fbpx

מרבית העסקים נדרשים לאמצעי שיווק בכדי להגיע ללקוחות חדשים ולהמשיך לצמוח. מזה שנים שיש העדפה מובהקת של עסקים להשקיע את הונם בפרסום ממומן ברשת על פני זירות אחרות. אך, מאחר ומדובר בפרסום מורכב למדי בפלטפורמות שונות במקביל, יש גם עלויות נלוות לניהול קמפיינים ממומנים ועל כך ננסה להרחיב במאמר זה.

מה זה חבילת ניהול לקמפיינים ממומנים:

כאשר רוצים לפרסם את העסק לציבור הרחב, ניתן לבחור להשקיע את תקציבי הפרסום הממומן בגוגל ובאתרי אינטרנט ואו במגוון רחב של רשתות חברתיות, כאשר רוצים לוודא הצלחה, רצוי במקרים רבים לתכנן קמפיינים פרסומיים בכלל הפלטפורמות בו זמנית (האחד משלים את השני).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    חבילת ניהול לקמפיינים ממומנים הנו בעצם שירות מקיף לניהול כל סוגי הקמפיינים מהסוגים הבאים:

    • ניהול קמפיינים פרסומיים בחיפוש של גוגל.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים באתרים שונים ברשת.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים במפות ובכלי ניווט.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים בפייסבוק.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים באינסטגרם.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים בלינקדאין.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים בטאבולה/אווטבריין.
    • ניהול קמפיינים פרסומיים ברכש מדיה.
    • ועוד..

    כלומר, מדובר בחבילה רחבה של שירותי ניהול אשר מאפשרים תכנון קמפיינים אסטרטגיים בתקציבים נמוכים עד גבוהים בהתאם לביצועים ולאופטימיזציה מתמשכת.

    למה צריך חבילת ניהול לקמפיינים ממומנים?

    יש ארבעה שלבים לכל קמפיין פרסומי מוצלח:

    1. אפיון/תכנון אסטרטגי לקמפיין הפרסומי.
    2. הקמת הקמפיינים הפרסומיים בפלטפורמות השונות.
    3. מדידה/אופטימיזציה לתוצאות הקמפיינים השונים.
    4. העלאת תקציבים וניתוב תקציבים בין הקמפיינים.

    כל שלב ושלב בניהול קמפיינים ממומנים דורש מיומנות וניסיון רב של מנהל הקמפיין. בהיעדר ניהול מקצועי לקמפיינים, התוצאות צפויות להיות מוגבלות למדי והבזבוז של המשאבים צפוי להיות גדול מאוד.

    ניהול מקצועי של מגוון קמפיינים דורש לא מעט שעות עבודה מידי חודש ויש לכך עלויות ועל כך נרחיב כעת,

    כמה עולה חבילת ניהול לקמפיינים ממומנים:

    חבילות ניהול קמפיינים פרסומיים באינטרנט מתומחרים לרוב על פי שעות העבודה שיידרשו ממנהל הקמפיין בכל אחד מארבעת השלבים שתוארו מעלה. כאשר, במקרים רבים, ינהלו את הקמפיינים מספר מנהלי קמפיינים שונים (מנהל המתמחה בפרסום טכני בפלטפורמה של גוגל, מנהל המתמחה בפרסום חברתי בפלטפורמה של פייסבוק ויתר הרשתות החברתיות).

    עלויות הפרסום בפועל הן בטווחים הבאים:

    • קמפיין קטן – 1,000-2,000 ש"ח לחודש.
    • קמפיין בינוני – 2,000-4,000 ש"ח לחודש.
    • קמפיין גדול – 12% מתקציב הקמפיין לחודש.

    ככל שתקציב הפרסום גדול יותר, כך יש יותר מקום לתכנון אסטרטגי ולשימוש במגוון פלטפורמות משלימות. מעבר לכך, בקמפיין מקצועי יוקמו נכסים תומכים כדוגמת עמוד נחיתה ואו אתר אינטרנט מותאם לצורכי הפרסום (לפי קהלי היעד).

    כמו כן, לעתים קרובות יהיו ממשוקים נוספים בין אתר אינטרנט לגוגל ופייסבוק (לתצוגת מוצרים בחיפוש/בפיד הקיר החברתי) וכמובן גם חיבור בין טפסי קליטת המידע מהקמפיין ואל מערכת ה-CRM של הלקוח וכלל הפעולות הללו נכללות בעלויות הניהול בפועל.

    לסיכום,

    אם מתכננים קמפיינים ממומנים בתקציבים העולים על 3,000 ש"ח לחודש, ראוי לקחת חברת ניהול מקצועית כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ושנראה תוצאות אמת מההשקעה הכלכלית. כחברת ניהול אתרים, אנו מנהלים קמפיינים רבים על כלל סוגי הפלטפורמות ונוכל לסייע לכם להגיע לכל יעד שתבחרו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן