fbpx

בלא מעט מקרים אנו נתקלים בלקוח המגיע עם אתר אינטרנט חדש לשירותי ניהול אתרים אך לא ניתן לבצע בו כל פעולה של עדכון מערכת, עדכון תבנית עיצוב ואו התקנה של תוספים חדשים. מאחר ואנו מניחים שגם אתם נפגשתם עם מצב זה, אנו כאן כדי להציג לכם את הפתרון.

שחרור נעילת עריכות בוורדפרס

כאשר חברות פיתוח בונות אתרי אינטרנט על בסיס קוד פתוח, הן מרגישות לעתים שהעבודה שלהם חשופה בפני הלקוח עם מסירת הפרויקט. כמו כן, בחלק מהמקרים, החברה המפתחת מעניקה אחריות על האתר שנבנה למשך פרק זמן מסוים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ובחלק מהאתרים יש עבודה ייחודית אשר תלויה בשימוש בתוספים שונים ואו מאחר ובחלק מהמקרים עדכון/הוספה של תוספים שונים עלול לגרום לבעיות יש חברות הרואות צורך לנעול את האפשרויות המתקדמות של האתר באמצעות הטמעת קוד.

    ברוב המקרים, נדע שחסמו את האתר לעדכונים ועריכות על ידי זיהוי אחד מהסיטואציות הבאות:

    • לא ניתן להעלות/להתקין תוסף למערכת האתר.
    • לא ניתן לעבור לעריכת התבנית דרך המערכת.
    • יופיע הודעה לפנות למנהל מערכת לעדכון גרסה.

    יש לא מעט יתרונות בנעילת אפשרויות מתקדמות וזאת בעיקר מטעמי אבטחה והגנה על הקוד הקיים אך מה עושים כאשר רוצים חופש פעולה ולשחרר נעילה זו? נענה כעת,

    איך מבטלים נעילה של עדכונים בוורדפרס?

    אם אתם נמצאים במצב המתואר מעלה ורוצים לשחרר את הנעילה, עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

    1. יש למצוא את פרטי הניהול לשרת.
    2. יש להתחבר לפאנל הניהול של השרת.
    3. יש להיכנס למנהל הקבצים ולעבור לתיקיית public html.
    4. יש לחפש את הקובץ wp-config.php.
    5. יש לחפש את שורת הקוד הבאה:

    define( 'DISALLOW_FILE_EDIT', true );

    זו הפקודה שחוסמת את היכולת שלכם לעדכן ולהתקין תוספים, תבניות ואת מערכת האתר. שימו לב שייתכן והקוד יופיעו בכמה מקומות שונים בקובץ (גם למטה) ולכן יש לבדוק שהוא הוסר מכל המיקומים בכדי שהשינוי יכנס לתוקף.

    ביכולתכם להסיר שורת קוד זו לחלוטין ואו לשנות את המילה true למילה false במידה ואתם רוצים לבצע עריכה זמנית ולהחזיר את החסימה למקומה לאחר מכן..

    זהו, ברגע שתסירו שורת קוד זו, עליכם להמתין מספר דקות ואז להיכנס לפאנל הניהול ולבדוק שהיכולות החזרות חזרו וכעת השליטה שוב בידיים שלכם.

    מה עושים כשמפחדים לערוך את הקוד לבד?

    מי שאינו בקיא בניהול שרתים ואינו מבין קוד, עדיף שלא יבצע פעולות אלו מלכתחילה. קובץ זה הנו הקובץ החשוב ביותר בין כלל הקבצים של מערכת ניהול התוכן בוורדפרס. כלומר, אם אינכם 100% בטוחים בהבנה שלכם, עדיף לא לגעת בשום דבר.

    במקום זאת, ביכולתכם לפנות לחברת הפיתוח ולבקש את הסרת הקוד לפי מדריך זה ואו במידה ואתם לקוחות שלנו, פנו למנהל האתר שלכם והוא יבצע זאת עבורכם בתוך פחות מ-5 דק' ממועד קבלת הבקשה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן