ניהול קמפיינים בדיגיטל

ניהול קמפיינים דיגיטליים – איך מנהלים קמפיינים שיווקיים בדיגיטל בהצלחה?

עולם הפרסום עובר וממשיך לעבור לאינטרנט. היכולת לפנות לקהלי יעד מדויקים עם תקציבי פרסום סבירים המתאימים לכל עסק קטן ובינוני גורם לכך שעוד ועוד תקציבי פרסום מוסטים מהתקשורת המסורתית לעולם הפרסום באינטרנט. אפילו משרדי ממשלה וגופים ציבוריים מעדיפים להשקיע את תקציבם בדיגיטל וזה בעצם מסכם את החשיבות הרבה בניהול קמפיינים דיגיטליים ברשת.

ניהול קמפיינים דיגיטליים

כאשר מדברים על קמפיינים בדיגיטל, מדברים על שלל סוגים שונים של קמפיינים כאשר על מנהל הפרסום לבנות תמהיל מדויק ומותאם לצורכי לקוחותיו כך שהכספים ינותבו בצורה הנכונה ביותר (ויעברו לאחר מכן אופטימיזציה מתמשכת..).


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


להלן סוגי הקמפיינים הדיגיטליים הנפוצים ביותר:

  • קידום אורגני של אתר האינטרנט בתוצאות של מנועי החיפוש.
  • קידום ממומן של אתר אינטרנט בתוצאות של מנועי החיפוש.
  • פרסום באתרי מיינסטרים ואתרי נישה בכל רחבי הרשת (רשת המדיה).
  • פרסום ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב..
  • יצירת שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל ואמנים מוכרים.
  • ניהול חנויות עצמאיות ואו בפלטפורמות מכירה לעסקאות ישירות.
  • פיתוח עסקי של שותפויות עם אתרי קופונים ואתרים גדולים.
  • ועוד..

היכולת של עסקים לתכנן וליישם קמפיינים מורכבים ומדויקים לפלחי אוכלוסייה מדויקים תוך מעקב מלא ויכולת שיפור מתמיד תוך כדי ריצה, מאפשרים למפרסמים להגיע לתוצאות טובות בהרבה מאלו במדיות המסורתיות. חשוב מכך, כלל סוגי הקמפיינים שהצגנו מעלה מזינים זה את זה במעין מעגל קסמים שהולך ומתרחב כל הזמן לשיפור תמידי בביצועים.

איך מנהלים קמפיינים דיגיטליים בהצלחה?

לא משנה באיזו אסטרטגיה תבחרו, לא משנה באיזה סוג קמפיינים תחליטו לצאת, כלל הפלטפורמות לניהול הקמפיינים פשוטים למדי לשימוש. כלומר, זירות הפרסום און ליין תוכננו מראש עבור האדם הפשוט ולכן “על הנייר” גם אתם מסוגלים לנהל קמפיין בדיגיטל. אך, ישנו מרחק משמעותי בין השקעה כספית ליציאה עם קמפיין לאוויר העולם ובין תוצאות טובות…

כדי לנהל קמפיין מוצלח בדיגיטל, יש צורך בניסיון של מספר שנים בשימוש בכלל סוגי הפלטפורמות ברשת וזאת כדי לדעת שאתם בוחרים בשיטה הנכונה ביותר עבור קהל היעד של העסק שלכם וכדי שתוכלו לייצר את הסינרגיה הנדרשת בין כלל סוגי הקמפיינים כך שהן יזינו האחת את השניה במידע בעל ערך וייעלו את עלויות הפרסום בצורה קבועה ומתמשכת.

דוגמא לניהול מקצועי של קמפיין בדיגיטל:

קמפיין פרסומי בגוגל מניע תנועה איכותית של לקוחות שממש מחפשים את המוצר שלכם, קהל זה נכנס לאתר ו”מסומן” ככזה שנכנס אליכם לאתר וביצוע פעולות אילו ואחרות, בעזרת נתונים אלו, ניתן להפעיל קמפיין נוסף ברשתות חברתיות ואו בכל רחבי הרשת בו אנו רודפים אחר קהל היעד הספציפי שזוהה וסומן עם מודעות מותאמות לחיפוש ולהתנהגות שלו באתר לאחר מכן – זהו כמובן רמה בסיסית של סינרגיה בין קמפיין.

נעלה הילוך,

לאחר שזיהינו קהל מדויק שביקר באתר וצפה במוצרים מסוימים, ניתן להעלות הילוך ולייצא את כלל המוצרים באתר הישר לתוך מנועי החיפוש והרשתות החברתיות כל שהמוצר הספציפי בו צפה המשתמש ירדוף אחרי הלקוח עם תמונה, מחיר, תנאי שילוח וכל מה שנדרש עבור הלקוח כדי לבצע את הרכישה האימפולסיבית ללא מחשבה מעמיקה.

כדי לבצע קמפיינים מורכבים בדיגיטל תוך עירוב פלטפורמות שיווק שונות ולעתים גם כמה אתרים ואו אתר ואפליקציה, יש צורך במתיחות קווים וירטואלים בין המערכות השונות ויש שיטות מגוונות לכך אך כמובן שזה דורש ניסיון רב ובעיקר זמן להשקעה.

אז איך לנהל קמפיין מוצלח בדיגיטל?

הדרך הטובה ביותר לנהל קמפיין אפקטיבי ברשת הנו בעזרת פניה לחברה מקצועית שזוהי התמחותה. בעזרת שירותים מקצועיים של בעלי ניסיון קל להגיע ליעדים שנקבעו ובהחלט ניתן להשיג תוצאות מדהימות וגידול חד במכירות.

כחברה לניהול אתרי אינטרנט, אנו מנהלים עבור לקוחותינו קמפיינים מורכבים בתקציבים משתנים ואנו לעתים קרובות רואים את ההבדל בין ניהול קמפיינים על ידי אנשי מקצוע ובין ניהול קמפיינים על ידי חובבנים. במרבית המקרים אנשי המקצוע יבטיחו לכם תוצאות טובות בהרבה מאשר בעל העסק בעצמו וזאת מאחר ואין לבעל העסק את הידע, הניסיון ובעיקר אין לו את הזמן לבצע את הנדרש כדי לשפר את ביצועי הקמפיינים בהצלחה.

רוצים ללמוד עוד על הנושא? רוצים שננהל עבורכם את הקמפיין בדיגיטל? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *