fbpx

אתם אחראים על פניות הציבור בגוף ציבורי או פרטי? נמאס לכם לקבל כמויות גדולות של פניות לא מסוננות הנוגעות לשלל עיסוקי הארגון או החברה? אתם לא היחידים. מנהלי קשרי לקוחות ואחראי פניות ציבור מוצאים עצמם עובדים שעות רבות ומבוזבזות על פניות טפלות במקום להתמקד בעיקר ולנו יש פתרון לבעיה זו.

ניהול שירות לקוחות באתרים

במסגרת שירותי הניהול שאנו מציעים, יש לנו שירות הנקרא "שירות ניהול פניות מהאתר". במסגרת שירות זה, אנו מסירים מעל החברה ואו הארגון את עול האחריות למענה על הפניות דרך האתר ואף גורמים לעליה בשביעות רצון הפונים. איך אנחנו עושים זאת? כמה זה עולה? על כך במאמר זה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול פניות לחברות וארגונים:

    כאשר אנו נשכרים לנהל אתרי אינטרנט של חברות גדולות וארגונים ממשלתיים, חלק מהדרישה היא שאנו נטפל עבורם גם בפניות הנקלטות דרך האתר. כדי להתמודד עם מספר גדול מאוד של פניות, אנו מבצעים פעולות מגוונות עליהם נרחיב כעת:

    1. מענה טוב יותר בגוף האתר:

    בשלב ראשון, אנו מטמיעים רכיבים שונים שמעניקים לקהל הרחב מענה למגוון רחב של שאלות כבר בתוך האתר ובטרם פנייתם אלינו. כלומר, אנו מטמיעים מערכת של תשאול לוגי שיעדיה מתן תשובות מדויקות לשאלות שאנו מקבלים בתדירות רבה ואשר התשובות עליהן זהות לכלל הפונים.

    2. פילוח וסינון הפניות מהאתר:

    פניות אשר מחייבות מענה אנושי ומותאם לפונה, המערכת מאפשרת מעבר לטופס ייחודי אשר מסייע בפילוח וסינון של טיב הפונה והפניה תוך איסוף פרטים מזהים שחיוניים לנו בכדי שנוכל לטפל בפניה במהירות וביעילות לשביעות רצון הפונה.

    3. קליטה והפניית פניות מהאתר:

    עם קליטת הפניות המסוננות, המערכת יוצרת הפניה ישירה של הפניה לגורם המוסמך לטפל בה. כך לדוגמה, פניות אשר מאפשרות מענה על ידי חברתנו, מגיעות אלינו. פניות אשר מחייבות מענה מקצועי מגורם בעל סמכות בתוך החברה ואו הארגון יגיעו ישירות אליו להמשך טיפול ומענה.

    4. מענה לפניות באופן מידי:

    פניות אשר ניתן לפתור על ידי משיכת נתונים ממערכות החברה ואו על ידי מענה קבוע וידוע מראש מטופלות על ידינו. פניות אשר מחייבות טיפול מקצועי (אורך זמן רב יותר) יקבלו בנוסף, דוא"ל המאשר את דבר קליטת פנייתם ואשר מבקש מהם להתאזר בסבלנות עד להשלמת הטיפול.

    לסיכום,

    כפי שניתן לראות, שירות ניהול הפניות מהאתר שאנו מציעים במסגרת חבילות ניהול אתרים צפוי לחסוך לכם זמן יקר ערך ולאפשר לכם להתמקד בתחומים נוספים ופחות מעיקים. מעבר לכך, שביעות רצון הלקוחות צפוי לזנק מאחר והמענה המידי שהם זוכים לו מבטיח תוצאות טובות ביחס למצב הקיים.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן