fbpx

עסקים מודרניים חפצי חיים אינם יכולים להתעלם מהמגמות בשוק. כאשר אחד המגמות החזקות ביותר הנו התנועה לרשתות החברתיות, גם בעלי עסקים נדרשים להשקיע יותר בזירות אלו. ואכן, יותר ויותר פעילות שיווקית מוסבת לטובת הרשתות החברתיות וזאת מאחר והלקוחות הפוטנציאליים נמצאים שם.

ניהול תוכן במדיה החברתית:

בשנים האחרונות, חברות משקיעות סכומי עתק בפרסום המקוון בכלל ובפרסום ברשתות החברתיות בפרט. בפועל, גוגל ופייסבוק נחשבות כגופי הפרסום הגדולים בעולם כולו וכך גם בישראל. במאמר זה נעסוק במגוון הרשתות החברתיות בהם העסק שלכם חייב להחזיק בנוכחות ואיך מנהלים את המדיה בכל הרשתות החברתיות בצורה טובה ובמקביל, יצאנו לדרך!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר מנהלים עמוד עסקי בפייסבוק, עמוד עסקי באינסטגרם, עמוד עסקי לינקדאין, ועמודים נוספים בטוויטר, פינטרסט ובכל רשת חברתית אחרת. יש צורך ביצירת תוכן איכותי שיתאים לכלל הרשתות החברתיות גם יחד כך שמתאפשר ניהול אפקטיבי של כלל הנכסים הדיגיטליים בעלויות סבירות.

    אנו רוצים להציג אסטרטגיה אחת מיני רבים בה עסקים מנהלים את התוכן שלהם ברשתות החברתיות,

    איך מנהלים תוכן במדיה החברתית?

    כאשר רוצים להחזיק בנוכחות מרשימה בכלל הרשתות החברתיות, יש צורך בשילוב נכון של מיתוג ותוכן. וכך זה יראה:

    מרכיבי ניהול תוכן במדיה החברתית:

    1. יסודות מיתוג לכלל הפלטפורמות.
    2. יצירת שפה אחידה לכלל הפלטפורמות.
    3. הגדרת יעדים ומועדי פרסום לכל פלטפורמה.
    4. קביעת סטנדרטים לתכנים בעמודים העסקיים.
    5. תפעול שוטף של הנכסים הדיגיטליים.

    בשלב ראשון, נהוג לקחת את המותג ולבנות עבורו ערכים גרפיים מותאמים ללוגו ולמיתוג הקיים אך עבור המדיה החברתית. כלומר, מיתוג מחדש לקהלי יעד צעירים יותר ומתוך חשיבה קדימה על צורכי המיתוג באופן שוטף. בעזרת יסודות אלו, כל פרסום עתידי במדיה החברתית תזוהה עם בית העסק בצורה מהירה על ידי הלקוחות.

    בשלב השני, יוצרים שפה אחידה לתוכן במדיה החברתית. כלומר, מחליטים על גובה השיח, רמת הפרטים שישותפו, אופן כתיבת הקופי עבור הפוסטים שיפורסמו ועוד. זאת בעיקר כדי לשמור על ערכי המותג ולמנוע מצבים לא נעימים של פרסומים ברמה נמוכה ואו חמור מכך פוגעניים (זה אסון לעסק..).

    בשלב השלישי, קובעים את היעדים שנרצה להשיג בעזרת הפעילות במדיה החברתית. האם נרצה להגדיל מכירות? האם נרצה לשפר את הנראות הציבורית? האם נרצה להכין את העסק להנפקה? האם נרצה לחזק את תחושת השייכות עם המותג? יעדים אלו חייבים לניות מוגדרים מראש כדי שמנהלי המדיה החברתית ידע איך לתעדף את זמנם בצורה נכונה. כמו כן, נגדיר את תדירות הפרסומים מידי שבוע וחודש.

    בשלב הרביעי, אנו נשים גבולות ברורים לתכנים בעמודים העסקיים. לא כל תוכן מאושר לפרסום, לא כל פניה זוכה למענה מידי. כדי לשמור על המותג, יש צורך לקבוע רף ברור של תכנים. ייתכן ויפורסמו טיפים ואו קישורים לתכנים באתר האינטרנט, ייתכן ויפורסמו הדעות לציבור ומאמרי יח"ץ, ייתכן ויפורסמו תכנים ייעודיים לרשתות החברתיות, בכל מצב, יש להגדיר מה יפורסם ומה לא.

    בשלב החמישי והמתמשך, אנו בעצם ניצור כל הזמן תכנים איכותיים שיכולים להתאים לכלל הרשתות החברתיות בו זמנית. כלומר, התכנים יעברו עריכה מוקפדת, עיצוב גרפי מותאם לכל רשת ורשת ואף יפורסמו בכל המדיות החברתיות במקביל. בצורה זו, קל יותר לשלוט בתכנים השונים ולהוביל מהלכים עם יעדים ברורים כפי שהוגדרו בתחילת התהליך.

    לסיכום,

    זול יותר וחכם יותר לנהל את כל העמודים העסקיים ברשתות החברתיות תחת חברת ניהול מדיה חברתית אחת. כך, תוכלו לשלם לה יותר כסף על השירותים מידי חודש אך בחלוקה לכלל המדיות החברתיות, בפועל תשלמו הרבה פחות כסף על תוצאה זהה.

    מעבר לכך, כאשר כל המדיות החברתיות מנוהלות תחת גורם אחד, קל יותר למדוד את ביצועיו ולקבוע העם הכסף שהושקע אכן השיג את התוצאות הרצויות והאם כדאי להמשיך בהתקשרות ואו חלילה לחפש נותן שירותים אחר שיעמוד ביעדים שהוגדרו הישר בתחילת ההתקשרות.

    רוצים ללמוד עוד בנושא, הרגישו חופשיים לפנות אלינו ולהתייעץ על כך.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן