fbpx

העובדה שיש לנו אתר אינטרנט אינה מבטיחה שנקבל דרכה פניות מצד לקוחות פוטנציאליים. כדי להבטיח שהאתר יעבוד עבורנו וישיג תוצאות יש לשמור על עדכניות ורלוונטיות של האתר בכל עת. כדי לעשות זאת, יש צורך בניהול שותף של תוכן האתר ובמאמר זה אנו נסביר איך מנהלים תוכן של אתר אינטרנט בכדי שאתם תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם.

ניהול תוכן אתר אינטרנט – מדריך קצר

יש מגוון מקורות תנועה לאתרי אינטרנט. כך יש לנו את מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות, דיוור מקוון ועוד. אך, כלל המקורות הללו נשענים בצורה משמעותית על תוכן האתר. הרי, לא ניתן לשתף עמוד נטול תוכן ברשתות חברתיות ולא ניתן לצפות ליהנות מתוצאות חיפוש גבוהות במנועי החיפוש כאשר אין תוכן מתאים בעמוד..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי ליהנות מאתר אינטרנט, יש לנהל באדיקות את התוכן המופיע בו. אך איך עושים זאת ומתי?! במאמר זה אנו מנסים לענות על שאלות אלו:

    מתי לעדכן תוכן אתר אינטרנט?

    מנועי החיפוש יודעים להבדיל בין אתר "פעיל" אשר עודכן מעת לעת ובין אתר "לא פעיל" אשר לא עודכן זמן רב. מנועי חיפוש כדוגמת גוגל מעניקים עדיפות לאתרים עדכניים ורלוונטיים על פני אתרים שאינם עדכניים וזאת משום שיש סבירות רבה יותר שהאתר המעודכן מספק מענה טוב יותר לגולשיו.

    כדי לזכות בתואר "אתר פעיל" יש צורך בעדכונים בתדירות העולה על אחת לשבועיים. כלומר, יש לבצע שינוי כלשהו (עדיף להוסיף תוכן חדש!) לפחות אחת לשבוע/שבועיים כך שהאתר ייחשב ככזה העדכני.

    אילו תכנים באתר חובה לעדכן?

    תכני אתר אינטרנט נחלקים לשלושה רכיבים:

    1. עמוד בית – חלון הראווה לכלל הפעילות של העסק/ארגון. (מומלץ לעדכן)
    2. עמודי שירות – עמודים המציגים את השירותים שאתם מעניקים. (מומלץ למעט בעדכונים)
    3. עמודי מידע – בלוג, שעות פעילות, כתובת, טלפון ועוד.. (חובה לעדכן)

    הרכיב המשמעותי ביותר הנו כמובן עמוד הבית מאחר ומנועי החיפוש סורקים אותו בתדירות הגבוהה ביותר וזהו גם הפנים שלכם. בעמודי השירות אנו נשתדל לגעת כמה שפחות מאחר וכדאי שעמודים אלו יהיו אופטימליים לקידום אורגני/ממומן מלכתחילה ואת עיקר העדכונים נכיל דווקא על עמודי המידע שנראים כפחות רלוונטיים אך מאפשרים לנו גמישות רבה ביותר.

    מה המשמעות של ניהול תוכן אתר?

    אתר אינטרנט בעל תכנים מעודכנים הנו אתר המעניק שירות טוב יותר לגולשים. כך לדוגמה, אתר אינטרנט מעודכן יציג שעות פעילות מעודכנות, יציג שירותים ואנשי קשר עדכניים ומכך שכל פניה תזכה במענה הטוב והמתאים ביותר. בטווח הקצר, לא נראה הבדל משמעותי בתנועה אל האתר ואו בשביעות רצון הגולשים. אך, בטווח הארוך, אתר עדכני יזכה לאמון הגולשים ומכך שגם לאמון מנועי החיפוש והתוצאות לא יאחרו לבוא.

    ככל שאתם תעניקו שירות טוב יותר, כך תזכו להצלחה גדולה יותר ברשת!

    כמה עולה ניהול תוכן אתר אינטרנט?

    רבים מעוניינים מאוד לשמור על תוכן האתר מעודכן אך פשוט לא מוצאים את הזמן לעשות זאת בכוחות עצמם. עבורם יש נותני שירותים (כמונו – נעים להכיר!) אשר מציעים מגוון רחב של מסלולי ניהול אתרים אשר יכולים להתאים לסוג האתר ואופי פעילותו.

    עלויות ניהול תוכן אתר אינטרנט מושפעות מכמות העדכונים הנדרשים ומאיכותם. כך לדוגמה, לא ניתן לבצע השוואה בין ניהול תוכן אתר מכירות הדורש עדכונים על בסיס יומי ובין ניהול תוכן אתר תדמית הדורש עדכון על בסיס שבועי.

    טווח מחירי ניהול תוכן אתר אינטרנט:

    • עלות ניהול תוכן אתר תדמית – 500 ש"ח ומעלה.
    • עלות ניהול תוכן אתר מכירות – 1,500 ש"ח ומעלה.

    רוצים לברר את העלות המדויקת לאתר שלכם? השאירו לנו פניה דרך האתר ואנו נחזור אליכם ונעניק לכם תשובות ללא עלות וללא כל התחייבות מצדכם!

    בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן