fbpx

בכל יום, עוד ועוד מתחרים שלכם מעלים אתרי אינטרנט חדשים. התחרות גדלה כל הזמן והחיים לא נעשים קלים יותר. אך, יש הבדל מהותי בין העלאת אתר אינטרנט חדש ובין יצירת תוכן חדש. כלומר, העובדה שיש יותר אתרים של עסקים בתחום עיסוקכם, אינה בהכרח אומרת שיש להם את הוותק והתוכן שיש לאתר שהקדים אותם במספר שנים. במאמר זה, אנו ננסה להבין איך זוכים ביתרון תחרותי באינטרנט בעזרת ניהול תוכן אפקטיבי ומבוסס מחקר מילות מפתח.

ניהול תוכן באינטרנט

אתרי אינטרנט אינם אלא כלי קיבולת לתוכן שבהם. או במילים אחרות, אתר אינטרנט אינו שווה דבר ללא התוכן שבו. זאת מאחר וללא תוכן שעונה על הקריטריונים הנחוצים, פשוט לא מופיע בתוצאות החיפוש ולכן גם לא עוברים דרכו גולשים וערכו עבור העסק אינו רב (ישנו ערך תדמיתי בלבד).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר רוצים שהאתר אינטרנט של העסק ישמש ככלי שיווקי אשר מאפשר הגעה לקהלים רחבים ולהרחבת הפעילות העסקית, יש להקפיד על כללי אצבע חיוניים לניהול תכנים באתרי אינטרנט. אנו כעת נפרוס בפניכם שלושה כללי אצבע פשוטים למדי ליישום ובמידה ותקפידו עליהם, האתר שלכם יהפוך להרבה יותר מסתם אתר.

    כללי האצבע לניהול תכנים באינטרנט:

    נתחיל בבקשה קצרה, אנו קראו מעט אודות מחקר מילות מפתוח בקישור הבא:

    לאחר שקראתם מאמר זה, הבנתם מה המשמעות של שימוש במילות מפתח נכונות בתכנים, כעת ניתן להמשיך לכללי האצבע. להלן הכללים:

    1. כתבו תוכן איכותי!
    2. וודאו שהתוכן רלוונטי!
    3. שמרו על התוכן עדכני!

    נסביר כעת על כל כלל וכלל,

    1. כתיבת תוכן איכותי לאתר אינטרנט:

    כאשר כותבים תוכן, חשוב מאוד לחשוב בראש ובראשונה על קהלי היעד של העסק ולכן נאתר נושאים שמעניינים אותם. אך חשוב לא פחות מכך שהתוכן שנכתוב לא יסוב רב את מילות המפתח, אלא שיכלול ערך אמיתי עבור הגולשים. כלומר, הגולשים שמבקרים באתר צריכים לצאת עם תמורה כלשהי לביקורם באתר האינטרנט שלכם. הנה, במאמר זה, אתם מקבלים שלושה טיפים שמאוד יעזרו לכם לקדם את האתר אינטרנט שלכם ולנהל בצורה טובה יותר את התוכן שבו, שווה? ברור שכן!

    תוכן איכותי נמדד בפרמטרים הבאים:

    • איכות הכתיבה – האם התוכן כתוב ברמה גבוהה?
    • נוחות הקריאה – האם התוכן מחולק נכון, האם התוכן כולל פסיקים ונקודות?
    • דיוק הכתיבה – האם התוכן עונה על כל שאלות הגולש?
    • חווית השימוש – האם התוכן נוח ונעים לקריאה בתוך מסגרת האתר?

    במידה והתשובה על שאלות אלו הנה חיובית, הרי שיש לכם תוכן איכותי. במידה ואינכם בטוחים בכך, זה הזמן לערוך את התוכן ולשפר אותו ככל שאפשר.

    2. יצירת תוכן רלוונטי לקהלי היעד של האתר:

    ניתן לכתוב על מגוון רחב של נושאים מרתקים יותר ופחות. אך, חשוב לזכור שהקהל שלנו צר אופקים (בכל הקשור לעיסוקנו) ואין לנו כל עניין להשקיע בתוכן שלא מספיק רלוונטי לנו ולהם. כלומר, אנו נקפיד על כתיבה בתוך גבולות גזרה ברורים מראש שנגדיר לרוב בתחילת הדרך כחלק מאסטרטגיית ניהול התוכן באתר.

    ככל שהתוכן שנספק לגולשים יהיה רלוונטי יותר למילות החיפוש בהם השתמשו, ככל שהתוכן שנספק יהיה טוב יותר משל המתחרים בכל הקשור לביטוי אותו הגולשים חיפשו במנועי החיפוש, כך סביר להניח שאנו נזכה במיקומים גבוהים יותר בראש תוצאות החיפוש מאחר ואנו אלו שמייצרים ערך גבוהה מהמתחרים.

    תוכן רלוונטי נמדד בפרמטרים הבאים:

    • מידת ההתאמה – האם התוכן באמת קשור למה שהגולשים מחפשים?
    • מידת ההבטחה – האם התוכן עונה על השאלה שחיפשו הגולשים?
    • מידת המהירות – האם התוכן מגיע לתכלס מהר ובצורה ברורה?
    • מידת המענה – האם התוכן נותן מענה מקיף ומלא לשאלות?

    במידה והתשובה על שאלות אלו הנה חיובית, הרי שיש לכם תוכן רלוונטי. במידה ואינכם בטוחים בכך, זה הזמן לערוך את התוכן ולשפר אותו ככל שאפשר.

    3. שמירה על תכני האתר עדכניים כל הזמן:

    במגוון רחב של עסקים יש משמעות לפרמטרים כדוגמת מיקום, תאריך, שעות, שפה, מחיר, חוק ועוד. במקרים אלו, יש חשיבות גבוהה מאוד לעדכן בכל שינוי קיים או צפוי בזמן אמת. זאת, כדי שהגולשים יקבלו תוכן עדכני אשר יש בו ערך אמיתי. כך לדוגמה, אם אתם עורכי דין וכתבתם על חוק מסוים וישנו תיקון לחוק, חשוב מאוד לבצע עדכון לתוכן ולרשום אודות העדכון כך שהגולשים יקבלו את המענה המלא והעדכני ביותר.

    כמו כן, במקרים בהם אתם מציעים קורסים עתידיים לדוגמה, יש חשיבות לכך שהתאריך העדכני יופיע בגוף התוכן ובתיאורים החלופיים למנועי החיפוש. זאת בעיקר משום ומנועי החיפוש מתעדפים אירועים בעלי תוקף עתידי על פני אירועים שאולי מתרחשים ואו כבר התרחשו (לא ניתן לדעת בהיעדר תאריך..) וזאת מתוך הבנה שהערך עם התאריך העתידי ככל הנראה רלוונטי יותר עבור הגולשים.

    לסיכום,

    ניהול תוכן לאתרי אינטרנט אינו מורכב מידי אך דורש שימת לב מתמשכת. מעבר לכך, מומלץ לנהל את האתר ואת יתר רכיביו במקביל לניהול התוכן שבו. לכן, ייתכן מאוד ותרצו ללמוד עוד על שירותי ניהול אתרים שכוללים את כלל השירותים הנדרשים לאתר האינטרנט שלכם. הרגישו חופשי לפנות אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן