fbpx

לפני לא הרבה שנים, פעלו בישראל לא מעט פורטלים מצליחים אשר הציעו לציבור הגולשים מידע בשלל נושאים. עם כניסתה של פייסבוק לזירת המידע (קבוצות פייסבוק) הקהילות והגולשים עברו למרחב החברתי ונטשו אט אט את הפורטלים וכיום יש מספר מצומצם של פורטלים אשר ייחודם בכך שהם מעניקים עומק מהותי שאין אפשרות להעביר דרך רשתות חברתיות.

ניהול פורטל תוכן

מרבית הפורטלים כיום מציעים מידע רב אך לנישה מסוימת. להלן דוגמאות לפורטלים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • פורטל נדל"ן – מידע אינפורמטיבי על מימון, השקעות, רכישות של נכסי נדל"ן.
    • פורטל מקומי – מידע חדשותי ואינפורמטיבי אודות אירועים בעיר/יישוב.
    • פורטל נישתי – מידע שימושי לקהלים ספציפיים (פתוח בשבת, פמיניזם..).

    בשלושת הדוגמאות מעלה, בעלי הפורטלים עדיין מרוויחים לא מעט כסף מידי חודש מהחזקת האתר אינטרנט ומהערך הרב שהם מייצרים לציבור הגולשים.

    אבל, בלא מעט מקרים, בשלב כלשהו בעל הפורטל ממצא את עצמו ומתקדם הלאה והפורטל נעצר מלכת ואט אט ערך המידע בפורטל נפגע והרווחיות נשחקת. כדי למנוע מצבים בהם עבודה רבה יורדת לטמיון ואו כאשר נדרשים פעולות טכניות בלבד לשם המשכיות הפורטל, בעלי פורטלים פונים לחברת ניהול אתרים כדוגמתינו כדי שניקח מהם את המושכות ונבטיח שהאתר ממשיך להתקיים ולייצר עבורם הכנסה.

    מה זה ניהול פורטל תוכן?

    במרבית המקרים בעלי הפורטלים שפונים אלינו הם בעלי אתרים אשר מרוויחים היטב מפעילות הפורטל. הם מרוויחים כסף מפרסומות בפלטפורמה ואו מתשלומים קבועים של בעלי עסקים אשר מנהלים דרכם עמוד עסקי ומציגים מידע לקהל הרחב ואו אפילו מוכרים מוצרים…

    המכנה המשותף בכל המקרים הללו הנו שכדי להמשיך פעילות זו. יש להעניק שירות לבעלי העסקים שרוצים לעדכן את עמודי העסק שלהם ואו להצטרף לפלטפורמה. לחלופין, יש צורך בעדכון מיקומים של פרסומות, איתור מפרסמים חדשים וכמובן גם לבצע אופטימיזציה שוטפת לביצועי האתר.

    ישנם דברים בהם חברת ניהול אתרים אינה יכולה להחליף את בעלי הפורטל כדוגמת גבייה של כספים ואו תשלום של כספים אך מרבית יתר הפעולות השוטפות של הפורטל יכולות ונעשות על ידי חברה המתמחה בתפעול אתרי אינטרנט כך שבעל הפורטל נדרש למעט מאוד זמן מידי חודש כדי להמשיך להרוויח את הכסף הרב מהאתר.

    במסגרת שירות ניהול פורטלי תוכן, אנו בעצם מקבלים את כל הפניות דרך האתר, את הבקשות לשינויים ועריכות, את הבקשות לפרסומים ומבצעים את כל הפעולות הטכניות ואו התכניות כדי להבטיח שהכל מתקתק כמו שעון ושהאתר ממשיך לצמוח ולא חס ושלום להיעלם אט אט מתוצאות החיפוש ומתודעתם של הציבור.

    לסיכום,

    אם אתם בעלי פורטל תוכן מתפקד אשר יוצר עבורכם הכנסה אך אין לכם עניין בתפעול השוטף שלו ביום יום, שירותי הניהול שלנו יעניקו לכם בדיוק את מה שאתם צריכים ואולי אף מעבר לכך. השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות רבה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן