ניהול קטלוג אינטרנטי - סלי קניות

ניהול קטלוג אינטרנטי – ניהול קטלוג מוצרים באתרים של חברות ומפעלים

בעולם החדש, הגלובליזציה מאתגרת את רבים מהמפעלים והחברות המקומיות. אלו, נדרשות להציג את מגוון מוצריהם ללקוחות הפוטנציאליים ולהתחרות הן ברמת הייצור והן ברף המחירים מול יתר היצרניות המקומיות והעולמיות. כדי להצליח לגרום לכך שרוכשים יפנו דווקא אליהם, על החברות והמפעלים להציג קטלוג מוצרים אינטרנטי אשר עונה על ההגדרות הבאות:

  1. תצוגה מרשימה של שלל המוצרים המיוצרים.
  2. תיאור מפרט מדויק של כל מוצר ומוצר.
  3. הדגשה של איכות המוצרים מול המתחרים.
  4. יכולת הייצור האופטימלית לכמויות גדולות.
  5. משך זמן הייצור והזמן עד למסירת מלאי המוצרים.

לשם כך, על חברות ומפעלים להחזיק קטלוג מעודכן ומנוהל היטב ועל כך במאמר זה.

ניהול קטלוג אינטרנטי

קטלוג אינטרנטי מורכב לרוב מגלריה מרשימה של תמונות עם תיאור קצר ומספר סידורי. בכניסה לתוך עמוד מוצר בקטלוג מופיעים יתר פרטיו של כל מוצר ומוצר עם מגוון תכונותיו הייחודיות. עד כאן, הכל רגיל ופשוט. המורכבות בניהול קטלוג אינטרנטי עולה כאשר אנו רוצים שקטלוג זה יביא לידי עסקאות עתידיות.

בכדי להפוך קטלוג אינטרנט מכלי שירות ללקוחות הקיימים לכלי שיווקי ללקוחות חדשים, יש צורך בהבנה של מרכיבי השיווק באינטרנט:

  • יש צורך לבצע מחקר לאיתור חיפושים עבור כל מוצר ומוצר.
  • יש להתאים את התיאור במוצרים לאותן חיפושים ייחודיים.
  • יש להעביר את המסרים הרצויים במהירות ובפשטות רבה ככל האפשר.

מאחר והלקוחות של החברה ואו המפעל מחפשים את המוצר שבקו הייצור ברשת האינטרנט, ביכולתנו לבצע פעולות שיבטיחו שהמפעל/חברה שלנו תעלה ראשונה בתוצאות החיפוש. יתרה מכך, ביכולתנו לבצע פעולות שיבטיחו שאלו שיכנסו לאתר ישתכנעו בכך שאנו אכן הכתובת לרצונותיהם ועליהם לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר ולא מיתר המתחרות בשוק.

איך אנו מנהלים אתרי קטלוג?

כאשר פונה אלינו לקוח המחזיק בקטלוג מוצרים/שירותים. אנו תמיד נבחן את מידת העדכניות של האתר והמוצרים השונים ונבדוק בשלב ראשון שיש עם מה לעבוד (אם אין, אנו נפתח את היכולות המתאימות..). לאחר מכן, אנו מבצעים מחקר, מתכננים אסטרטגיה ומאשרים אותה אל מול החברה/המפעל. לאחר אישור הפרטים ביכולתנו לצאת לדרך.

עבודתנו טכנית למדי ופשוטה לביצוע אך דורשת זמן יקר ערך ודיוק רב:

  1. אנו מקבלים רשימה עדכנית של מוצרי החברה/מפעל.
  2. אנו דורשים מידע משלים עבור כל מוצר ומוצר בחברה/מפעל:
    • תמונות עדכניות ואיכותיות למוצרים.
    • תיאורים עדכניים ורלוונטיים למוצרים.
    • הסבר אודות איכויות המוצרים שלנו.
  3. אנו דורשים רשימת מתחרים לכל מוצר ומוצר.
  4. אנו יוצרים היררכיה וסדר קטגוריות בתוך הקטלוג.
  5. אנו מעלים את המוצרים בהתבסס על תוצאות מחקר.

בצורה זו, אנו מבטיחים לבעלי המפעל/החברה את התוצאות הטובות ביותר ואת החשיפה הגדולה ביותר עבור המוצרים בפס הייצור שלהם. מדובר בשירות ייחודי שפועל יד ביד עם הלקוח ובכך מבטיח שהתוצאות יעמדו בכלל הדרישות והחוקים הרלוונטיים ושהמפעל/החברה עומדים בכל דרישות החוק והאינטרנט.

לסיכום,

אתם מנהלי שיווק של חברה/מפעל? מעוניינים להגיע לטווחים חדשים ולהשיג לקוחות נוספים? הדרך לעשות זאת עוברת ברי-ארגון של הקטלוג האינטרנטי וכמובן בכך שהתכנים באתר יעברו התאמות נדרשות בהתאם לסטנדרטים והדרישות העדכניות ביותר. אנו מתמחים בשירותי ניהול אתרים ועושים זאת נאמנה עבור לקוחות רבים. אתם מוזמנים לפנות אלינו לשמוע עוד ולבחור בנו כמנוע צמיחה לשיווק שלכם!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 

שם פרטי ושם משפחה:

מספר הטלפון שלך:

דואר אלקטרוני שלך:

שירות רצוי


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *