fbpx

יש הרבה באזז סביב קמפיינים דרך רשתות תוכן כדוגמת מנוע התוכן של טאבולה ואו מנוע התוכן של אאוטבריין (שהתאחדו ונמצאים כיום תחת אותם בעלים..) ולא לחינם, ישנם מקרים בהם שיווק בעזרת תוכן הנו הדרך היחידה להגיע לקהלים שונים עם שירותים מורכבים ועל כך בדיוק ננסה להרחיב במאמר זה.

ניהול קמפיינים ברשתות תוכן

רגע לפני שנצלול פנימה, בואו נעבור בזריזות על ההגדרה של רשתות תוכן:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    רשתות תוכן:
    מנועי פרסום המאפשרים הצגת תוכן אינפורמטיבי ממומן לצד תוכן אינפורמטיבי אורגני באתרי אינטרנט שונים ברשת.

    הרעיון ברשתות התוכן הנו שהגולשים הפכו לעיוורים לבאנרים הפרסומיים ואף כועסים על המפרסמים. עוד ועוד גולשים התקינו חוסמי פרסומות והאפקט של הפרסום החל להיות נמוך למדי. באו יזמים חכמים והחלו להציע "המלצות תוכן" לצד התוכן אותו קוראים הגולשים ובכך לחשוף בפניהם תכנים ממומנים בתצורה זהה לתוכן אורגני ולהבטיח חשיפה מדויקת לקהל היעד בפרסום.

    אבל, בשונה מפרסום רגיל המאפשר מיתוג מבוסס חשיפה או העברת מסרים מהירים לקהל הלקוחות, פרסום באמצעות רשתות תוכן מחייבת מערך שונה לחלוטין מצד המפרסם.


    כעת למה שמעניין אתכם באמת,

    מתי כדאי לפרסם בטאבולה ואאוטבריין?

    פרסום באמצעות רשתות תוכן אינה משתלמת לכל מפרסם, הבעייתיות בשיטת פרסום זו הנה בכך שמדובר בשיטת פרסום יקרה למדי (עלות ביחס לקליק על המאמר). מעבר לכך, יש צורך בידע מקצועי רב במידה ואנו רוצים להפיק את המקסימום מפעילות בזירה מורכבת זו.

    ובכל זאת, בואו ננסה להבין מה היתרונות שבכלי הפרסום הללו.

    להלן פירוט היתרונות בשיטה:

    • פרסום במסווה של תוכן (הורדת חסמי גולשים).
    • העברת מסרים מורכבים שדורשים מעבר למסר בודד.
    • הגעה לקהלים ממוקדים מאוד בצורה ישירה למדי.

    כאשר משווקים מוצר או שירות לקהל מצומצם ואשר דורש הכנה מוקדמת, קשה מאוד לגרום ללקוחות ללחוץ על פרסומת עם מסר מבלבל ועוד לסמוך עליכם אחר כך שאתם הכתובת לשירות/מוצר המשווק שהרי הוא אינו מכיר אתכם.

    לצורך ההדגמה ניקח חברה המציעה השקעות נדל"ן בחו"ל:

    1. חברה זו צריכה להציע שירות שהגולשים כלל לא מחפשים ולעשות זאת באלגנטיות ראויה שלא תפגע בשמם הטוב מול הלקוח.

    2. חברה זו צריכה להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד אשר מחזיק בהון פנוי להשקעה ואשר פתוח לבצע השקעות מעבר לים.

    3. חברה זו צריכה לשכנע את קהל היעד המצומצם שזוהה בכך שהם אכן שווים את אמונם ושבטוח להשקיע דרכם (מסר מורכב).

    בפרסום רגיל, זה פשוט לא אפשרי. לעומת זאת באמצעות רשתות פרסום בתוכן, לגמרי אפשר לעשות זאת על ידי שימוש באסטרטגיית תוכן מתמשכת המורכבת ממספר שלבים,

    שלבי פרסום ברשתות תוכן:

    1. תכנון אסטרטגיית חשיפה לתכנים.
    2. תכנון מבנה כותרות התכנים שיפורסמו.
    3. כתיבת תכנים מותאמים לקהלי היעד.
    4. פרסום התכנים באתר חדשות/מיינסטרים.
    5. החדרת מסרים והוספת טפסי קליטת פניות.

    בשלב ראשון, עלינו להבין מי הם קהלי היעד שלנו, עלינו להכין עבורם סדרה ארוכה של תכנים עם ערכים שונים ואשר משלימים יחד את התמונה המלאה בעיניו של הגולש הפוטנציאלי. 

    בשלב השני, עלינו לתכנן את מבנה כותרות התכנים כך שהם ימנעו קליקים מיותרים של לקוחות שאינם מתאימים לנו. לדוגמה: "יש לכם 100,000 שאינו מושקע? מחפש תשואה של 8%? הפתרון המושלם עבורך!" בעזרת מבנה זה, אנו גורמים רק למשקיעים פוטנציאליים עם כסף נזיל להקליק על המאמר הממומן שלנו ולהתחיל בתהליך..

    בשלב השלישי, אנו נכתוב תכנים אשר ייעודן להכין את הלקוח הפוטנציאלי לעלות שלב. זאת נעשה לרוב על ידי כך שנספר סיפורי הצלחה, על ידי כך שנענה על כל השאלות והספקות של הלקוח ולבסוף אנו נסייע לו לקבל החלטות לטובתנו.

    בשלב הרביעי, אנו נפרסם חלק מהתכנים באתר שלנו וחלק מהתכנית באתרי חדשות / אתרי מיינסטרים כך שנוכל לשווק את התוכן באתרי החדשות ככאלו הטבעיים ואשר רף החשד בתוכן הממומן נמוך במיוחד. מאמרים אלו יפנו תנועה לאתר הראשי של החברה ואו ייצרו עבורה פניות חמות.

    בשלב החמישי, אנו נחדיר את המסרים האחרונים (הסוגרים) בהכנה לקראת חזרת נציג מכירות אשר יסגור את העסקה בפועל..

    לסיכום,

    בהחלט כדאי לפרסם באמצעות מנועי פרסום של רשתות תוכן. אך, זה נכון בעיקר עבור חברות המציעות מוצרים ואו שירותים מורכבים המחייבים הכנה ארוכת טווח אל מול הלקוחות. 

    זו לא תהיה האופציה העדיפה כאשר מוכרים מוצרי מדף ואו שירותים המוכרים לכל ואינם דורשים הכנה מתמשכת וזאת כי זו שיטת פרסום יקרה ביחס ליתר שיטות הפרסום. 

    כפי שניתן להבין, לא מדובר בקמפיין פשוט. יש צורך בהמון אסטרטגיה ובתקציבים משמעותיים אך יש לא מעט מוצרים ושירותים שזוהי הדרך היחידה להגיע לקהלים היעד ועל כך כבר במאמר אחר..

    רוצים שנעזור לכם לשווק את המוצר/שירות שלכם בעזרת טאבולה ואאוטבריין? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. 

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן