fbpx

יש שני דרכים לקדם אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש, האחת בעזרת האתר עצמו והשנייה בעזרת יצירת אינדיקציות חיצוניות לאתר. רבים שואלים מה מבין השניים עדיף? ובכן התשובה מורכבת ומחייבת מעט סבלנות אך בסוף מאמר זה אנו מבטיחים שתדעו את התשובה.

On-site SEO <VS> Off-site SEO

רבים וטובים יושבים על המדוכה ודנים אודות השיטות הטובות ביותר לקידום אתר אינטרנט בשנת 2019. מאחר ואף אחד לא יודע באמת מה האלגוריתם של גוגל מחשב ובוודאי שאינו יודע מה צופן העתיד, יש להתייחס בדיונים אלו אך ורק לנתונים מוצקים ומבוססי עבר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אתרים חיצוני לאתר:

    מרבית מקדמי האתרים עובדים בשיטה של קידום אורגני מבוסס קישורים נכנסים לאתר. משמעות השיטה היא שעל ידי יצירת קישורים רלוונטיים לאתר אינטרנט, גוגל מסיק מסקנה שאתר זה רלוונטי יותר מאשר יתר האתרים. שיטה זו הוכחה כטובה לאורך שנים אך לאחרונה יותר ויותר מקדמי אתרים מרגישים שמשהו מתחיל לחרוק.

    בפועל העניינים החלו לחרוק כבר מזה זמן. עם התפתחות הרשתות חברתיות מקורות הקישור החלו להצטמצם וכך בלוגים, פורומים, צ'אטים פתוחים שהיוו פעם מקור מעולה לשיתוף מידע אורגני ואיכותי וכן, גם קישורים יוצאים הולכים ונעלמים לטובת פעילות ברשתות חברתיות. כתוצאה מכך, מרבית הקישורים האיכותיים כיום נוצרים באופן יזום על ידי הקמת רשתות בלוגים שנועדו מלכתחילה לצורכי קידום אורגני (PBN).

    הבעיה ברשתות בלוגים מסוגים אלו, שגוגל מזהה אותם במהירות ובעצם הופך את הקישורים בהם ללא רלוונטיים. איך הוא עושה זאת? רשתות בלוגים אלו מוציאים מספר רב של קישורים שבסופו של דבר אינם נתפסים כאורגניים וזאת מאחר וישנם בהם יחסי קישור גבוהה בהרבה מאתרים ובלוגים ממוצעים.

    במצב הקיים, לא בטוח שהדרך הטובה ביותר לקדם אתר הנו בעזרת קישורים נכנסים לאתר ולכן יש לשקול את העדיפות שבין הקידום החיצוני לאתר לבין הקידום בתוך האתר עצמו:

    קידום אתרים פנימי באתר:

    קידום אתרים בתוך האתר עצמו דורש הרבה מאוד שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. וחשוב מכך, יש צורך ביצירה של תכנים איכותיים ורלוונטיים במיוחד עבור הגולשים שיבקרו בו. לדעתנו זו השיטה הטובה יותר בימים אלו לקידום אתר אינטרנט אך מדובר בשיטה הדורשת מאמצים כבירים בתחומים הבאים:

    • יצירת היררכיית תוכן באתר.
    • שיפור חוויית השימוש באתר.
    • האצה וייעול מהירות האתר.
    • יצירה של תוכן איכותי ורלוונטי באתר.
    • שיפור יחסי המרה באתר.

    כדי להצליח לקדם אתר רק על בסיס תוכן איכותי המופיע בו, יש צורך ביצירה של כמות גבוהה מאוד של תוכן איכותי במענה לחיפושים אמיתיים של גולשים. כלומר, בעזרת מענה מדויק לצורכי הגולשים, אנו מציגים לגוגל אינדיקציה לכך שיש לנו ערך גבוהה להעניק לגולשים וכך אנו עולים מעלה ומעלה. החיסרון המהותי בשיטה זו שנדרש לא מעט סבלנות עד שמנועי החיפוש מזהים ערך זה ומעניקים לנו את הנקודות הרצויות כל כך.

    מה שננסה לעשות הוא כך:

    • מענה יעיל ומדויק לחיפוש של הגולש.
    • טיפול מקצועי בצרכיו של הגולש.
    • סיום התהליך מצד הגולש.

    במידה ונצליח להראות למנועי החיפוש שגולש סיים את התהליך באתר שלנו, מנוע החיפוש יסיק מכך שאנו המענה הטוב ביותר עבור הגולשים ויפנה תנועה דווקא אלינו. במידה וגולש ייכנס לאתר ויצא ממנו להמשך חיפושים, מנועי החיפוש יניחו בצדק שהמענה אינו אצלנו ויתעדפו אתרים אחרים.

    לסיכום,

    רוצים קידום אתרים מקצועי ואמין שבאמת יוצר ערך? שקלו לקחת נותן שירותים שמעניק את שני צידי הקידום. כלומר, מקדם שינהל עבורכם את האתר על בסיס הנחיות גוגל אך במקביל יבנה עבורכם קישורים מדויקים במשורה. במסגרת שירותי ניהול האתרים שאנו מציעים, אנו עושים כל מאמץ להעניק את המכלול המלא של הקידום האורגני לצד יתר הערכים שנדרשים לעסקים ונשמח לעזור גם לכם!

    בהצלחה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן