התכנים באתרי אינטרנט:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • עמודים 
    • מאמרים
    • קטגוריות
    • תגיות
    • מוצרים
    • קבצי מדיה
    • ועוד..

    לרוב אנו ננהל שני היררכיות נפרדות באתרי אינטרנט ואנו נתייחס להיררכיות בנפרד מאחר ויש היררכיה עיקרית של השירותים שאנו מציעים והיררכיה משנית התומכת בהיררכיה הראשונה. מטרת היררכיות אלו לייצר סדר וערך גבוהה לכלל הגולשים שמבקרים באתר ביום יום.

    ניהול היררכיה ראשונה באתר:

    ההיררכיה הראשונה באתרי אינטרנט מורכבת משני סוגי תוכן:

    1. עמודים.
    2. מדיה.

    העמודים יחולקו לפי שלושה רמות שונות של רלוונטיות:

    • עמוד בית ראשי.
      • עמודי שירותים עיקריים.
        • עמודי שירותים משניים.

    מטרת החלוקה הנ"ל של העמודים באתר הנה להציג את התכנים לפי סדר חשיבותם לגולשים באתר. כלומר, במידה ואנו מעניקים שירותי ניהול אתרים, עמוד הבית שלנו ישמש כ"ניהול אתרים" מתחתיו בהיררכיה יהיו שירותי ניהול אתרים כדוגמת "ניהול אתרי תדמית" ו-"ניהול אתרי מכירות" ומתחת לתתי שירותים אלו אנו נציג את רכיבי השירות כדוגמת "ניהול תוכן אתר" ואו "ניהול שיווק לאתר" וכ"ו.. אתם מבינים את הרעיון כמובן..

    מעבר להיררכיה זו, אנו רוצים להחזיק היררכיה נוספת,

    ניהול היררכיה שנייה באתר:

    ההיררכיה השנייה באתרי אינטרנט מורכבת מכמה סוגי תוכן אף היא:

    • קטגוריה.
      • מאמרים / מוצרים.
        • תגיות.
          • מדיה.

    חלוקה זו של היררכיה שנייה נועדה לעזור למשתמשים לנווט בתוך אזור המאמרים ואו הבלוג באתר בצורה נוחה ונעימה. בעזרת התכנים הרבים שמשויכים נכונה לקטגוריות ותגיות, המשתמש מתמצא בקלות בין שלל התכנים באתר ויכול להגיע למחוז חפצו בהצלחה. אך חשוב לזכור שהיררכיה זו נוחה ככל שתהיה חייבת לדחוף את התנועה בה חזרה להיררכיה הראשונה והחשובה יותר.

    ישנם דרכים רבות ומגוונות להחזרת הגולשים מההיררכיה השנייה לזו הראשונה אך על כך במאמר אחר.

    לסיכום,

    תוכן באתר זה בהחלט חשוב. אך, חשוב לא פחות לדעת איך לסדר תוכן זה כך שישקף נאמנה את הפעילות של הארגון וכמובן כדי  שהיא תדחוף את כל האתר קדימה במונחים ובנושאים בהם תרצו להופיע ולהתרחב. במידה ואתם רוצים עזרה בתכנון היררכיה באתר ואו לסדר מחדש את התכנים באתר, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן