fbpx

גם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בין כל ספקי התוכן והשיווק? קשה לכם להבין מי אחראי להצלחות השיווקיות? תתנחמו לדעת שזהו מצב נפוץ בהרבה עסקים ויש לבעיה זו פתרון. במקום לשלם לאחסון ותחזוקת האתר בנפרד, ניהול האתר בנפרד, ניהול השיווק בגוגל בנפרד, ניהול השיווק ברשתות חברתיות בנפרד, ניתן ורצוי לפנות לחברה שתטפל עבורכם בכל משפך השיווק כאשר אתם עובדים מול איש מקצוע אחד ותחת חשבונית אחת.

על השירות, על החשיבות שבה, במאמר זה!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול שיווק באינטרנט – 360°

    יש לכם הרבה על הראש. כבעלי עסקים עליכם לנהל סדרה ארוכה של התקשרויות מול מגוון רחב של ספקים. מצב זה מוביל לאיבוד שליטה ולחוסר יכולת למדידת ביצועים וגורמי הצלחה וכישלון.

    לצערנו לא ניתן לחבר בין שירותי עו"ד, רואה חשבון, שירותי תכנה יחד. אבל בהחלט ניתן לרכז את כל השירותים הקשורים לשיווק ובפרסום לצד שירותי תפעול שוטפים יחד במרוכז ותחת חשבונית אחת בלבד. כאשר, יש לנו אפשרות לבחון את כדאיות השירות מתוך עמדת שליטה.

    נציג בקצרה את הפתרון, לאחר מכן נתייחס לכדאיות ולעלויות:

    מהו שיווק 360° באינטרנט?

    פעילות שיווק מקוונת מאפשרת פרסום ממוקד מטרה ויכולת לבצע עסקאות מרחוק ולהתרחבות מתמשכת. אך, יש צורך במספר רב של נותני שירותים להצלחה און ליין:

    • חברת אחסון ותחזוקה לאתר.
    • חברת ניהול ועדכון לאתר.
    • חברת ניהול שיווק במנועי חיפוש לאתר.
    • חברת ניהול שיווק ברשתות חברותיות.
    • חברת ניהול נוכחות ברשת ובמפות.
    • חברת שירותי רכש מדיה ולביצועים.

    חלק מהעסקים נעזרים בכלל נותני שירותים אלו. אחרים נעזרים רק בחלקם.

    שירותי שיווק 360° לאתר מתאר שירות מרוכז לכלל השירותים שהוצגו מעלה. כלומר, חברה מסודרת מחזיקה בכח אדם המתמחה בכל שלבי השיווק והפלטפורמות כך שביכולתה להעמיד לרשותכם מנהל אתר מקצועי אשר יפעיל את כלל אנשי המקצוע כך שאתם זוכים למענה מקצועי וממוקד לצד סדר חשבונאי ונוחות מקסימלית.

    היתרונות המשמעותיים בשירות זה באים לידי ביטוי במספר דרכים:

    1. חיסכון משמעותי בכאב ראש ובזמן יקר!
    2. תוצאות אופטימליות ויכולת מדידה ברורה!
    3. החזרת יכולת השליטה והאינטראקציה בין כלל אנשי המקצוע!

    כאשר יש גוף אחד שמאחד תחתיו את מלוא מאמצי השיווק, יש גם כתובת אחת לכל שאלה וטענה, יש חיסכון מהותי בצורך בלנהל גופים שונים ובמקום זאת יש לפתח קשר עם אדם אחד בודד. לבסוף, התוצאות טובות בהרבה כאשר כלל אנשי המקצוע מדברים זה עם זה ומבצעים פעולות משלימות כדי להגדיל סיכויי שיווק מוצלחים.

    כמה עולים שירותי שיווק הכל כלול לאתר?

    רבים חושבים שעצם העובדה שהם שוכרים את כל השירותים תחת קורת גג אחת תחזית להם עלויות (נפח פעילות גבוה..). אך לא כך המצב, בפועל העלויות דומות לאילו הייתם שוכרים כל איש מקצוע בנפרד. היתרון הכלכלי בשירות מרוכז הנו בכך שיש לכם עוד איש מקצוע מרכזי שעליו אתם לא משלמים וזהו מנהל השיווק שהוקצע לכם.

    עלות שירותי שיווק במתכונת הכל כלול צפוי להיות מתומחר בהתאם לדרישות הלקוח ובהתאם לסוג האתר. להלן הערכת עלות לפי סוג/גודל אתר:

    • עלות ניהול שיווק הכל כלול לאתר תדמית קטן: 3,000 ש"ח ומעלה.
    • עלות ניהול שיווק הכל כלול לאתר תדמית גדול: 6,000 ש"ח ומעלה.
    • עלות ניהול שיווק הכל כלול לאתר מכירות קטן: 6,000 ש"ח ומעלה.
    • עלות ניהול שיווק הכל כלול לאתר מכירות גדול: 9,000 ש"ח ומעלה.

    במסגרת הערכת עלויות אלו, יש חלוקה בין הצד של גוגל והאתר והצד של הרשתות החברתיות. כלומר, עלויות ניהול העמודים החברתיים והפרסום בהם תופסים חצי מעוגת העלויות והאתר ומנועי החיפוש תופסים את החצי האחר.

    חשוב לזכור שיש במסגרת השירות עבודה של עובדי מקצוע רבים הן בראי אורגני והן בראי ממומן. בחישוב סך אנשי המקצוע שצפויים לעבוד על האתר, מדובר בעלויות נמוכות למדי ביחס לתוצאות הצפויות מהתקשורת עם ספק יחיד שמעסיק עובדים מגוונים בסינרגיה.

    לסיכום,

    אם נמאס לכם מהבלגן והכאב ראש מניהול ספקים שונים שכל אחד מאשים את השני, אם הזמן שלכם שווה יותר בעיסוקכם ואין לכם די זמן פנוי להתעסק עם התפעול השוטף של השיווק, הרי שזהו פתרון מושלם עבורכם.

    מתלבטים אם זהו שירות הנחוץ לכם? רוצים הערכת עלויות מותאם אישית לעסק ולאתר שלכם? אנו חברת ניהול אתרים שמתמחה בהענקת מטריית שירותים מקיפה. השאירו פרטים ומנהל אתרים מקצועי יעמוד לרשותכם בהקדם האפשרי.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן